نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
عکس| ریس جیمز روی تخت بیمارستان؛ عمل جراحی انجام شد/ نفرت بیشتر از حمایت است!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریس جیمز فاش کرد که برای حضور در یورو ۲۰۲۴ با انگلیس به شدت تلاش می‌کند ولی به میزان قابل توجهی نفرت دریافت می‌کند تا حمایت.

ریس جیمز در شکست ۲-۰ مقابل اورتون در ۱۰ دسامبر بعد از تنها ۲۶ دقیقه به دلیل مشکل همسترینگ مجبور به ترک بازی شد، و روز پنجشنبه جراحی شد. انتظار می‌رود جیمز سه تا چهار ماه از میادین دور باشد، به این معنی که جایگاهش در تیم ۲۳ نفره گرت ساوت‌گیت برای یورو ۲۰۲۴ در خطر است. او در پست اینستاگرامش در مورد ناراحتی از مدت زمان صرف شده برای یافتن بهترین روش درمان صحبت کرد، و همینطور ناامیدی‌اش از برخی پاسخ‌هایی که دریافت کرد.

این ملی‌پوش ۲۴ ساله نوشت: «دنیای فوتبال می‌دانست که من مصدوم شدم اما این بار کمی بیشتر طول کشید تا بهترین روش درمانی را پیدا کنم. امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتم تا مشکل همستریگم را برطرف کنم، و دوران ریکاوری من هم از نظر جسمی هم روحی شروع شده است. از زمان این مصدومیت، حمایت خوبی دریافت کردم اما نفرت و نظرات منفی بیشتری داشتم. باور کنید نمی‌خواهم مصدوم شوم، وقتی فوتبال بازی می‌کنم خوشحال‌ترینم. با تشکر از مردم فهمیده‌ای که با وجود تمام فراز و فرودها از من حمایت می‌کنند.»

عکس| ریس جیمز روی تخت بیمارستان؛ عمل جراحی انجام شد/ نفرت بیشتر از حمایت است!

جیمز تاکنون در این فصل ۱۱ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. او در روز اول فصل مقابل لیورپول دچار پارگی همسترینگ شد که او را بیش از دو ماه از میادین دور کرد. در ماه اکتبر به میادین بازگشت، اما تنها هفت بازی انجام داد و دوباره مصدوم شد. دوران حرفه‌ای این مدافع کناری از زمانی که اولین بازی حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۱۹ انجام داد، با چندین مشکل همسترینگ خدشه‌دار شد. او امیدوار است که جراحی پیشنهادی در فنلاند به جلوگیری از این مشکل در آینده کمک کند. اگر بهبودی او طبق برنامه پیش برود، می‌تواند در ماه مارس به میادین بازگردد. با این حال، احتمال اینکه او برای بازی‌های دوستانه انگلیس برابر برزیل و بلژیک در بهار حضور داشته باشد بسیار اندک است و این می‌تواند ضربه بزرگی به امیدهای او در یورو ۲۰۲۴ وارد کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی