نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نظر صادقانه رونی کلمن درباره هادی چوپان؛ فیل هیث از گرگ ایرانی حمایت کرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رونی کلمن و فیل هیث که مجموعا ۱۵ قهرمانی مستر المپیا را در کارنامه دارند، علاوه بر گفت‌ و گو در مورد مسائل مختلف بدنسازی و همچنین انجام یک تمرین سنگین، به اتفاقات پیش امده در مستر المپیا ۲۰۲۳ نیز اشاره‌ ای داشتند.

مستر المپیا ۲۰۲۳ یکی از جنجالی‌ترین رویدادهای تاریخ بدنسازی بود. پیش از شروع این رویداد و در حرین برگزاری آن، بحثی طولانی و داغ درباره اینکه چه کسی به قهرمانی این دوره خواهد رسید، وجود داشت و در نهایت این درک لانسفورد بود که به قهرمانی رسید.

با این حال هادی چوپان نتوانست از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند؛ هادی با ناراحتی استیج را ترک کرد و باعث شد آتش رقابتی که از پیش از رویداد شکل گرفته، شعله‌ورتر شود و دامنه این تقابل به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درک لانسفورد و هادی چوپان کشیده شود.

با این حال در فاصله زمانی کوتاهی پس از این اتفاقات، این دو بدنساز که تحت نظر هنی رامبد فعالیت دارند، تمرین مشترکی با یکدیگر داشتند و چوپان ضمن تبریک به لانسفورد و دادن دست برادری به این بدنساز آمریکایی، به اتفاقات خاتمه داد. حالا پس از گذشت بیش از یک ماه از این اتفاقات فیل هیث و رونی کلمن به عنوان دو اسطوره وصف ناپذیر بدنسازی نظرشان را درباره این اتفاقات به طور صادقانه بیان کرده‌اند.

این دو بدنساز افسانه‌ای به تازگی تمرین مشترکی را با یکدیگر انجام داده‌اند که ویدئو آن در یوتیوب بازخورد بسیار خوبی داشت و هواداران بدنسازی از آن استقبال چشمگیری داشتند.

حمایت فیل هیث و رونی کلمن از هادی چوپان 

رونی کلمن و فیل هیث که مجموعا ۱۵ قهرمانی مستر المپیا را در کارنامه دارند، علاوه بر گفت‌وگو در مورد مسائل مختلف بدنسازی و همچنین انجام یک تمرین سنگین، به اتفاقات پیش امده در مستر المپیا ۲۰۲۳ نیز اشاره‌ای داشتند. آنها علیرغم افتخارات قابل توجهی که در مسابقات مختلف بدنسازی داشته‌اند، شکست‌هایی هم داشته‌اند. رونی کلمن پیش از اینکه در ۸ دوره متوالی به قهرمانی مستر المپیا برسد، فرصت‌های زیادی را هم از دست داده‌ است. او به خوبی با حس ناکامی پس از عدم دستیابی به قهرمانی پس از انجام تمرینات سنگین و پرفشار آشنا است.

با این حال فیل هیث و رونی کلمن علیرغم رفتار ناخوشایندی که هادی چوپان روی استیج داشت، کنار او ایستادند و به حمایت از وی پرداختند. رونی کلمن به این که چگونه گرگ ایرانی درک لانسفورد را در آغوش گرفته و قبل از خروج از صحنه به او تبریک گفته، اشاره کرده است. هیث احساسات چوپان را منطقی می‌داند و می‌گوید: او اینگونه نشان داد که مسئولیتش را انجام داده و خواسته که برود و همین جا احساساتش بروز پیدا می‌کند. فکر نمی‌کنم مردم بتوانند درک درستی از ان داشته باشند. من و رونی هر دو چنین چیزی را تجربه کرده‌ایم.

رونی کلمن در ادامه افزود: من دقیقا می‌دانم او چه حسی دارد.

ناامیدی هادی چوپان از عدم کسب قهرمانی منطقی بود

پیش از این نیز جی کاتلر هم نظرش را در مورد اتفاقات مستر المپیا ۲۰۲۳ بیان کرده بود. این دوره مستر المپیا برای داوران رقابت دشواری محسوب می‌شد. پس از پیش داوری، بسیاری بر این باور بودند که هادی چوپان با توجه به کاندیشن فوق العاده‌اش، جام را بالای سر خواهد برد اما لانسفورد عنوان قهرمانی را به دست آورد و داوران را با پشت هیولایی خود تحت تاثیر قرار داد. کاتلر معتقد است رقابت نزدیکی بوده و ناامیدی چوپان از عدم کسب قهرمانی منطقی بوده است.

هادی چندان از این تصمیم راضی نبود. اگر من هم بودم همین حس را داشتم. آنها رقابت خیلی نزدیکی با یکدیگر داشتند.

جی کاتلر پیش از کسب اولین عنوان مستر المپیا در سال ۲۰۰۶، چهار بار مغلوب رونی کلمن شده بود. حالا پس از اینکه چهره‌های بزرگ بدنسازی با چوپان همراهی کرده‌اند، طرفداران بدنسازی ممکن است بیشتر درک کنند که چگونه پس از چندین ماه تمرین شدید، غلبه بر احساسات دشوار است. حالا هواداران این دو بدنساز باید منتظر رقابت بعدی آنها در مستر المپیا ۲۰۲۴ باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی