نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
فرهاد مجیدی هم مثل جواد از کارشناسان شیتیل بگیر گفته بود!/ از شادی گل نکونام کیف کردم، دمش گرم!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرپرست و قائم مقام سابق باشگاه استقلال از نحوه شادی کردن جواد نکونام پس از گلزنی آرتور کوین یامگا راضی است.

شهرآورد شماره ۱۰۲ به پایان رسیده اما حواشی آن هنوز ادامه دارد. در تازه‌ترین اتفاق نامه رسمی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ ارسال شده است.

پرسپولیس خواستار انتشار مکالمه بین موعود بنیادی‌فر و داوران عراقی VAR شده و اعلام کرده که برای شفاف‌سازی باید این فایل صوتی را منتشر کنند. باشگاه پرسپولیس خواستار این است که با انتشار مکالمه بین داوران مشخص شود که در صحنه مشکوک به پنالتی نیمه اول و همچنین مشکوک به اخراج حامدی‌فر، بنیادی‌فر چه پیامی‌از اتاق VAR دریافت کرده است.

حالا علی نظری جویباری قائم مقام و سرپرست سابق باشگاه استقلال در این رابطه می‌گوید: متأسفانه دوستان در تیم رقیب عادت کرده اند بعد از هر دربی یا بازی با استقلال، بیانیه بدهند، مصاحبه کنند و نتیجه را زیر سئوال ببردند در حالی که مگر بزرگ تر و گُنده تر از علیرضا فغانی در داوری داریم؟

او ادامه می‌دهد: من کارشناسی دقیق علیرضا فغانی، بهترین داور تاریخ فوتبال ایران را خواندم. او تمام تصمیمات موعود بنیادی فر و داوران VAR را تأیید کرده بود. وقتی علیرضا فغانی با این همه سابقه و سوت زدن در المپیک و جام جهانی می‌آید و می‌گوید تمام تصمیمات داوری درست بوده است دیگر آقایان چه حرفی دارند؟ مدام ادعا می‌کنند باید امید حامدی فر اخراج می‌شد درحالی که علیرضا فغانی اعلام کرده که کارت زرد کافی بوده و از اتاق کمک داور ویدئویی هم دیده اند اخراج ندارد درگوش داور چیزی نگفته اند. بنابراین اگر مکالمات اتاق VAR با موعود بنیادی فر منتشر شود که به ضرر دوستان است.

نظری جویباری خاطرنشان می‌کند: اتفاقا ما استقلالی‌ها معتقدیم هر دو صحنه باید پنالتی اعلام می‌شد اما داور یکی را گرفت. من فکر می‌کنم آقایان توقع زیادی داشته باشند. اینجا در دربی کمک داور ویدئویی ناظر بود و اجازه نداد حقی از تیمی ضایع شود وگر نه در طول فصل جاری باید یک بار دیگر مصاحبه‌های مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک، محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن اصفهان، مارینوس اوزونیدیس سرمربی گل گهر سیرجان و... بنشینید تا متوجه شوید چقدر حضور VAR در لیگ برتر ایران ضروری است. معلوم است برخی‌ها از ورود این تکنولوژی استقبال نکنند یا آن را به ضرر خود بدانند اما خواهش من از فدراسیون فوتبال و شخص آقای تاج این است که از این تکنولوژی در همه بازی‌ها استفاده کند تا حق به حق دار برسد و قهرمان لیگ عادلانه تر برگزیده شود.

قائم مقام سابق استقلال در مورد صحبت‌های جواد نکونام راجع به برخی کارشناسان شیتیل بگیر نیز می‌گوید: من هم با جواد نکونام موافقم! فرهاد مجیدی هم در زمان سرمربیگری در استقلال از برخی کارشناسان شیتیل بگیر گفته بود اما به نظر می‌رسد این افراد حالا قدرت بیشتری هم پیدا کرده باشند. از ابتدای فصل این قبیل کارشناسان شیتیل بگیر حتی یک صحنه مشکوک داوری را به سود استقلال کارشناسی نکرده و غرض ورزانه نظر داده اند. این درحالی است که کارشناس داوری باید سلامت و بی غرض باشد. اینکه نمی‌شود هر کسی بخواهد کارشناس شود و در رسانه‌های مختلف نظر بدهد درحالی که همه می‌دانند صلاحیت این کار را ندارد!

فرهاد مجیدی هم مثل جواد از کارشناسان شیتیل بگیر گفته بود!/ از شادی گل نکونام کیف کردم، دمش گرم!

او در خصوص کیفیت شهرآورد ۱۴۰۲ نیز تصریح می‌کند: دربی همین است. خاصیت دربی همین است که حساسیت بالایی دارد و شاید این موضوع روی کیفیت آن تأثیر منفی بگذارد. با این حال معتقدم استقلال موقعیت‌های به مراتب بیشتری نسبت به پرسپولیس پرمهره تر خلق کرد و شایسته پیروزی بود. بچه‌های استقلال چند فرصت مسلم گلزنی را از دست دادند در حالی که پرسپولیس روی یک اشتباه فردی به گل رسید.

سرپرست سابق استقلال همچنین ادامه داد: واقعا به عنوان یک استقلالی باید به جواد نکونام و شاگردانش دست مریزاد بگویم. این هُنر جواد نکونام است که با مشتی جوان بی ادعا و در حالی که استقلال ستاره‌هایی مثل محمد محبی، مهدی قایدی، عارف غلامی‌و رافائل سیلوا را از دست داد اما سرمربی تیم ما توانست با همه این شرایط و مشکلات، تیمی جنگنده، فداکار و از مهم تر نباز بسازد. بابت این موضوع به جواد نکونام خسته نباشید می‌گویم.

برخی پرسپولیسی‌ها از شادی جواد نکونام پس از ضربه پنالتی کوین یامگا، انتقاد کرده اند. علی نظری جویباری در این رابطه می‌گوید: دم جواد نکونام گرم! من یکی که از شادی گل سرمربی استقلال کیف کردم. وقتی روی نیمکت تیم رقیب، شادی می‌کنند، می‌رقصند و دست‌افشانی می‌کنند، باید هم وقتی استقلال گل می‌زند ما شادی کنیم. از قدیم و ندیم گفته اند جواب ‌های، هوی است و اتفاقا جواد نکونام جواب محکمی به شادی دوستان داد.

سرپرست سال‌های نه چندان دور استقلال در پایان تأکید می‌کند: به عنوان یک استقلالی خوشحالم جواد نکونام سرمربی این استقلال است. تیم استقلال نیاز به یک سرمربی خوشنام، با سابقه ملی و تجربه زیاد و درعین حال جنگجو و نبازو عاشق استقلال داشت. جواد نکونام سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده  و در زمان بازی هم روحیه جنگندگی و مبارزه داشت. او خانواده‌ای تمام استقلالی دارد و به همین خاطر هم کنار خط حرص می‌خورد، جنب و جوش زیادی دارد و با این انرژی فراوان تیمش را به جلو هدایت می‌کنم. لازم می‌دانم حتما از کادرفنی استقلالی نکونام از جمله بهزاد غلامپور، دوست خوبم مهدی‌هاشمی‌نسب، محمد نوازی، کیانوش رحمتی، حمید رجبی و ... یاد کنم. این نیمکت استقلال، با دانش، تجربه و تعصب فراوان کار می‌کند و به تمامی‌این عزیزان و بازیکنان با غیرت استقلال خدا قوت گفته و برای ادامه لیگ برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۳
  • یک ایرانی 🇮🇷 IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    یعنی این آقا فرقِ این توپ ⚽️ رو با این توپ 🏀 نمی‌دونه، بعد اومده اظهارنظر میکنه
    • دانیال IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      خدا خفت نکنه خیلی خندیدم،😂😂
    • فرزاد IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      حتما تو میدونی لنگی
    • عمر خربین یک تنه ۴گل زد IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      منطق پرسپولیس ها مانند دوران قرون وسطایی هست آن موقع هم جاهلان می خواستند گالیله را به خاطر اثبات چرخیدن زمین دور خورشید اعدام کنند حالا تاریخ دوباره تکرار شد جاهلان لنگ مخالف صدرصد varهستند چون موفقیتشون در گروه رانت وبی قانونی شارلاتان بازی هست منطقم آرزوست لنگی جون
    • لنگ بیخاصیت IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      آخ آخ چه می کنند این آقا جواد لالیگایی وشاه فرهاد لنگ کش ما به اینها نمی بازیم
    • بابا پنجعلی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      بابا جون ازش بپرسین آقا مجیدی نظری راجع به جک تری دی نداره؟ به قول یکی از هم تیمیهاش همه استفاده کرده بودن
    • الیاس IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      کم لطفی نکنید !ایشون بهمراه نوری همبازی کارل هاینس رومینگه تو بایر مونیخ بودن ولی به عشق اب لیمو!پشنهاد تابعیت المان و بازی در تیم ملی المان رد کردن!
    • گاجی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      خیلی خوب بود خوب حال کاجی گرفتی
    • امیر IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      آره ، تو خوبی ...
    • یک استقلالی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      💙ESTEGHLAL💙 =عشق
    • تااااااج IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      جناب توپ شناس، لطفا بگو آیا فغانی که رفته از ایران، الان شیتیل میگیره ؟ عهههه پس چرا بهترین داور ایران نظرش رو قبول ندارید ؟
    • قلدر خان: IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      آقای تااااااج اولا که فغانی بهترین داور ایران از نظر شما کیسه‌کشاست ثانیا او همونیه که لگد عرسلان مطهری به پهلوی فرجی رو با کمال پررویی گفت ندیدم. جالبه فرجی همونجا لباسشو زد بالا و جای سمهای سنگین عرسلان رو نشونش داد و او با وقاحت گفت دیر نشون دادی داداش!! این قلدر خان که می‌بینی زن‌ذلیلی بیش نیست و اونقد زن‌ذلیله که هر چی زن استقلالیش بگه میگه چشم، گوش، حلق و بینی. این آقا اگه کارشناسیش بحق بود ما قبول میکردیم ولی وقتی خطای حامدی‌فر رو ماستمالی میکنه میگیم کیسه‌کشه. این قلدر خان همونه تو جام جهان رو فیلم بازی نتونست صحنه هند رو تشخیص بده و خودشو مضحکه عالم و آدم کرد تو دنیا با قضاوتش.
    • لنگ پاره ۸سوراخ کثیف در پیتی داور پناه IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      درجواب قلدر خان البته قُلقُلی خان ، تو واقعا راست میگی آقای فغانی یک بار بازی پیزوری رو به نفع در نیاورد اصلا داور هم نیست خورشیدی ها هم کارشناسن و هم داور البته سوپراستار داوری ، داور باید در جشن پیروزی تیمش که خودش نتیجش رو رقم زده یه دستی هم بالا کنه ، چشمشو روی گل آفساید مقابل هوادار ببنده و ....
  • مسیحا IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    خوشحالی نکونام به جا بود چون پایانی بود بر بردهای کثیف تیم لنگی
    • OTIS IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      اون بردهای شما کیسه کش های دوچرخه پاک کنه که با جک تری دی و ال ای دی به کمک داور برای رد کردن گل سالم نوری به دست اومد و حداقل دوتا برد از چهار برده جهار جعلی و تقلبی تون به قدری توش کثافت کاری و خرج داده بودین که هرجای دیگه دنیا بود ؛ تیم حکومتی تون حداقل به یک دسته پایین تر فرستاده میشد و جریمه ها و محرومیت های زیادی رو باید به خاطر رشوه دادن به کمک داور و دپینگ علنی دسته جمعی متحمل میشدین ولی اینقدر توی حکومت نفوذ داشتین که آب هم از آب تکون نخورد
    • مزدک IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      خوبه با کمک وی آی آر نبردند. بازی مساوی شده خوشحال باشید چرا که همین هم برای شماها نعمتی است
  • حسین IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    احسنتم به آقای نظری جویباری قشنگ وشسته رفته همه چیز را گفتند ما هم درود می فرستیم به تک تک اعضای استقلال به خصوص جوادنکونام لالیگایی وکادر فنی اش وکل بازیکنان ایثارگر استقلال که زحمت کشیدند در مورد خطای مورد ادعای لنگی ها باید بگویم اقدام کننده تکل بازیکن پرسپولیس بود که بی محابا تکل رفت در حالي که حامدی فر توپ در اختیارش بود در اثر شدت تکل پای بازیکن پرسپولیس زیر پای حامدی فر قرار گرفت در واقع به طوری بود که حامدی فر هیچ نقشی در خطا نداشت وعمدی نداشت داور بین الملی وجهانی کشورمان جناب فغانی هم تایید کردند همچنین دیگر داور بین الملی کشورمان محمد فنایی هم گفتند بازیکن پرسپولیس خطا کرده مگر پورعلی گنجی در تیم ملی تکل نرفت وخودش مصدوم شد سلامی خاص هم به ارسلان متعصب می رسانم امیدوارم که در بازی‌های بعد ودربی های بعد درخشش این فرد دوست داشتنی را ببینیم انشالله
  • عادل IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    جواد لالیگایی امید تیم مایی ای بدو ای بدو دنبال فرهاد بدو ارسلان ارسلان گیتارت بردار بیار بله هواداران همچین آدمهای متعصب می خواهند گرچه همه ارکان استقلال وهمه بازیکنان وکادر فنی متعصب بوده وهستند اما این ۳ نفر که اسم برده شد واقعا در دل تک تک هواداران بزرگ استقلال جای گرفته اند به مانند بزرگان فقیدی مثل مرحوم ناصرحجازی و مرحوم منصور پورحیدری که برای هميشه یاد وخاطره آنها در دلهای آبی ماندگار شده البته تک تک بازیکنان وکادر فنی دوست داشتنی هستند ودر این متن کوتاه نمی شود اسم همه را آورد بدانند همه استقلالیها دعاگوی آنها بوده وخواهند بود حق نگهدارتون دریا دلان
  • حاج ۳لسچ IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    وقتی سوژه ها ته میکشه و فراموش شدگان برای مطرح شدن نطق میکنن!! ورژن ابدیت شده "افسانه فیل ها پرواز می‌کنند دایناسورها سرود می خونند"!🤣
  • شیذر IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    خدارو شکر که پرسپولیسی هستیم
    • مافیا سرخ IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      خدا را شکر فرش دزد عضو تیم ما نیست
  • ناشناس IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    شما کیسه کشا همتون مثل همین وقتی با مساوی کردن اینجوری دنس پارتی میکنید حال و روزتون معلومه
  • 6 IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    بس که چیپی
  • ایرانیان IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    دمت گرم مرد تاجی 💙💙💙💙
  • M56 IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    شماها ک واسه مساوی گرفتن از پرسپولیس نذر و نیاز کردین از بس خوشحال بودین دور افتخار زدین و دو سه تا زخمی دادین . فقط خدا رو شکر نبردین وگرنه چند تا کشته میدادین
  • عباس IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    سلام آقای علی جویباری اولا اگر قرار هست کسی کارشناسی نکند پس چرا خودت کارشناسی میکنی که یه پنالتی دیگه به نفع ما نگرفتن که آقای فقانی هم گفت پنالتی نبود پس خودت حرف خودت رو نقض میکنی در ضمن‌این حرفای بی منطق رو که میزنی اگه مجدد منتظری پستی در استقلالی بدون این خبرا نیست زور الکی نزن.
  • غضنفر FR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    تو هم لنگه بقیه استقلالی ها هستی دروغگو و حقه باز کی فغانی این حرف ها زده تمامی داوران و حتی صحنه نشان از خطای خطر ناک می دهد پشت پرده حمایت های از استقلال می شود شکی نیست در باز فولاد هم طرف را ناک اوت کردید داور بی غیرت چه کار کرد حالا هم همینه
  • مهدی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    جای تعجب نداره از ی نوع شادی ک سرشار از عقده هست کیف کنی چون مکتبتون جز شومن بازی چیزی یادتون نداده بعدش فک کنم اصلا بازی رو ندیدی از کدوم موقعیت استقلال حرغ میزنی ک از دست رفته
    • 2570678759 IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      خو ممدعلی فرش دزد چرا قر داد جلو نیمکتشون. اشلا چرا ۲سال پیش یایا زد تو سینه داور. اه راستی کریمخان کجاست؟
  • ممد اس اس IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    بارها و بارها از این فساد وحشتناک در فوتبال گفته شده مطمئنم اگر فلان معاون در تیم رقیب پست داشت شاید روی کول افشاریان نمی پرید محمدی که یادتونه ، متأسفانه در مملکت ما همه چیز شده پول و صدا و سیما هم از این قضیه مستثنی نیست پس به راحتی توی چشمت نگاه می کنن و دروغ می‌گویند علم داوری ۹۹ درصد ما هم به اندازه‌ای نیست که دچار شک نشویم حال بماند که نود درصد طرفداران سن کمی هم دارند و کسی که کامنت میزاره کسی ازش نمی پرسد چقدر از فوتبال و قوانين فوتبال مطلعید، همین باعث می‌شود کسانی که منافع مادی دارند بیشتر جو را متشنج کنند وگرنه بله همه می دونیم در تاریخ داوری این مملکت بزرگتر از فغانی نداریم و هدف از Var کاهش خطای انسانی است.
  • فرهنگ کیسه همینه IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    ببین فرهنگتون همینه.لمپن بازی.سریال سرزمین مادری روکه میبینم برخی از صحنه های بزن بزنهاش یاد شماها می افتم............
  • سید FR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    شما که در آنطرف آب هر سه بازی یه بار اخراج میشی از ۱۴ تیم دهم هستی . از پنالتی ها و معیشتی ها و سه صفر و پول و.....خبری نیست اونجا پنجاه سال مربی باشی عمرا بدون باخت نیستی ! این پرسپولیس چیست وکیست که همه از مساوی با این تیم شادو خوشحال هستند .. درود بر یحیی..چه کردی در یک ماه سه جام گرفتی رقیبت هر ده سال .... امسال هم هر سه جام مال توست
  • ایمون زاید IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    این داداشمون که مثل اصحاب کهف رفته بود غار ،حالا با یه تساوی اهدائی فدراسیون و کمیته داوران بیدار شده ،داداش بیش از 2100روز هست که برو ندیدین ،بایدم برا تساوی اینهمه خوشحال باشید
  • استقلال تاج آسیا IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    تاج آسیا
  • الیاس IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    منطورش از شتیل بگیر همون کسی هس که وقتی داور بود سر استقلال رو می برید شتیل هم خوب می گرفت همون زمان دکتر سیار کارشناس داوری در دفاع از داوران میگفت تو یک صندوق سیب یک یا چند سیب گندیده هم پیدا میشه،۸۶۸ درست حدس زدید علی خسروی
  • ع ق QA ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    این آقا ناسالم ترین آدمیه که تو فوتبال اومده جریان ملق زدن با ماشین و قتل جوان مردم در آخر شب بوشهر را این و خطیر ماست مالی کردند تا اون آقایی که بعداً در دماوند تلوتلو می زد بماند
  • خلیل مهاجر IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    شاید رفتار های عجیب و غریب جواد و یحیی و همچنین کادرهای مدیریتی اجتماعی و تبلیغاتی این دو باشگاه ریشه در کری خوانی های بچگانه سرخ ها و آبی های پایتخت دارد که این چنین حرفه ای گری را از دو باشگاه پر افتخار و ریشه دار کشور دور کرده و از اصول امروزی صنعت فوتبال دور نگه میدارد. از سوی دیگر نفوذ و تعمیق فرهنگ دولتی در این دو باشگاه و وابستگی مالی شدید به سهم در بودجه , آنها را در اغلب موارد غیر پاسخگو و مجاز به فرار از قبول مسولیت بار آورده و آفت فوتبال شده و موجبات سوء تفاهمات بسیاری در پیوند فوتبال با هواداران که بزرگترین سرمایه این دو باشگاه به حساب میایند شده است. به ندرت در اظهارات سرمربیان اشاره ای به نقاط ضعف و قدرت خود و دلایل واقعی کسب نتیجه را شاهد هستیم که نقش آرایش و عملکرد رقیب را هم مورد توجه قرار دهد که گفتمان واقعی فوتبالی را شکل دهد, در عوض دشنام به داور, صدور بیانیه و شکایت و داستان سرایی از "نا جوانمردی" و "زد و بند" و مظلوم نمایی نقل رسانه و محافل فوتبالی میشود و ما میمانیم و یک دربی دیگر که انتظارات اهالی فوتبال را در ارتقای کیفیت در مقایسه با گذشته برآورده نمیکند.
  • ناشناس IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    این بابا همون کسی هست که هاشمی نسب و با ۲۰ برابر قیمت واقعیش به استقلال برد همین قدر بیشتر شعور ندارد اگه داشت اون زنان برای کل نخوردن از پرسپولیس همچین کار کثیفی نمی‌کرد یعنی آدم عاقل همچین حماقتی نمیکنه پی آدم حرفش اعتبار نداره
  • Ferri IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    پر واضح و مبرهن هست که این لنگی ها، (منظورم یایا و کادر فنی لنگ هست و به هوادارانش توهین نمیکنم) بخوان با VAR اینچنین مخالفت کنن. فدراسیون و کمیته داوران چنانچه ذره ای انسانیت داشتن، میتوانستن کلیه ی مسابقات امسال رو با داوران بین المللی بازبینی کنن تا مشخص بشه که لنگ کجای جدول باید باشه. بهرحال امیدواریم در اولین فرصت این تکنولوژی برای تمام مسابقات راه اندازی بشه تا یایا بگیره.
  • میلاد IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    جناب پروفسور نظری جویباری )اوسقوف اعظم به قول خودت و جناب فغانی صحنه دقیقه 60 کارت زرد داشته که صد البته قرمز بود اما قبول کارت زرد داشته خوب کارت زرد دوم حامدی فر میشد و اخراج
  • Hoda IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    سلام آقا شیتیل با این تعریف های که تو کردی انشالله یک صندلی برات نگه دارند!!
  • سولماز طناز ساناز اس اس IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    وااااااااررررررررر سوووزش لنگیا شد بی وااااااررررر جامهای اسنپی نصیبشان شد 🤣🤣🤣🤣🤣
    • پیمان IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      غاررررررررررر پناهگاهِ کیسه شد ، جام‌های پرسپولیس ، خارررررررررررر چشم کیسه ها شد 😅😅😅😅😅
  • احمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    اگه به ضرر پرسپولیسی هاست پس شما چرا نگران انتشارش هستید
  • ابوالفضل بختیاروند IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    کیسه مربی عوض نمیکند فقط از یک دلقک وحشی، به یک دلقک وحشی دیگر واگذار میکند😐 تا تحقیقات بعد خدانگهدار👋
  • سیدرضا FR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    من به شهادت تک تک کامنت‌هایی که گذاشتم و خود خبرورزشی که می‌داند هرگز از اکانت فیک استفاده نکردم هرگز علاوه بر توهین نکردن حتی از واژه های نامانوس و زشتی چون ل ن گ در پاسخ ک ی س ه که مکررا شنیدم استفاده نکردم و مهمترین دلیل اینکارم زندگی در خانواده ای بشدت فوتبالی از کودک خردسال گرفته تا مردو زن نزدیک به نود سال سن زندگی میکنن و این الفاظ عین تف سربالا میشه ، مگه من میتونم به فرزند خواهر پدر مادر برادر و برادرزاده کثیف ترین واژه ها رو نسبت بدم .یا برعکس ،من اعتقاد دارم اونایی فحاشی میکنن که فوتبال برای خانواده هاشون معنایی نداره و جز خودشون هیچ سرخابی دیگه ای ندیدن اطرافشون . امیدوارم چون روزها ماه‌ها و سال‌های گذشته این پیام من مثل اکثریت کامنتهای قبلیم تایید و منتشر بشه
    • امیر IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      تموم شد ؟؟ بیا پایین ، خیلی تآثیر گذار بود ، اشک تو چشمانم جمع شد🥸
    • سیدرضا FR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      میتونستی نخونی تا اشک جمع نشه چشات ، تورو چه بخوندن کامنت طولانی ، کامنتهای چند کلمه ای پراز الفاظ زیر خط فقرفرهنگی تخصص توست. حالا تو خودتی یا دوست خودت !!!؟؟؟هوادار قدیمی هستی یا سپاهانی اصیل شایدم ....،
    • سپاهان قهرمان IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      دا داش این فرهنگیه که تیمهای تهرانی برا خوئشون ساختند ما سپاهانیها هم مخالفیم ولی شما کامنهای اونا را ببینید ایا میشه ماهم مثل خوشون جواب ندیم
    • سیدرضا IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      سپاهان قهرمان سوتفاهم پیش نیاد، منظور من اکانتهای فیکس هست که با نام‌های مختلف، یکی هن سپاهانی اصیل هست استفاده میکنه وگرنه سپاهان تنها وارث حقیقی شاهین و مکتب انسان سازش هست که بر سه اصل درس ورزش قهرمانی بنا شد ، پرسپولیس فقط چند بازیکن شاهینو گرفت اما سپاهان ، همون شاهین هست در اصفهان
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    دمت گرم باغیرت مشکل دوستان عزیز لنگی اینه که هار شدند! اینا هفته اول ۰-۱ بردند و گلشون هزار درصد آفساید بود(زانوی چپ مدافع بی‌تربیت و بی‌شخصیت لنگی علی نعمتی در آفساید بود همون کسی که جلوی داور دربی اول سهرابیان رو هل داد بعدش تا دست آرمین بدنشون لمس کرد عین موش‌مرده‌ها افتاد زمین وقتی هم که پا شد جلوی چشم داور با عصبانیت و داد زدن به آرمین گفت: حرف نزن!) این شد ۲ امتیاز و جلوی تیمهای دیگه هم سه تا دو امتیاز مفت گرفتند و حالا گردن کلفتی میکنند و . . . اینا دو تا دربی برگشت لیگ پارسال و سه سال پیش رو به ناحق با گل‌های آل کثیر بردند توی اولی وحید امیری دقیقه ۵ پای مهدی قایدی رو لگد کرد و در پارسالی ولسیانی دقیقه ۴۵ هندبال بازی کرد هر دو بازی ۰-۰ بود و در هر دو پنالتی استقلال سوخت و در هر دو استقلال ۰-۱ باخت و در هر دو سال تیم حریف قهرمان شد اینا با حمایت وزیر ورزش و رسانه‌های بی‌شرف لنگی مخصوصا مجریان تلویزیون و تبانی با یار حریف دارند قهرمان میشن به والله قسم حقشون چهارمی هم نیست امسال هم هیچ تیمی غیر از سپاهان عرضه قهرمانی نداره و اینا بیخود دارند شلوغش میکنند
  • امیرخان IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    یعنی العان طوری شده که هر کسی که میخواد دیده بشه ، حاظر هست هر اراجیفی که به دهنش میاد بگه ، ولی فقط دیده بشه ، دقیقآ مثل این آقا
  • سیدرضا FR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    هرچندبعضی مواقع از رفتار و اکثر روزها از حرفهای جناب جویباری انتقاد کردم اما همیشه احترام گذاشتم چون میدونم که در روزهای بسیارسخت استقلال که انسان‌هایی عاشق از جیب خودشون به دفعات به استقلال کمک کردن ، اونم در روزگاری که هیچوقت نامشون برده نمیشد و ایشونم یکی از این افراد بود و هست ، نه امروز که می‌بینیم خیلیا از این نمد برای خودشون کلاه دوختن و اگر یک تومن به استقلال دادن عواملشون اونو در بوق و کرنا کردن و بجاش دهها برابر پس گرفتن . اکثریت فوتبالیای ایران قرمز هستن و کتمان اون مثل کتمان روشنایی خورشید هست . این اکثریت در تمام جامعه پخش شده مثل رسانه و خبرنگارها، امو این دوستان باید بدونن فوتبال دموکراسی بردار نیست که همیشه حرف اکثریت باید مورد احترام و قبول همگان قرار بگیره ،در رسانه حتی خبرنگارهای خوشنام هم تا حد ممکن اشتباهات قرمزارو کمرنگ و اتفاقاتی که ممکن هست بسود استقلال باشه اونو بازتاب نمیدن ، اینارو گفتم تا برسم به اونجا که حرفهای جناب جویباری حرف دل تک تک استقلالیاهست
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    راستی میگن هنوز جواد چکش داره تو آزادی دور افتخار میزنه ..... کارگرا دارن کار میکنن فکر میکنن تماشاگران هنوز هستن
  • میثم IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    خیلی لنگی سوزی حال میده عشق فقط استقلال
  • Alid66 IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    جالبه ایشون میگه شهاب زاهدی رو فغانی گفته کارت زرد کافیشه(بازم با کارت زرد باید اخراج می‌شد بازیکن استقلال)پس همه تصمیمات موعود درسته،ولی پنالتی که ادعا دارن رو بابایی بوده و فغانی و مرغ پخته توی دیگ هم میگن پنالتی نیست،پنالتی
    • ممد IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      پلنگ نه اولی و نه دومی کارت نداشت
  • محمدرضا IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    از سن و سالت خجالت بکش حرفات بدرد دهه نودیا میخوره یا حرف نزن یا حرف میزنی مفت نزن شما سقف آرزوهاتون همینه مساوی با سرورتون
  • مجید DE ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    راسته ازقدیم گفتن کیسه کش فرصت طلب صد درصدبازدنبال یه فرصت تا بچسبه به کیسه یه تیکه استخون بندازن جلوش تاچندوقت قبل ازهمه تو باشگاه کیسه شاکی بود اخه یکی نیست بگه احمق اگه کارت زردم به اسکل حامدی میداد بازم اخراج بود حالاهم دیگه خفه شین تموم ارکان مملکت بسیج شدن تا نبازین هرچند همه دیدن وفهمیدن تیم حکومتی کیه عرض بردن ارتش سرخو تو زمین ندارین ولی اگه همون اتفاق نمیفتاد تا بهونه براگرفتن پنالتی دست داوروافساریان وبقیه بیاد چی میشد
    • وحید IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      صد در صد بیکار شده دنبال یک پست در استقلال میگرده
  • سیامک IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    آقای نکونام واقعا اطلاع نداره که امروزه همه‌ی مردم با تحقیق و در مورد مسائل از همه‌ی مسائل سر در میارن باشگاه استقلال بجای هوچیگری و مظلوم نمایی بهتره به فکر ارتقای سطح کلاس بازی تیم ش باشه
  • رضا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    دمت یحیی گرم به خاطر کلاسش که خودش یه درس واسه جواد چکش .. و خدا را شکر که شش و هفت ساله اینا رو ترکوندیم و چقدر هم بدبختن که از مساوی راضیین مخصوصا اون صحنه که جواد چکش میگه به حسینی بخواب بخواب😁😁😁😁
  • چهارجانبه امجدیه US ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    کیسه جون به جونش کنی پررو و هوچی‌گری تو خونشونه به زور بازی و براشون درآوردن بعد میان چرت و پرت میگن
  • جانباز شیمیایی رسمی ایران عزیزم IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    جوادنکونام=ساپینتوی...🤣🤣🤣
  • سعید IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    پنالتی ما درست نبود.بازیکن ما باید اخراج میشد.نکونام نباید شادی می‌کرد. ولی دقیقه نود بزارن اونجا میسوزه میسوزه میسوزه میسوزه تاابد...😂😂😂
    • OTIS IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      دقیقه صد و چهارده تو فینال حذفی از زاویه بسته بابا امید بچپونه تو اونجاتون و داغ جام حذفی رو بذاره رو دل نکبتتون چقدر میسوزه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 یا توی لیگ گل عیسی و بعدش هم مشت عیسی تو پشت کیسا 🤣🤣🤣🤣🤣 و داغ جام لیگ برتر چقدر میسوزونه ؟؟؟؟!!!!!!😄😄😄😄 یا شش هفت سال لوله شدن تو دربی ها و نبردن ها و تماشای با حسرت و حسودی بارها و بارها جشن قهرمانیهای پرسپولیسی ها و گلات و پوکر و هت تریک و دبل و بردن دو بار هرسه جام کشور و از عقده و حسادت ایمیل زدن و لیس زدن بالا رفتن از دکل عربستانیها چقدر سوزش و حقارت و کثیفی و بی وجودی شما بی وجودها رو نشون میده ؟؟؟؟؟!!!!!😅😅😅😅😅 خداییش خیلی بدبخت و ذلیل و حقیر هستین ؛ ؟؟؟؟؟!!!!!!!😁😁😁😁😁🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • ساوالان IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    اگه وار با داور خارجی بودتو این چندسال لنگ حتی نمی تونست از استقلال مساوی هم بگیرد وبزرگترین افتخارش شکست مقابل سرور خود با اختلاف کم بود
    • OTIS IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      خوبه با وار هم باز به زور و کلک و سفارش از بالا خودتون رو پاره کردین تا یه مساوی بگیرین و بعدش هم هفت شب و هفت روز جشن بگیرید 😅😅😅😅😅😅😁😁😁😁😂😂😂😂🤣🤣😃😃 البته جشن رو که بهتون حق میدم بگیرید ؛ بیچاره چکشتون میگن بد جور سرما خورده ؛ آخه تا چند ساعت پیش هنوز تو ورزشگاه داشت دور افتخار میزد و مساوی با سرورش رو جشن میگرفت ؛ ایشالا خدا شفاش بده هم اون رو هم همه شما متوهمین کیسه کش رو 😅😅😅😅😅 ؛ راستی ایمون زاید سلام رسوند 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅
  • ّتاجی بختیاری IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    من یک تاجی هستم خداییش اگه بخوام بیطرف قضاوت کنم اگر vAR چند سال زودتر اومده بود به جرات میگم لنگ تو هرفصل رتبه سوم یا چهارم رو بدست میاورد و توی چند تا دربی هم باید برنده نمیشد نمونش تو همین دربی اگر VARنبود باز هم با کمک داوری لنگ برنده اعلام میشد به خدا هر چی نوشتم عینه واقعیته
  • جواد US ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    تا دیروز که ۶۱ سالگی جام نگرفتن خفت بارتون رو که در آسیا باید زیر سوال میبردن که چطور یک تیم با این همه هزینه و با داور و وزیر و فدراسیون و لابیگری در لیگ قهرمانی اسنپی میگره ولی در آسیا ۲ بار از دور جام رو دیده حالا هم دنبال هانیه است یک جام اسنپی دیگه بگیر و تو آسیا هم بره تر بزنه
    • OTIS IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      اون جامی که ما تو آسیا با شکست الهلال تو نیمه نهایی اش اونم الهلال با بزرگانی چون الدعایه و سامی جابر ؛ گرفتیم رو شما کیسه کش ها تو خوابم نمیبینید ؛ پس چرت گفتن در مورد حسرت در آسیا رو واسه طرفدارهای احمق و زیر شش سال خودتون نگه دارید ؛ شما چند بار توی جام در جام آسیا شرکت کردین ولی حتی به نیمه نهاییش هم نتونستین برسین ولی ما دو بار تا فینالش رفتیم و قهرمان و نایب قهرمان آسیا شدیم ؛ توی لیگ قهرمانان هم شما فقط یک بار خودتون رو کشتین و به زور به نیمه نهایی رسیدین تازه اگه اشتباه نکنم ولی ما دو بار تا فینال رفتیم که یک بارش با سیزده بازیکن بزرگسال و کلی مصدوم و محروم بوده ؛ پس زیاد آسیا آسیا نکنید که توی همونجا هم اگه درست مثل آدم نگاه کنید اگه بالاتر از شما بچه کوجولوهای لوس نونور نباشیم پایین تر هم نیستیم ؛ یک جام آسیایی داریم که ارزشش حداقل از جام اول شما که چهار جانبه امجدیه بوده خیلی خیلی بالاتره ؛ تازه یک جامتون مال تاج و یکیش مال استقلاله ؛ انگار که ما بیایم هرچی جام تیم شاهین قدیم گرفته بزنیم به نام خودمون 🤣🤣🤣🤣 حالا هی آسیا آسیا و حسرت حسرت بکنید تا جونتون در بیاد
  • حمیدرضا IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    ما هم میدونیم چون تنها نکونام اینجور شادی افشاریان هیأت فدراسیون فوتبال همه همین جور شادی کردن حالا مشخص شده که کیسه به تمام معنا دولتی
  • عالیشاه IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    پس کی میخوای ببری کیسه کش ده سال شدا
  • عالیشاه IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    دیدی با var هم هیچی نیستی کیسه کش
  • محمدرضا ف IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    هواداران استقلال ما.برای شما و تیم استقلال ارزش قایلیم دور تر کری ها که نمک فوتباله ولی خواهش میکنم اعلام برائت کنین ازین اقا و کادر غنی فعلی استقلال ؛بخدا رشته روح مرحوم پورحیدری و حجازی و بزرگان دیگه عذاب میکشه اینا میان وسط گود ؛به روح اون بزرگان اخلاق مدار احترام بزارین و اینا رو از تیمتون دور کنید
  • کیان IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    اینکه برای پرسپولیس حرف درست کردید که تیم بزرگ پرسپولیس مخالف var هست بماند یه چیز مسخره هست و کیسه کش بداند سرورتون طرفدار واقعی var هست وشما نمی تونید با این اراجیف ذهن مردم رو منحرف کنید
  • کیسه کش حقیر IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    اتفاقا مادر گرامیتان هم کیف می‌کرد همون روز چقدر خوشحال بود
  • وحید IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    VAR به پرسپولیس خیانت کرد. فرهنگ VAR در عربستان سعودی چین ژاپن کره جنوبی کاربرد دارد. وقتی استقلالی ها باز هم به کمک VAR پنالتی معیشتی می گیرند باید فوتبال ایران تعطیل بشود. جواد نکونام به تیم فوتبال فولاد خوزستان هم خیانت کرد.
  • شصت سال حسرت IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    فقط شیر فرهاد تاجی وشیر جواد لالیگایی تاجی نگفته بودن بلکه توی مصاحبه علی خسروی به عنوان مجری یکی از برنامه های رادیو ورزش با محمد فنایی، محمد فنایی علنا به علی خسروی گفت که من با داوری در جام جهانی و داوری در لیگ لبنان بعد سالها نتوانستم یک اتومبیل بخرم اما توی علی خسروی با دو سال داوری برای تیم خاص سوگلی بنز سه میلیونی سوار شدی ،،که بعد علی خسروی اعتراف کرد بچه های من به خاطر همان شیتیل ها به جایی نرسیدن اما بچه های تو مهندس و دکتر شدن ،بله آقای معروف ید طولانی در گرفتن شیتیل دارد اکثرا هم در جریان هستند ،،به خاطر مصاحبه شیر جواد لالیگایی تاجی ، بعد دربی به میثاقی زنگ زده بود که هرچند هر چهار خطا روی بازیکنان تاج کبیر پنالتی بود اما داور نباید خطای چهارم هم پنالتی اعلام میکرد
    • OTIS IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      از این به بعد میگیم تو هر بازی واسه شما یه پنج شش تا پنالتی بگیرن تا راضی باشید ؛ در ضمن تو بازی دربی صد و دو چهار تا پنالتی نبود بلکه حداقل چهل و شش تا پنالتی واسه شما کیسه ها باید میگرفت داور به یاد شش در جهار شدنتون توی فروردین نود و پنج 😂😂😂😂😂 والا رو که نیست روی شما سنگ پا قزوین هم مال یک ثانیه تونه ؛ خوبه اکثر بردهاتون تو دربی ها هم با جک تری دی یا ال ای دی به کمک داور یا امداد های غیبی ه داریوش مصطفوی و بارها سه بر صفر کردن بازیهای مساوی ه نیمه تمام به نفعتون به دست اوردین ؛ جمع کنید بابا بساط ننه من غریبم بازی و کولی بازی و غربتی بازی تون رو برید خجالت بکشید .....
  • مهدی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    آقای فغانی داور خوبی است ولی هم‌این داور به خاطراشتباه مشابه بنیادی فر ازادامه داوری درجام جهانی محروم شد.
  • عشقست پرسپولیس IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    خوشم میاد وسط این همه دعوا و اراجیف اون چیزی که مهمه اینه که یک دهه ست که جام ها واس ماست فتح سه گانه هم واس ماست، حالا شما کیسه کشها از حرصتون هی بگین اسنپی و دولتی و ... شما هم عرضه دارین بگیرین، چون دارین میسوزین و نمیتونین جام بگیرین و سه گانه و قهرمانی لیگ و آسیا شده عقدۀ چندین ساله تون شدین جریان گربهه که دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده باز ما رو حداقل تو آسیا راه میدن شما رو چی ، تاج هم که از خودتونه نتونست ببرتون آسیا بچرخونتون چرا یکبار حداقل عرضه نداشتین سه گانه بگیرین اگه جام ما اسنپیه جام فرعاد مژیدی شما که بضرب پنالتی بود چی، قهرمانش کردن چون ارزش سهام باشگاهتون تو بورس کف بود باید یک کاری میکردن، جواد هم بازیکن خوبی بود مربی خوبی هم میشه ولی نه با الگو برداری از ساپینتو و جنگولک بازیهاش ضمنا همه اینها به کنار ، واقعا واسه مساوی گرفتن اینهمه خوشحالی در حد سکته سطح تیم و مربی و سطح آرزوهاتونو نشون میده امیدوارم امسال حداقل سوم بشین جام پیشکش تون
  • داور لیس IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    بچه ها بندگان خدا آتش‌نشانان سراسر ایران از پنجشنبه تا حالا یک لحظه آرام نداشتن همش در حال ماموریتن هرچی لنگیا رو خاموش میکنن باز شعله ور میشن ، فکر میکنم باید از کشورهای همسایه درخواست کمک کنن تا حالا یک همچین سوختنی در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته ،این یک فاجعه ی ملیست . خدا رحم کن یه بارونی ، برفی ، یخ و یخبندونی ! گناه دارن لنگیای مادر مرده ،
  • النادی الکیسة السعودیة ایمیلی 🇸🇦 US ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    تا بوده و نبوده آل کیسه اهل شیتیل دادن و گرفتن بودن همه دنیا هم می دونن موعودم چندسال دیگه مثل همون دوره که ال سی دی گرفت میاد اعتراف می کنه چقد شیتشل گرفته
  • فردین IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    فوتبال ایران خیلی کثیف شده و بدترین نوعش در استقلال هسث مثبت کسی مثل هاشمی نسب میارن تااینهمه فحش بخوره درصورتی که می‌دونن اصلا نیازی به اونیست چرا تیمی که داره از بودجه مملکت میخوره باید این چنین کارهای باید انجام بده مسولیت فوتبالی ما باید کلاس برا حرف زدن اینگونه مربیان بذارن
  • بهراد IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    این اسکول فشاری امسال مثل ساپینتو داره تهین میکنه..خودش هم دوزاری شیتیل هم زیاد گرفته..فدراسیون..یه دفه محرومش میکنه چون خیلی منتقدپیدا کرد..کارتون تموم کی۳ کشششااا..مربی جنتلمن فقط یحیی اینا یهمشت اسکولن اومدن پول پیدا کنن.صدا سیما حالشو میگیره..مثل فولاد کی۳ رو ولمیکنه میره..ازش دفاع نکنید تازه دو سوم لیگ مونده...کی۳ کشاخودشونم نفهمن.که با این عقده ای حالمیکنن. چون خودشونم ۱۰ سال پشت درهای بستن فکر میکنن این کاری میکنه فقط میخواد خودشو نشون بده..فدراسیون یدفعه .چپقش چاق میکنه...امید واریم..که دیر نیست البته..مثل تیمتون میره دسته ۳...🃏🃏🃏🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🥵
  • کیسه کش حقیر IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    آخه شپش اولأ که تا اونجایی که ما یادمون میاد دوازده سیزده ساله که استقلال در دربی ها رنگ برد رو به چشم ندیده،پس پس اونای که بعد از دربی هوچیگری میکنن شمایید نه پرسپولیس. ثانیأ اگر شما در مورد انتشار مکالمات وی ای آر مشکلی ندارید پس چرا مخالفید که منتشر بشه؟؟؟حتمأ یه چیزایی هست که دوست ندارید مردم بفهمن. ثالثأ:این همه کارشنای داوری گفتن کارت قرمز مستقیم اونوقت تو رفتی چسبیدی به فغانی؟؟؟؟ رابعأ گیریم که نظر فغانی درست باشه و داور باید کارت زرد میداد،باز هم باید حامدی فر دقیقه ۶۰ اخراج میشد. کیسه کش جماعت با منطق بیگانه س.
  • بمب اتم IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    یعنی یک آدم باسواد و منطقی تو‌طول قدمت کیسه بگردی نیست یکی ازیکی بیسوادواحمق تراخه نافهم فغانی گفته قرمز نداشته زرد داشته خوب زرد دومش بود باید اخراج میشد.چراشما کیسه کشها اهل فتوشاپ وتحریف صحبت ها هستید
  • علی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    بابا باید هم اینطور شادی کنه مساوی گرفتن از پرسپولیس افتخار دارد برای نوه هایش هم باید تعریف کند که یک بار از پرسپولیس مساوی گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی