پرسپولیس همه را شگفت‌زده کرد/ کابوس پاییز برای پسران گل‌محمدی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع عنوان قهرمانی به بدترین شکل ممکن فصل پاییز را به پایان رساند.

پرسپولیس لیگ را خوب شروع کرد و با کسب نتایج خوب هوادارانش را امیدوار کرد که امسال هم دوباره مدعی جدی قهرمانی در لیگ به حساب می‌آید و هم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.  

پرسپولیس در فصل گذشته، عملکردی پرنوسان داشت اما هفته‌های پایانی، شرایط به سود سرخ‌پوشان تغییر کرد و آن‌ها با ثبت عملکردی خیره‌کننده توانستند هم در لیگ برتر به عنوان قهرمانی برسند و هم در جام حذفی، مقام قهرمانی را به‌دست آوردند تا با توجه به قوانین، عنوان قهرمانی سوپرجام هم به سرخ‌پوشان پایتخت برسد و فصل را با فتح ۳ جام به پایان برسانند. بعد از ۳ گانه قهرمانی، هواداران پرسپولیس امید داشتند که روند درخشان تیم‌شان حفظ شود اما شرایط در فصل جدید برای سرخ‌پوشان متفاوت پیش رفته است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی با کسب ۲۲ امتیاز از ۱۲ مسابقه در رتبه پنجم جدول حضور دارند که در فصل پاییز، عملکرد پرسپولیسی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال ایران برای هواداران‌شان رضایت‌بخش نبود؛ به‌ویژه در طول ۲ ماه اخیر که آن‌طور که انتظار می‌رفت، سرخ‌پوشان موفق به کسب امتیاز نشدند و همین مسئله باعث شد تا آن‌ها در لیگ برتر از ۲ رقیب اصلی‌شان در مسیر قهرمانی (استقلال و سپاهان) عقب بمانند و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانستند به مرحله حذفی راه یابند.

در مهر ماه شرایط پرسپولیس بسیار خوب بود و نتایج این تیم همه را امیدوار کرد. با این حال هرچه گذشت، شرایط بدتر شد و پرسپولیس توان بردن رقبا را نداشت. آبان و آذر نتایج پرسپولیس به بدترین شکل خودش رسید و این تیم نه تنها در آسیا از مرحله گروهی حذف شد، بلکه در لیگ حتی توان بردن تیم انتهای جدولی را هم نداشت.

هواداران پرسپولیس به شدت نگران این تیم هستند ولی از طرفی هم امیدوارند بعد از انجام ۳ مسابقه باقی مانده از نیم فصل اول، شرایط برای تیم محبوبشان تغییر کند و با تقویت تیم در نیم فصل، اوضاع برای پرسپولیس بهتر شود و این تیم به کورس قهرمانی در لیگ برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ممد اس اس IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    بلال همه چیز رو گفت ضعف فدراسیون و دشمنی تمام ارکان حکومت و AFC با تیم ، باعث شد تیم محبوب ، کمی نتیجه نگیره، اگر در ۶ سال گذشته ۱۶ تا جام هم گرفته فقط با لیاقت تیم و بخصوص دستياران کادر فنی مثل همین صید بلال در این طوفان دشمنی ها به دست اومده، فقط معلوم نشد چرا یه بار که قهرمانی از دست رفت تمام لیگ جشن گرفتند البته همون یه بار هم کل خط دفاع تیم رقیب رو وسط بازی ها بردن سربازی، کاملا اتفاقی و البته قانونی
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      کاملا و دقیقا و متقا بلا برعکس گفتی
  • زیگزاگ IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    این داستان دو تا مطلع داشت. خودباختگی در مقابل حضور رونالدو و همچنین قهرهای متوالی.
  • پرسپولیس کبیر IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    تا زمانی که صادقی و سرلک و دانیال ریگی و سروش تو پرسپولیس باشن این تیم نتیجه نمی‌گیره ۵ تا بازیکن که ۵ درصد کارایی ندارن نه تخصص فردی دارن نه سیستم پذیر هستن اون از آسیا اینم از لیگ ۵ تا بازیکنی که سمت چپ و راست و وسط را با عملکرد ضعیفشان از کار انداختن جالبش اینه که یحیی بازم ازشان استفاده میکنه اونم فیکس مثلا صادقی تا دقیقه ۸۵ که تعويض میشه عملکردش ضعیف و اصلا قابل قبول نیست دريغ از ی حرکت مثبت فنی به این موضوع نگاه کنیم پرسپولیس با وجود این ۵ تا بازیکن در اصل ۶ نفره بازی می‌کنه دست اون ۶ نفر درد نکنه واقعا یحیی با شش بازیکن شاهکار کرده رده چهره جدول شده فوتبال کردن اگه به چارتا پاس مستقیم دادن و چارتا سانتر کجکیه خوب منم بلدم بازیکن باید او پست خودش کاردربیار باشه در مورد صادقی هیچ جوره تو مغز آدم نمیره که این بازیکن چرا باید تو زمین باشه رو چه حسابی
  • محسن IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    پرسپولیس امسال حاشیه زیاد داشت. چندتا بازیکن مصدوم دادیم ولی به نظرم مشکل اصلی تیم، ایجاد حاشیه و اختلافات داخلی بین ارکان فنی و مدیریتی تیم بود. پرداخت نشدن دستمزدها و کسر قراردادها، همگی عاملی برای ضعیفتر شدن تیم بودند. تا وقتی که مشکلات مالی در فوتبال داریم، باشگاه‌های ما رنگ پیشرفت درست و حسابی رو نخواهند دید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی