میلاد سرلک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن پرسپولیس به احتمال زیاد در نیم‌فصل سرباز خواهند شد.

یکی از مشکلات پرسپولیس در ابتدای فصل سرباز شدن میلاد سرلک هافبک دفاعی تاثیرگذار این تیم بود. میلاد که در تابستان قراردادش را تمدید کرد، متوجه شد مشمول شده و در صورتی که به تیم ملی دعوت نشود، باید پرسپولیس را ترک کند و راهی یک تیم نظامی شود. با این حال سرلک توسط کادرفنی تیم ملی دعوت شد و توانست با مجوز موقت، رفتن به خدمت سربازی را برای ۶ ماه به تعویق بیاندازد.

حالا به‌زودی مهلت سرلک به پایان خواهد رسید و این بازیکن در صورتی که دوباره در اردوی بعدی تیم ملی دعوت نشود، باید در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را ترک کند و احتمالا راهی ملوان شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که سرلک تنها بازیکن سرباز پرسپولیس نیست و احتمال دارد در نیم‌فصل یک ستاره دیگر این تیم هم به دلیل سرباز شدن، راهی یک تیم نظامی شود.

محمد عمری، وینگر تکنیکی و سرعتی پرسپولیسی‌ها هم به احتمال زیاد در نیم‌فصل سرباز خواهد شد و ممکن است مجبور به جدایی از پرسپولیس شود.

پرسپولیس با مصدومیت چند ستاره خود در این فصل حسابی به دردسر افتاده و حتی مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را احتمالا تا پایان فصل در اختیار نخواهد داشت. پرسپولیس همین حالا هم به‌شدت با کمبود بازیکن مواجه است و در صورتی که عمری و سرلک هم سرباز شوند، کار از این هم برای یحیی و تیمش سخت‌تر خواهد شد و اوضاع برای مدافع عنوان قهرمانی در نیم‌فصل دوم شرایط به‌مراتب سخت‌تری را تجربه خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه هوچی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    امسال تمام بد بیاریها از داوری‌ها که البته ازقبل هم بوده مصدومیت سربازی وحتی سیستم varکه تو دربی دیدیم که با اون کارشون بهترین تکنولوژی رو هم زیر سوال بردن گردن پرسپولیس رو گرفته ولی مطمعن باشید باز یا پرسپولیسی‌ها که در تیم سپاهان هستن قهرمان میشوند یا خود پرسپولیس کیسه هم طبق معمول برای سلامتیشون تلاش میکنن
    • علی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      قطعا کمیته داوران و سازمان لیگ و تاج همانطور که این سالها لنگ را قهرمان کردند بازهم این کار را خواهند کرد و تمام خاطر جمعی امثال این لنگی از اونجاست نه رقابت شرافتمندانه و جوانمردانه در زمین فوتبال.
    • مهدی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      چند مرتبه به دوستان پرسپولیسی توصیه شده در این سایت فاسد کامنت نزارن این کسکش ها سایت هواداری اون تیم هوچی و جعل کن هستن
  • ایران IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    سرلک که به تیم ملی دعوت می شه عمری میری دانشگاه بابا ما مثل تیم سرورم نیستیم که بازیکنان برن سربازی بابا ما تیم لنگیم
  • علی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    اینها فقط مشخص میشن اعزام که نمیشن عزیزم.الان قانون براشون میذارن مثلا اگه تو یک بازی ده تا تکل رفتند یا دوتا شوت خارج از چارچوب معاف میشن.
  • زیگزاگ IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    فارغ از مسائل رنگی، امیدوارم همه در برابر سربازی با قانونی یکسان مواجه باشند.عدالت اجتماعی حکم میکنه که فرقی بین مردم کشور نباشه. اینا مسی یا رونالدو نیستند که برد جهانی داشته باشند.یه فوتبال درجه سوم در جهان داریم. در آسیا هم که مشخصه. بذارید همه در جوانی برند سربازی.بین مردم فرق نذارید تا یه حس خوب حکم فرما بشه. نه اینکه یه سرباز در مرز جون بده و دیگری بدون هیچ دستاوردی واسه خودش ورزش کنه.
  • محمد IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    باشگاه پرسپولیس باید رسما از خطیر و سمیعی درخواست کنه که کارت پایان خدمت یا معافیت رو برا بازیکنان جعل کنه، مطمعنم کسی متوجه نمیشه چون باشگاه استقلال، خطیر و سمیعی دکترای جعل رو با پایان نامه خانی و ممبینی به آخر رسوندن 😜😜😜😜😜😜 و به زودی استاد تمام میشن
  • عدالت خواه IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    تیم پیروزی تهران پشتش گرمه، وگرنه ۹۰٪ بازیکنان این تیم سرباز فراری هستند، ولی راحت دارن بازی میکنن ....!!!!
  • علی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    فقط شانس یار پرسپولیس باشه سرلک و عمری جفتشون برند خدمت چون هردوشون امسال افتصاح هستن
  • علی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    نعمتی هم سرباز میشد خوب بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی