نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کیلیان امباپه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌ژرمن باز هم مصمم به رفتن به رئال مادرید نیست و ماجراهای قبلی در حال تکرار است.

در یک هفته آینده کیلیان امباپه می‌تواند پیش قرارداد خود را با باشگاه جدیدی امضا کند و این یعنی پاری‌سن ژرمن دیگر نمی‌تواند جلوی این بازیکن را بگیرد و مانع جدایی او شود. با این وجود وضعیت این بازیکن همچنان نامشخص است و شانس او برای ماندن و رفتن دقیقا ۵۰–۵۰ است.

رئال مادرید به شدت خواهان این بازیکن ۲۴ ساله است اما آنها می‌خواهند خود امباپه اولین گام را در راه پیوستن به رئال بردارد و تمایلی ندارند که باشگاه تحت فشار برای پذیرش خواسته‌های او قرار بگیرد.

یک چیز کاملا مشخص است و آن اینکه امباپه در ژانویه پاریس را ترک نخواهد کرد. روزنامه اسپورت اسپانیا در این مورد نوشته که خود این بازیکن و باشگاه پی‌اس‌جی به توافق رسیده‌اند که در زمستان کیلیان از باشگاه جدا نشود و این شاید شانس دوباره‌ای را به قهرمان فرانسه بدهد که امباپه را برای بستن قرارداد جدید متقاعد کند.

وضعیت امباپه در ماه‌های آینده همچنان می‌تواند سوژه‌ای جذاب برای رسانه‌های ورزشی جهان باشد. رئال مادرید نگران است که داستان سال گذشته تکرار شود جایی که امباپه با چرخشی عجیب تصمیم گرفت تصمیم گرفت در پاریس بماند و به رئال نرود، این اتفاق ممکن است در سال ۲۰۲۴ هم رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی