نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
عکس| مامه تیام در تهران دیده شد/ مهاجم محبوب استقلالی به ایران برگشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مامه تیام، ستاره سنگالی سابق استقلال در اقدامی غیرمنتظره به تهران بازگشته است.

مامه تیام از معدود بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران است که با وجود حضور کوتاه‌مدت در استقلال به‌شدت نزد هواداران این تیم به محبوبیت دست یافت.

مهاجم سنگالی و سابق استقلال، پس از دل‌ربایی با گل‌زنی‌های خود از هواداران این تیم خیلی زود ساز جدایی را کوک کرد و حاضر به ادامه همکاری در جمع آبی‌های پایتخت نشد.

این مهاجم در مدت حضورش در لیگ امارات و ترکیه بارها در فصل نقل و انتقالات به استقلال لینک شد اما حضور مجدد او در استقلال هرگز تحقق پیدا نکرد.

نکته جالب در خصوص مامه تیام حضور مجدد او در تهران است و این موضوع توسط خود او و در صفحه شخصی اینستاگرامش رسانه‌ای شده است.

به نظر می‌رسد ستاره سابق استقلال برای گذراندن تعطیلات کریسمس  به کشورمان سفر کرده است.

عکس| مامه تیام در تهران دیده شد/ مهاجم محبوب استقلالی به ایران برگشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    برای گذراندن تعیلات کریسمس در خاورمیانه می رفتی امارات یا عربستان!. چرا اومدی ایران ؟
    • سالار IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      تا تو بسوزی.
  • تاج IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    چرا اطلاعات غلط میدهید ؟ این تیام نبود که ساز جدایی را کوک کرد عوامل وزیر وقت بودند که ایشان را از تیم دور کردند
    • محمد IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      انقدز دروغ گفتید باورتون شده، نماینده استقلال توی دوبی با تیام قرارداد میخواست ببنده و حتی پول نقد برده بوده ولی تیام اون رو مسخره کرد و توی روزنامه‌های عربی ایرانی‌ها رو مسخره کرد ولی چون ما ایرلنی‌ها حافظه خوبی نداریم همه این رفتارهای سخیفش رو فراموش کردیم
  • فرامرز IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    مامه تیام در تاکتیک فوتبالی شفر که مبنایش بر هجوم و بازی سازی هافبک های با کیفیتی مانند سرور جباروف و.. حضور داشتند توانست خودی نشان بدهد و گلزنی بکند در استقلال مدل نکونام بازیکن باید ویژگی گلادیاتوری داشته باشد مانند آرمان رمضانی تا موفق بشود و در ضربات ایستگاهی خودی نشان بدهد پس مامه تیام اگر می خواهد مانند گوستاوو بلانکو هدر نرود باید به تیمی مانند پرسپولیس برود که سیستم فکری مربیش به بازی هجومی و بازی سازی هافبک ها ست و کمبود یک تمام کننده را دارد در واقع تیام و پرسپولیس گمشده همند البته اگر تیام روی فرم باشد و صدج البته اگر از یک مشاوره منطقی برخوردار گردد
    • خرزروخان برره ای IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      🤣😂☝️😭😅😉چقدر تحلیلت طهلیل بید جیگر
  • Reza IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    ,آخه دوست عزیز اینایی که میگی رو نمی‌دونم از کجا میاری .ولی یه بار دیگه تحقیق کن .بهترین تیم و تکنیکی‌ترین تیم ایران استقلال هست که حتی به اعتراف -آقایان پرسپولیسی .با فاصله بهترین هست .ولی چشم بصیرت میخواد که شماها ندارین . برین از بزرگاتون بپرسید.
    • تاجی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      مگه تیمی که قهرمانی آسیاندیده بزرگ هم دارد!!!؟
    • خوشحالیم طرفدار تیم ما نیستید. IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      همه میگن این فصل سپاهان بهترین و پرمهر ترین تیمه و بازی‌های زیبایی به نمایش میزاره و بعد شمس آذر قزوین و شما چطور میگید استقلال؟ به خدا اگر پرسپولیس فریب سقف بودجه رو نمی‌خورد و دفاع چپ و مهاجم خوب می‌گرفت و یا امیری و یاسین و پورعلی گنجی مصدوم نمیشدن الان در کنار سپاهان بهترین بودولی با این شرایط سپاهان بهترینه و استقلال شاید سوم یا چهارمین تیم باشه. الان پنالتی رو از استقلال بگیرن بجز یک بازی ، کدوم بازی زیبا انجام داده و یا با کار ترکیبی گی زده؟
  • فرهادیان امان US ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    واقعا فوتبال رو به گند کشیدند. سربقیه تیمها رو بریدند با این قوانین من در اوردی حالا هم امتیاز بهشون دادمدمثل این می مونه.ادم کاری انجام بده بعد بگه غلط کردم
  • اصغر فرگوسن ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    بنظرم مامه جان چون که موقع رفتن از استقلال متوجه شد باشگاهای ایرانی مخصوصا استقلال التماسشو میکنن برگرده حالا مثال کارلوس کیرروش که بعد از خروج از ایران رفت دور دنیا همه جا سریع متوجه شدن یه کلاشه تا مربی با تیپا انداختنش بیرون پس فهمیده بود تنها جایی که هم خوب پول میدن هم میپرستنش هم هرچقدر توهین کنه بیشتر عاشقش میشن همین ایرانه که به لطف آقای تاج اومد روی آخرین تپه فوتبال ایرانم تاج گذاری کردد دلارهاشم گرفت تا در دوران بازنشستگی با پول بیت المال مردم ایران بهش بد نگذره حالا این یارو هم چون از این داستانا خبر داره برگشته تا هول های فوتبال ایران چشمشون به جمالش بیوفته تا این بنده خدا هم سهمشو بگیره با جیب پر برگرده آفریقا احتمالا نقشه کشیده تو روستاشون تالار عروسی بسازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی