نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
۲ |
۱
پورموسوی: برد مقابل پرسپولیس تقدیم به هواداران!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیروس پورموسوی می‌گوید این نتیجه مقابل پرسپولیس پیروزی محسوب می‌شود.

سیروس پورموسوی بعد از تساوی ۲-۲ تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در این اوضاع و احوالی که متاسفانه علی‌رغم بازی‌های خوبمان نتیجه لازم را نگرفته بودیم، تساوری برابر پرسپولیس برای ما بسیار ارزشمند است.

او ادامه داد: بازیکنانم نشان دادند از روز اول حتی در هفته‌هایی که بازنده بودیم، شایسته پیروزی بودیم. مثل بازی با پرسپولیس که متاسفانه داور در اعلام پنالتی به سود حریف عجولانه تصمیم گرفت. اگر این صحنه پنالتی بود در هر بازی باید بالای ۱۰ پنالتی اعلام شود. بارها در محوطه جریمه پرسپولیس بازیکنان ما را زدند و به زمین انداختند اما داور از این صحنه‌ها چشم‌پوشی کرد اما در صحنه‌ای که خطا نبود پنالتی گرفته شد.

پورموسوی افرود: بین دو نیمه تصویر را دیدم و بازیکن پرسپولیس خود را روی زمین انداخت و از زرنگی‌اش انداخت و داور پنالتی گرفت. بازیکن پرسپولیس از ما پنالتی نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز هشت بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم و مگر بضاعت ما چقدر است که این تعداد بازیکن را نداشته باشیم؟ بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و از آنها و به‌ویژه هواداران قدردانی می‌کنم. فکر می‌کنم تا روزی که هواداران پشت ما باشند استقلال خوزستان به هیچ تیمی به‌راحتی باج نخواهد داد.

او در پایان بیان کرد: این نتیجه برای ما تساوی نیست و برد است و این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه پاره IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    بعضی جاها کلمات قاصرند از بیان نهایت وقاحت!در مورد وقاحت بعضیها فقط باید سکوت کرد .😂😂😂یعنی از کیسه کش جماعت چیزی جزاین انتظار است !!!حالا اینا تازه کیسه کوچولوهه هستند . 😂😂😂😂😂😂
  • حمید رضا قوی بنیه IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    مجموعه اس اس ها چه تهران چه اهواز هیچ فرقی نَفُوُکُلَه، کلا داورا چطور تو هر بازی هرکی از کنارتون رد شد به بازیکن تیم حریفتون کارت قرمز نشون بده...نه غغغغلللللاااااممممم، بعدشم شما رسیدین تو هیجده قدم تیم حریف دوباره هر بازیکنی از تیم مقابلتون نزدیک شما شد داور براتون پنالتی بگیره...خوبه....نه جون من خوبه.....، آخ اگه اینجوری میشد هرسال قهرمان میشدین...میرفتین باشگاههای آسیا...که تخصص شماست...نه غغغغللللللللاااااامممممم...عوضش آبکش میشدین و برمیگشتین، آخه با ناداوری قهرمان میشدین دیگه نه...درست نمیگم...مثل پرسپولیس که نمیتونستین برین فینال آسیایی اونم دوبار اونم با پنجره بسته...، جمع کنید بابا بساط مظلوم نمایی رو، فقط خجالت بکشین و ببینید که شما شانس اوردین داور گُرخید و کور شد و دوتا پنالتی پرسپولیس و گل خطا شما رو ندید...بس کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی