نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مشکل بزرگ پرسپولیس در این فصل/ اتفاق هیجان‌انگیز برای سرخ‌ها رخ نمی‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس هروقت در این فصل گل اول را دریافت کرده، پیروز نشده است.

پرسپولیس برخلاف ابتدای فصل که بازی ها را بسیار خوب شروع کرد، در ادامه به مشکل خورد و نتایج این هفته های این تیم اصلا رنگ و بوی یک تیم مدعی را ندارد. تیم گل‌محمدی در ۹ بازی اخیر خود تنها یک برد داشته که اصلا مورد قبول هواداران این تیم نیست و آن‌ها به شدت از عملکرد تیمشان ناراضی هستند.

یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیس در این فصل خوردن گل اول بوده است. تیم یحیی در هیچکدام از بازی‌هایی که گل اول را خورده ،موفق به کسب پیروزی نشده و در واقع سرخ‌پوشان در زدن کامبک در این فصل ناکام ماندند. پرسپولیس در این فصل در ۴ بازی مقابل ذوب آهن، سپاهان، صنعت‌نفت و استقلال خوزستان گل اول را دریافت کرده و در این بازی ها هیچ بردی نصیب پرسپولیس نشده است. آن‌ها مقابل سپاهان شکست خوردند و در ۳ بازی دیگر هم تنها موفق به کسب تساوی شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه پاره IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    هنوز نیم فصل هم نشده نسخه میپیچید! حداقل نوشته های خودتون رو که پارسال در مورد قهرمان نشدن پرسپولیس مینوشتید بخونید تا بفهمید پرسپولیس همیشه پرسپولیس است.هیچ تیمی جز پرسپولیس در ایران لایق قهرمانی نیست و این حقیقت با شروع نیم فصل دوم دوباره ثابت خواهد شد .مطمئن باشید با برگشتن امیری و سلمانی و پورعلی گنجی و تقویت خط حمله در نیم فصل پرسپولیس بازهم قهرمان خواهد شد .هم قدرت و صلابت پرسپولیس ثابت شده است و هم ناتوانی و عجز تیمهایی که برای رقابت با سرورشان به هر خباثتی تن درمیدهند .خیلیها شاید پول و بازیکن و قدرت تبانی و جعل و فساد دارند !ولی وقتی غیرت و تعصب و اصالت و لیاقت ندارند مثل همیشه زیر پرسپولیس دست و پا خواهند زد .
    • اشکان IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      یحیی باید تغییر تاکتیک بده یا بدتر از این هم نتیجه میگیریم و صد در صد بازیکن هم نیاز داریم مصدومیت پورعلی گنجی،وحید امیری و یاسین سلمانی به تیم خیلی ضربه زد دفاع چپ راست کلا تعطیل لجبازی و محافظه کاری یحیی بیشتر پدر تیم در آورد چطور عبدی رضا اسدی رامین رضاییان در تیماشون ستاره هستن اما یحیی نمیتونست از اینا بازی بگیره
  • پرسپولیس سلطان ایران FR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    یحیی باید دانیال سرلک ریگی سروش و صادقی رل اخراج کنه چون اينا کارایی ندارن که هیچ برای تیم مضرن جاشان از امیدها بازیکن بگيره ی تیم جوان و سرحال بسازه برای فصل بعد آخه کی گفته صادقی بازیکنه چرا باید بالای ۲۰ میلیارد بهش بدن والا ضعیف ترین بازیکن تاریخ پرسپولیسه بازیکنای ناکارآمد بدرد نمیخورن باید ازشان جریمه مالی کسر بشه مخصوصا صادقی باید جریمه سنگینی بشه بعدش با چک و لگد بیرونش کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی