نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
این مساوی‌ها فرقی با شکست استقلال ندارد/ تعطیلات لیگ تیم ما را بیچاره کرد/ بخواهیم قهرمان شویم باید بیرون خانه هم ببریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس استقلال گفت: متاسفانه تیم استقلال اگر امروز نمی‌تواند نتایج لازم و مورد نظر هوادارانش را بگیرد به خاطر تعطیلات مکرر در لیگ و بدنسازی‌های این تیم است.

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره تساوی تیم استقلال در زمین گل گهر اظهار داشت: متاسفانه این پنجمین تساوی خارج از خانه تیم استقلال بود که می‌تواند یک زنگ هشدار برای تیم ما باشد. چون اگر ما بخواهیم قهرمان شویم نمی‌توانیم با این وضعیت به خواسته مان برسیم.

وی افزود: از دست دادن دو امتیاز در دیدارهایی که با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد ضربه بزرگی به تیم می‌زند. شاید در واقع مسابقه را نبازیم و بازی را بدون باخت ترک کنیم اما از دست دادن دو امتیاز آن هم در هر ۵ بازی خارج از خانه که برابر با ۱۰ امتیاز است، لطمه بزرگی به تیم می‌زند.

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: ادامه این روند و از دست دادن دو امتیازهای دیگر می‌تواند خطر بدی برای تیم استقلال داشته باشد و ما را از رسیدن به خواسته‌های هواداران و کادر فنی دور کند. ما باید به برد بیرون از خانه هم فکر کنیم تا مدعی باشیم.

اکبرپور با اشاره به اتفاقات رخ داده در طول رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر تاکید کرد: متاسفانه استقلال که خیلی دیر خودش را آماده ورود به لیگ برتر کرد به لحاظ بدنی نتوانست آنطور که باید و شاید بدنسازی خوبی داشته باشد به همین خاطر امروز می‌بینیم که تیم بعد از بازی خوبش مقابل تراکتور کم کم رو به افت می‌رود و از نظر بدنی شرایط خوب قبل را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تعطیلات مکرر در طول ماه‌های گذشته نیز باعث شد تا شرایط برای تیم استقلال بدتر هم بشود چرا که هر بار استقلال می‌خواست راه بیفتد لیگ متوقف می‌شد و این موضوع در نهایت به اینجا ختم می‌شد که استقلال بعد از چند هفته صدرنشینی رقبایش را در نزدیکی خودش می‌بیند.

اکبرپور در پایان گفت: باز هم هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و شرایط استقلال و امتیازاتی که در هفته‌های قبل‌تر جمع آوری کرده می‌تواند به کمک این تیم بیاید. به نظر من جواد نکونام و شاگردان تیم استقلال باید از هفته آینده و بازی مقابل پیکان یک استارت قوی برای بازگشت دوباره به شرایط خوب گذشته را بزنند و با جذب مهاجم در نیم فصل نقل و انتقالاتی خودشان را برای دور برگشت و حضور قدرتمندانه‌تر در لیگ برتر آماده کنند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    سخت نگير! تا پنالتي معيشتي هست كيسه هم برنده هست
    • رضایاک IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      ولی حیف که از نظر پنالتی معیشتی خیلی مونده به رکورد دست نیافتنی لنگ برسیم خخخخخخ
  • سهراب IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    پنالتی معیشتی به حساب کیسه واریز شد
  • پرسپولیس IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    تا دیروز تعطیلات خوب بود الان شد بد؟تازه اگه سهمیه پنالتی در کار نبود همین مساوی هم نمیگرفتید.
    • متوهم IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      باباااااا کارشناس ! پس تا حالا کجا بودی تو زیاد سخت نگیر شصت سال پیش دوتا ستاره بهتون دادند بسه دیگه با همون پز بدین قهرمانی را میخوایید چکار !
  • ع ق QA ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    کار شناس ؟! کارمند باند ؟! خوب مقصر خودتونید شما که با رئیس و ماموران و ستون پنجمشون تو نیمای دیگه اتفاق می کنید( بقول خودتون شتیل بگیران) یه کم بیشتر کوشش کنند می برید و سه امتیاز می گیرید تازه میشه بعد از بازی رو سر برگ فدراسیون تزویر کنید که یک به یک بردید تو جدول بزنید سه امتیاز به آقای خطرناک و سمیع الدوله السلطنه دانا مراجعه کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی