نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
داستان تازه برای هتل رونالدو/ پروژه در منچستر متوقف شد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه‌های کریستیانو رونالدو برای ساخت هتل مجلل ۲۷ میلیون پوندی در منچستر به بن‌بست رسیده و سه سال است که هیچ کاری روی این ساختمان انجام نشده است.

پروانه ساخت هتل مجلل ۲۷ میلیون پوندی کریستیانو رونالدو در منچستر منقضی شد. این فوق ستاره در دسامبر ۲۰۲۰ مجوز بازسازی یک ساختمان قدیمی برای ساخت هتل انحصاری CR۷ با ۱۵۱ اتاق در قلب شهر را دریافت کرد اما این ساختمان به حال خود گذاشته شده و در حال ویرانی است.

این هتل قرار بود با استخدام بیش از ۹۰۰ نفر و افزودن ۵۶ میلیون پوند به اقتصاد محلی، امسال افتتاح شود. اما ملک تاریخی همچون دو دهه گذشته متروکه است و هیچ کاری بر روی آن انجام نشده است. پروانه ساخت سه ساله اوایل این ماه در ۱۶ دسامبر منقضی شد در حالیکه هیچ کاری روی ملک انجام نشده است. سخنگوی گروه هتل‌های پستانا، شریک هتل‌های رونالدو گفت: «مراحل بعدی پروژه به حالت تعلیق درآمده و گروه همچنان در حال کار بر روی مجوز است.»

داستان تازه برای هتل رونالدو/ پروژه در منچستر متوقف شد

داستان تازه برای هتل رونالدو/ پروژه در منچستر متوقف شد

داستان تازه برای هتل رونالدو/ پروژه در منچستر متوقف شد

سهام رونالدو پس از مصاحبه سرنوشت‌سازش با پیرز مورگان و خروج از اولدترافورد و پیوستن به النصر عربستان سعودی، به شدت سقوط کرد. همچنین گفته می‌شد که گروه سرمایه‌گذاران بودجه لازم را دریافت نکرده بودند.

این ملک سال‌هاست که ویران است و قرار بود با هتل ۱۱ طبقه رونالدو سر و سامانی بگیرد اما در تمام این مدت نشانه‌ای از شروع کار دیده نشد. رونالدو در حال حاضر هتل‌هایی در میدان تایم نیویورک، سرزمین مادری‌اش مادیرا، لیسبون، و مادرید اسپانیا دارد. ساخت هتل در منچستر از همان ابتدا درگیر جنجال بوده و شورا ممنوعیت‌هایی برای بیلبوردهای تبلیغاتی اعمال کرد.

برنامه این بود که یک هتل چهار ستاره با ۱۵۱ اتاق، تراس پشت بام برای مهمانان و بازدیدکنندگان، سالن بدنسازی، و دو بار ساخته شود. قرار بود تمام طبقات قدیمی ساختمان خراب شود و ساختمان مجاور قسمت اعظم طبقات پایینی از جمله بار، کافه و پذیرایی طبقه همکف را تشکیل می‌داد.

نشریه سان برای شنیدن نظرات نمایندگان رونالدو با آنها تماس گرفته و منتظر پاسخ است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی