نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
۰ |
۰
کلوب| حسرت آبی و قرمز؛ وقتی دربی برنده نداشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید در نگاه اول پنالتی وقت‌های اضافه برای استقلال، آبی پوشان را از تحمل یک شکست و از دست دادن صدر نجات داد اما نتیجه تساوی برای هیچ کدام از دو تیم راضی کننده نبود.

استقلالی‌ها می‌خواستند با فتح دربی طلسم شکست ناپذیری رقیب خود را در چند فصل اخیر بشکنند و با یک تیر دو نشان بزنند، هم صدر را نگه دارند و هم تابو را بشکنند. وقتی در دقیقه ۷۷ حریف به گل رسید استقلال یک ۱۳ دقیقه کابوس وار و عذاب آوری را سپری کرد. آبی پوشان که در نیمه دوم توپ و میدان را در اکثر دقایق بازی مال خود کرده بودند و در چند صحنه می‌توانستند گل برتری خود را به ثمر برسانند، روی یک غافلگیری خود متحمل شکست شدند و دقایق پایانی سخت و عجیب و دلهره آوری را سپری کردند.

از سویی دیگر تیم پرسپولیس هم که از دقیقه ۷۷ خود را فاتح دربی می‌دانست در خواب سومین برد متوالی خود بازی را ادامه داد و توجه‌اش از حملات آبی پوشان و محوطه جریمه‌ای که هر لحظه بوی پنالتی می‌داد، خارج شد. تا اینکه بالاخره روی یک صحنه از چندین صحنه به زمین افتادن آبی پوشان سوت داور به صدا درآمد و با گل تساوی یامگا آب سردی بر پیکر گل محمدی و یارانش ریخته شد. دقایق پس از گل تساوی این پرسپولیسی‌ها بودند که دل و دماغی برای ادامه بازی نداشتند و حسرت یک برد دیگر در دربی برایشان اتفاق افتاد. در اینجا نمی‌خواهیم نتیجه تساوی را عادلانه و رضایت بخش برای هر دو تیم عنوان کنیم که بالطبع چه نکونام و چه گل محمدی از نتیجه بدست آمده راضی و خشنود نیستند.

شاید تنها این تیم استقلال باشد که روی کاغذ توانست صدر جدول را در روز برد سپاهان همچنان با یک امتیاز بیشتر حفظ و از این بابت احساس رضایت کند اما در مجموع نتیجه تساوی هیچ یک از دو تیم و همچنین هوادارانشان را راضی نکرد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی