نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۸
قیمت شوکه‌کننده مهدی طارمی به پول ایران/ بیزنس پولساز مهاجم پورتو خارج از فوتبال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مبلغ قرارداد مهدی طارمی با پورتو ۲ میلیون یورو قید شده؛ این به به معنای آن است که دستمزد طارمی در پورتو سالیانه ۵۰۰ هزاریورو است.

تابستان ۱۳۹۹ مهدی طارمی با قراردادی ۴ ساله از ریوآوه راهی پورتو شد؛ مبلغ قرارداد طارمی با پورتو ۲ میلیون یورو بود و البته به زودی قرارداد این مهاجم ایرانی با تیم پرتغالی به اتمام خواهد رسید.

قیمت طارمی به پول ایران 

در نقل و انتقالات تابستانی گذشته از میلان به عنوان جدی‌ترین مشتری مهدی طارمی یاد می‌شد. در همین راستا گفته می‌شد پورتویی‌ها ابتدا درخواست رقم ۳۰ و سپس ۲۰ میلیون یورویی برای فروش طارمی را دادند که با نظر منفی مسئولان میلان روبرو شد. پیشنهاد میلانی‌ها برای خرید طارمی اما ۱۵ میلیون یورو به علاوه ۳ میلیون یورو پاداش بود. اگر قیمتی که میلان برای خرید طارمی پیشنهاد داده بود را مبنا قرار دهیم می‌توان گفت که قیمت مهدی طارمی به پول ایران کمتر از ۱۰ هزار میلیارد ریال است که رقمی باورنکردنی بود.

گفتنی است که در ترانسفرمارکت نیز قیمت مهدی طارمی ۱۸ میلیون یورو نوشته شده که نشان می‌دهد در حال حاضر با توجه به قیمت اصلی این بازیکن، مبلغ قرارداد مهدی طارمی با پورتو بسیار پایین است که البته قرارداد طارمی تابستان ۱۴۰۳ تمام می‌شود.

مبلغ قرارداد طارمی با پورتو به تومان 

بر اساس قرارداد مهدی طارمی و باشگاه پورتو بسته شده، دستمزد طارمی در پورتو سالیانه ۵۰۰ هزار یورو می‌باشد. قیمت روز یورو نیز حدود ۵۴۰۰۰ تومان است؛ با این حساب می‌توان گفت که مبلغ قرارداد طارمی با پورتو به تومان سالیانه بیش از ۲۷ میلیارد تومان است. حقوق مهدی طارمی در صورتی که وی می‌توانست در نقل و انتقالات به تیم بهتری منتقل شود افزایش می‌یافت که پورتو با مبلغ پیشنهادی تمامی مشتریان طارمی که میلان مهم‌ترین‌شان بود مخالفت کرد.

گفتنی است طبق قرارداد طارمی با پورتو از محل فروش این مهاجم ۸۵ درصد به باشگاه و ۱۵ درصد به خود این بازیکن می‌رسد.

ثروت مهدی طارمی

مهدی طارمی نیز مانند سایر فوتبالیست‌ها در ایران و حتی جهان تنها منبع درآمد خود را به فوتبال محدود نکرده و در سال های اخیر و بعد از لژیونر شدن توانسته سرمایه‌گذاری‌های دیگری انجام دهد؛ این مسئله با توجه به درآمد مهدی طارمی امری بدیهی است. باید در نظر گرفت که طارمی در سال‌های اخیر پیشنهادات باورنکردنی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس نظیر الدحیل قطر و الهلال عربستان داشته اما پیشنهادات هنگفت این باشگاه‌ها نتوانسته این مهاجم را اغوا کند و چنانچه وی به یکی از این تیم‌ها پیوسته بود قطعا میزان ثروت طارمی نیز اکنون بسیار بیشتر بود اما او حضور در اروپا را ترجیح داد.

او از جمله بازیکنانی است که در چند سال گذشته توانسته درآمد خوبی از فوتبال داشته باشد. البته مهدی از قرارداد جدیدش سود زیادی خواهد کرد. او جزو موفق‌ترین فوتبالیست‌های ایران بوده و یک کافه دارد. طارمی هم مثل بعضی بازیکنان با سرمایه‌اش خانه و زمین می‌خرد تا برای آینده پشتوانه‌ای داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    من اطلاعی از قرارداد بازیکنان در فوتبال اروپا ندارم ولی انگار با مهدی طارمی قرارداد ترکمنچای بسته شده: "گفتنی است طبق قرارداد طارمی با پورتو از محل فروش این مهاجم ۸۵ درصد به باشگاه و ۱۵ درصد به خود این بازیکن می‌رسد". یعنی اگه میلا 15 میلیارد یورو طارمی رو بخره 12 میلیون و 750 هزار یوروش رو مدیر پورتو بر میداره و فقط 2 میلیون و 250 هزار یورو به مهدی طارمی می رسه. چرا اینجوری قرارداد بسته معلوم نیست. حتی اون قرارداد 4 ساله هم ترکمنچای بسته شده و بازیکنان داخلی ایران بیشتر از اون می گیرن چه برسه خارجی های ایران
    • امیر IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      قرارداد طارمی پایین نیست . تیم ایرانی که دولتی هستن پول مفت به بازبکن میدن
    • میلاد IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      این رقم رضایتنامه ریوه اوه ست .قراردادش سالی ۲ یا ۳ میلیون یورو هستش .وگرنه همه بازیکنان ایرانی برمیگشتن
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    نوش جونش - زحمت کشیده داره نتیجه زحماتش رو میبینه - افتخار پرسپولیس
  • عماد IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    كه چي بشه هزاران ميليارد داره اختلاس ميشه شما تو فكر ايني
  • فرامرز IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    پرسپولیسی ها به. دلیل درخشش. در اروپا همیشه ارزشمندند مورد داشتیم مدیر عاملی مربیش را به خاطر بازی کردن در یک تیم سطح پایین اسپانیایی بزرگترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران دانسته بود راست می گفت چون اسطوره های تیمش نهایتا ستاره های لیگ های عربی بودند و. نام. علی دایی مهدیی مهدوی‌کیا علی کریمی وحید هاشمیان کریم باقری مهدی طارمی و.... دیگر بزرگان پرسپولیس به گوشش نخورده بود
  • وحید.A IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    برابازیکنی‌که‌تونسته‌چندین بارکون استقلالی هاروبسوزونه.نظردادن‌لازم نیستش‌که.خودش بابازی های خوبش همه نظرهاروگفته.درموردقراردادش هم‌منوتوکه کاره‌ای نیستیم.نظربدیم.خودش‌هتمن جوری‌قراردادمیبنده که‌سطح‌بازیکنان‌همون تیم.باباشگاه قراردادبستن.نمیادکه کمترازاون یکی بازیکناپول بگیره هتمن بیشترازهمه بازیکنای پورتوقراردادداره که کمترنداره.طارمی‌تویه کلام.عشقه‌.دست پرورده‌حاج‌علی دایی‌اوسطوره‌همین میشه دیگه
  • رسول FR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    اگر همین رقم دریافتی مهدی از پرتو را فبلت به اطلاع هر دم ایران میرساندین یقینا خیلی ها مثل من دیگر توجه ای به پرتو نداشتند پرتقالی ها فکر کردند هنوز ارباب قلعه پرتغالی‌ها هستند و این خیلی رفتار بدی بود با مهدی امیدوارم مهدی طارمی تا آخرین لحظه قرار دادش در پرتو بماند و اجازه منبعد یک ریال بیشتر سود از ناحیه او به پرتو برسد مهدی تمام مدت قراردادش را برای پرتو جنگید مطمعنم عدم حضور مهدی در عربستان فقط به این خاطر بوده که او نمی‌خواسته هیچ سهمی از آن انتقال به پرتو برسد واقعا پرتو نامردی کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی