نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
۲ |
۰
آخرین وضعیت مدافع پرسپولیس برای بازی با شمس آذر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پرسپولیس مشکلی برای حضور در بازی بعدی پرسپولیس ندارد.

یکی از غایبان پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال خوزستان دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست قرمزها بود. اسماعیلی‌فر که معمولا در اکثر بازی ها به صورت فیکس به میدان می‌رود، با وجود حضور در اردوی پرسپولیس و سفر به اهواز، جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت و کار را از روی نیمکت شروع کرد.

دانیال در اواسط نیمه دوم دربی دچار مصدومیت شده بود و نتوانست به کار ادامه دهد. از همین رو یحیی تصمیم گرفت ریسک نکند و به این بازیکن کلیدی تیمش در بازی مقابل استقلال خوزستان بازی ندهد. پیگیری ها در خصوص آخرین وضعیت اسماعیلی‌فر نشان می‌دهد این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در بازی بعدی پرسپولیس که مقابل شمس آذر برگزار خواهد شد، ندارد و به احتمال زیاد دانیال دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس باز خواهد گشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    بنداز کنار بابا این بازیکن رو آخه اینم شد بازیکن اصلا بود و نبودش چه تاثیری داره چرا ممکنه یه گل به خودی بزنه و برینه تو تیم. آقا یحیی یه نصیحتت میکنم.ما اصلا این فصل از تو و تیم قهرمانی نمیخایم.پرسپولیس اینقدر قهرمانی اورده که اشباع بشه و... مگه اینهمه قهرمانی داشتیم چه تاجی به سرمون زدن.ولی در عوض میخایم نگرشت رو عوض کنی و واقعا به فکر تغییر اساسی و ریشه ای تو پرسپولیس باشی.اینکه فقط بازیکن بگیری هم دردی دوا نمیشه.بلکه باید با خرید بازیکن اونم خوبش؛تغییر استراتژی مربیگری؛تقویت تاکتیک تیمی؛نغییر در نوع نگاه و رفتار و بکار گیری از بازیکنها؛حذف بازیکنهای بی تأثیر نه اینکه چون بهت چشم میگن نگشون داری و....‌‌کم کردن حاشیه های تیم تمرکز روی تیم و مسائل فنی و موفقیت تیم و.... اینکار هم با یه برنامه درست و مشاوره با آدمهای قوی و...میسر است نه با یه مشت آدمهای ضعیف در اطرافت و.‌‌... ضمنا این فصل اگه پرسپولیس قهرمان نشه قطعا سپاهان قهرمانه و استقلال باید خوابش رو ببینه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی