نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
۳ |
۰
عکس زیرخاکی عابدزاده از جام ملت‌های آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمدرضا عابدزاده سنگربان فراموش نشدنی پرسپولیس و تیم ملی که البته سابقه حضور در استقلال را هم دارد، عکسی خاطره انگیز از دهه ۷۰ منتشر کرد.

بدون هیچ شک و تردیدی نام احمدرضا عابدزاده با خاطرات خوش فوتبال ایران گره خورده است. دروازه‌بان فراموش نشدنی که سابقه حضور در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را یدک می‌کشد و البته دوره حضورش در جمع پرسپولیسی‌ها به مراتب بیشتر از زمان بازی کردنش برای استقلالی‌ها تلقی می‌شود.

این ملی پوش ارزشمند که علاوه بر حضور در جام جهانی و قهرمانی در بازی‌های آسیایی، دو بار هم با تیم ملی به مقام سومی جام ملت‌های ۱۹۸۸ و ۱۹۹۶ رسید، دوشنبه شب عکسی خاطره انگیز از جام ملت‌های ۱۹۹۶ امارات منتشر کرد. عکسی که لحظاتی پس از کسب مقام سومی تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت محمد مایلی کهن ثبت شد و حالا ۲۷ سال از آن روزها می‌گذرد. اگرچه عابدزاده با مصدومیت راهی جام ملت‌ها شد اما در دو بازی نیمه نهایی و رده‌بندی به میدان رفت و به ویژه در جدال با کویت برای کسب عنوان سومی با مهار ضربات پنالتی کویتی‌ها نقش فوق العاده مهمی در برنده شدن ما ایفا کرد.

البته اگر ناداوری جمال الغندور، داور مصری در جدال نیمه نهایی مقابل عربستان نبود، تیم ملی فوتبال کشورمان حتماً به فینال می‌رسید و چه بسا قهرمان آن مسابقات هم می‌شد.

عکس زیرخاکی عابدزاده از جام ملت‌های آسیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دوچرخه پوکیده IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    این دو دلقک کیسه کش هم که در تمام عکسها خودشون رو به پرسپولیسیها میچسبوندند .😂😂😂در کل تاریخ فوتبال ملی و باشگاهی نام پرتعداد پرسپولیسی ها میدرخشد .
  • فرامرز IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    آن بازی نیمه نهایی ایران و عربستان سعودی برخلاف بازی قبلی بود که سه بر صفر به سود ایران پایان یافت یعنی برتری با سعودی ها بود که تیم ملی ایران را به خوبی آنالیز کرده بودند برتری عربستان چنان بود که در وقت اضافه دو بار توپ را به تیر دروازه تیم ملی ایران کوبیده بودند و شخصاً هنگامی که سوت پایان وقت های اضافه کشیده شد مانند بسیاری خدا را شکر کردم اما این تعبیر درباره‌ی تا داوری جمال الغندور مصری اشتباه و ناشی از حرف گزارش گر بود چون خداداد عزیزی هنگام زدن گل در آفساید قرار داشت حتی مجله کیهان ورزشی در شماره بعدش از داور مصری پوزش خواهی کرد گفتن این که داور مصری ناداوری کرد کاری ندارد اما به عنوان یک انسان باید همیشه حقیقت را گفت می دانم این حرف شما تحت تاثیر همان گزارش گر است انداختن اشتباه گردن این و آن و منجمله داور تنها و تنها برای تبرئه اشتباه کادر فنی دامن زده شد که در جنگ اندیشه ها در طول 120 دقیقه قافیه را به وینگادا باخته بودند. در هر حالت گفتن حقیقت بهتر از هر دروغ شیرینی ست
  • رضایاک IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    بزرگترین افتخار ورزشی عابدزاده قهرمانی ونایب قهرمانی با استقلل کبیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی