نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
۲ |
۰
پرش هافبک پرسپولیس از لیست خروجی یحیی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگرچه در روزهای اخیر از سینا اسدبیگی به عنوان یکی از خروجی‌های احتمالی پرسپولیس در نیم فصل یاد می‌شد اما ممکن است او همچنان در اسکواد سرخ‌ها باقی بماند.

در ابتدای فصل بحث سربازی میلاد سرلک بسیار داغ بود و او پس از تمدید قرارداد با پرسپولیس، ممکن بود نتواند در همان نیم فصل اول هم برای تیمش بازی کند. با این حال با دعوت مجدد سرلک به اردوی تیم ملی سربازی او به تعویق افتاد.

حال با توجه به اینکه این هافبک دفاعی در اردوهای اخیر تیم ملی بار دیگر غایب بوده احتمال سرباز شدنش بار دیگر قوت گرفته است و از او به عنوان یکی از بازیکنانی که در نیم فصل سرباز خواهد شد یاد می‌شود.

پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی به شدت در پی جذب سعید عزت‌اللهی بود، پس از ناکامی در این انتقال سراغ مسعود ریگی هافبک دفاعی با تجربه رفت. حالا اگر جدایی میلاد سرلک به علت سربازی رخ دهد این تیم نیاز مبرمی به جذب یک هافبک دفاعی دیگر خواهد داشت.

در این شرایط ممکن است یحیی گل‌محمدی برای اعلام لیست خروجی خود دست نگه دارد و از سینا اسدبیگی که به عنوان یکی از خروجی های احتمالی پرسپولیس یاد می‌شد در ادامه فصل استفاده بکند.

اسدبیگی فصل گذشته پرسپولیس پیوسته بود و در لیگ بیست و دوم بازی‌های بیشتری برای تیمش انجام داد اما در این فصل او به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شده و باید دیدهای آینده چه سرنوشتی برای او رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    ریگی در حد پرسپولیس نیست.زیاد روش حساب نکنید .نه خلاقه نه گل زن .شاید بکار تیمهای دیگه بیاد ولی در پرسپولیس بازیکن باید خلاق باشه .نه در حد وظیفه .که ریگی در حد وظیفه هم ناکامه.
  • پرسپولیس زلزله صاحب هر چی دله IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    نیم فصل اگه با علی نعمتی جدا بشیم بجاش شایان ممصلح یاسعید آقایی رو جذب کنیم خیلی بهتره علی نعمتی متخصص پلانتی دادن به حریف تو لحظات حساسه امیدواریم به مهدی احمدی میلاد سورگی علیرضا بابایی حتی امیر رضا رفیعی این جور پدیده های آینده دار تیممون بیشتر بازی برسه ولی همه سرخدلان به ارنج آقا یحیی امپراطور اعتماد داریم خیالمون راحته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی