نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اتفاق غیرمنتظره نقل‌وانتقالاتی در پرسپولیس/ احتمال بازگشت مهاجم مغضوب یحیی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تراکتور طبق قانون می‌تواند در همین نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگردد.

با وجود مشکلات عمده خط حمله پرسپولیس در این فصل و اینکه شهاب زاهدی و نبیل باهویی با وجود تلاشی که به خرج دادند ناموفق بودند حالا بحث تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی مطرح است.

در شرایطی که مهدی عبدی در تراکتور موفق بوده و تا اینجای فصل ۵ گل به ثمر رسانده می‌تواند گزینه بازگشت به تیم خودش باشد. عبدی ابتدای فصل به صورت قرضی راهی تراکتور شد و حالا باید دید شرایط برای بازگشت او فراهم خواهد بود یا خیر.

ابتدای فصل گفته شد دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور برای انتقال قرضی این بازیکن به مدت یک فصل با هم توافق کرده‌اند و با این انتقال عبدی تا پایان فصل در خدمت تیم تبریزی خواهد بود اما با شرایط فعلی پرسپولیس در خط حمله شاید سرخ‌ها به بازگرداندن او فکر کنند.

هنوز هیچ درخواستی از سوی یحیی گل محمدی مبنی بر بازگرداندن مهاجم قائمشهری‌اش به باشگاه اعلام نشده اما باید دید اگر یحیی بخواهد آیا شرایط و امکان چنین بازگشتی وجود دارد یا نه.

برخی معتقدند چون عبدی در شروع فصل بازیکن پرسپولیس بوده دوباره نمی‌تواند به این تیم برگردد. عبدی در دو مسابقه هفته‌های اول و دوم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز روی نیمکت این تیم نشست اما به میدان نرفت. بعد از بازی تراکتور در تبریز و در تاریخ ۲۸ مردادماه بود که عبدی با انتقالی قرضی راهی تیم تبریزی شد.

به گفته یک منبع مطلع در سازمان لیگ هر بازیکن طبق قانون فیفا می‌تواند در طول یک فصل با سه باشگاه قرارداد ببندد اما فقط می‌تواند برای دو تیم به میدان برود. با این حساب عبدی که تازه برای پرسپولیس بازی هم نکرده طبق قانون می‌تواند در همین نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگردد و این جابجایی دوباره مشکل قانونی نخواهد داشت اما باید دید مدیران دو باشگاه در ابتدای فصل چه توافقی با هم داشته‌اند.

در واقع حتی اگر یحیی دوباره عبدی را بخواهد باید دو باشگاه با هم تعامل و در این باره توافق کنند که با توجه به روند رو به رشد عبدی در تراکتور این اتفاق دشوار به نظر می‌رسد ضمن اینکه پرسپولیس حتی در صورت درخواست یحیی گل‌محمدی برای بازگرداندن این مهاجم، باید یک بازیکن را از لیست خارج کرده و جا را برای عبدی در فهرست تیمش باز کند که این هم کار راحتی نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    هر تیمی که امتیازات نیم فصل اول از دست بده ، نمی تونه قهرمان لیگ بشه . این فصل برای پرسپولیس تموم شده
  • شیش۶ IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    با اینکه از زاهدی و باهویی مهاجم در نمیاد اما عبدی هم همچین مالی نبود.مطمئنا برگرده پرسپولیس یه گل هم نمیزنه .چون تاکتیک تیم و بازیکنان فعلی بازیکنی نیستند که بتونن برای این نوع مهاجمین فرصت سازی کنند.مهاجمی باید در نیم فصل بیارن که حداقل در سطح لوکا باشه.
  • بی طرف IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    اتفاقا خیلی هم راحته یا با نبیل باهویی عوضش کنه یا باهویی را اخراج و عبدی برگردانده شود همه هم میدونند که رد کردنش هم اصلا" کار درستی نبود بله آقا یحیی!
  • Yousf IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    عبدی بایدتوتراکتوربمونه
  • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    عبدی نباید دوباره برگردد خراب میشود اودرحال احیاشدنه بزودی زهردارترین مهاجم لیگ خواهد شد
  • ناشناس TR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    قرارداد عبدی با تراکتور یک ساله هست بدون موافقت مدیران تراکتور امکان بازگشت عبدی به پرسپولیس نیست
    • تراختور IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      عبدی یکسال مهمان ما هست. مدیران تراکتور نباید موافقت کنند
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    هر بازیکنی بیاد تو پرسپولیس نابود خواهد شد . چون گلمحمدی بازی کن خراب کن هست . هر بازیکنی اومده عقب گرد کرده و ضعیف شده . از محمد عمری بگیر تا ال کثیر و اسدس و ترابی. گلمحمدب ایاد از تیم بره تا نیم درست بشه حتی اگه بدون مربی بمونه بهتر از اینه هست. گلمحدی چیزی بلد نیست که بازیکن بسازد همه بازیکنای خوب را نابود کرده است.
    • مصطفی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      حیف اسمی که بعنوان پروفایل انتخاب کردی، کیسه بیچاره.
  • ایران IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    بازیکنی نیست که تو این شرایط بتونه کمکی به پرسپولیس کنه
  • خلیل مهاجر IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    من از انتقال مهدی به تراکتور خیلی تعجب کردم. او بهترین و شاید یکی از فرصت طلب ترین مهاجمان لیگ برتر روی نیمکت پرسپولیس بود. مهدی برای سرخ پوش های پایتخت مثل آرمان در استقلال است. مهاجمان ذخیره ای که حضورشان روی نیمکت انگیزه ساز مهاجمان فیکس است که بهتر باشند. از آن نوع بازیکنانی که هر لحظه انتظار میرود که در مصاف بعدی فیکس باشند.
  • عدالت خواه IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    به چه دلیل فقط یک امتیاز از تیم پیروزی تهران کم شده و از سپاهان اصفهان ۴ امتیاز، مگر خلاف با خلاف فرق میکنه.؟!؟
    • کاج کثیف IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      به همون دلیل که از تیم کیسه هنوز با این همه تخلف امتیازی کم نشده
    • سعید IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      خوب عوض اینکه بپرسی و بعدش خودت قضاوت کنی تو همین سایتها و اینترنت سرچ کن تخلفاتشون چیا بوده تا پاسخ بگیری سپاهان چهار تخلف مالیاتی داشته و پرسپولیس یک تخلف مالیاتی خواستی قبول کن اگه هم قبول نکردی که خود دانی.
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      خلاف فقط جعل که کیسه کرده فعلا به فکرجعلتون باشیدبدجورگندش درامده😝
  • پرسپولیس زلزله صاحب هر چی دله IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    عبدی اگه زیر نظر پروفسور بود طارمی دوم پرسپولیس میشد
  • علی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    باشگاه تهرانی حالا میخواد فرصت طلبی و بازیکن آماده تراکتور و خمس را دوباره جذب کنه. جالبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی