واکنش عضو کمیته استیناف به شایعه برگشت امتیاز کسر شده از سپاهان و پرسپولیس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: حکمی درباره تصمیم نهایی برای پرونده کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان صادر نشده است.

مهدی دادرس در خصوص بازگرداندن امتیازاتی که با حکم کمیته انضباطی از پرسپولیس و سپاهان اصفهان کسر شده بود، گفت: هنوز در حال بررسی هستیم. این خبر را قویا تکذیب می‌کنیم. بخش‌های مختلفی در این موضوع وجود دارد که به طور جدی پیگیر هستیم.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا بازگرداندن امتیاز به پرسپولیس و سپاهان ربطی به پرونده شکایت سازمان لیگ و باشگاه‌ها از استقلال دارد، تصریح کرد: اصلا! ما و کمیته انضباطی مستقل هستیم که در جریان پرونده‌های خودمان قرار داریم و کاری به پرونده‌های دیگر هم نداریم.

او درباره تأخیر در انتشار این احکام گفت: ما رازدار خیلی از موارد هستیم. نمی‌توانیم موضوعی که هنوز منجر به حکم نشده است را بگوییم چون اصلا هیچ اتفاقی برای بازگرداندن یا تأیید حکم کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال نیفتاده است.

دادرس خاطرنشان کرد: موارد را کامل بررسی می‌کنیم و تحت تأثیر خارج از قوانین و ضوابط هم قرار نمی‌گیریم.

بیشتر بخوانید: پنج‌شنبه روز سرنوشت‌ساز برای لیگ برتر/ از استقلال امتیاز کسر می‌شود؟ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مافیای سرخ IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    عجب بازی مافیایی درآوردن مهندسین واسه این فصل لیگ نه سیرک نه طنز برتر خداییش تو دنیا بینظیر هستیم تو این مسخره بازیا و بازی با اعصاب تیمها و هواداران البته تهش کاملا مثل فیلم هندی به نفع سدگولی سرخ ختم به خیر باید بشه مثل رویه سالهای قبل
    • میلاد IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      تیمایی که از این ماجرای سقف قرارداد سود بردن به ترتیب و سپاهان و استقلال هستن و تنها تبمی که بیشترین ضرر رو کرد پرسپولیس بود .
  • محمد شمال IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    تو حالت خوب نیس خدایی الان صحبت امتیاز استقلال شد برگردوند که استقلال امتیاز کم نشه البه مشخصه سنت به بیست سالم نمیرسه
    • خدایا شکرت که لنگی نیستم IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      قطعا ربط دارد . چون نتوانستنتد از استقلال خلافی پیدا کنند و در نتیجه از استقلال امتیازی کسر نمیشد و لنگیها و شاید هم سپاهانیها تا آخر فصل میخواستند غر بزنند و فدراسیون را به استقلالی بودن متهم کنند. پس چه بهتر این یک امتیاز را جلوی لنگیها پرت کنند و خودشان را از این اتهام تبرئه کنند. در عین حال من به والله قسم از این قضیه خوشحال شدم چرا که بهانه از دست لنگیها گرفته شد . اگر چه مطمئنم مکتب لنگ تا به سرورش ضربه نزند ول کن نیست و از فردا یک بامبول دیگر در می آورند
  • سهراب بوقی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    حسین اقا هدایتی و اقا عابدینی راحت بخوابید مافیای سرخ بیدار ست درودبرشرف ای اف سی و فوتبال پاک اسیاو الهلال
  • ع ق QA ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    این دادرس تو جریان نابود کردن پاس با اولیائی و باند استقلالی‌ها همراه و شریک بود کلا اینا را باید فرستاد موزه هنرهای پلید
  • سلمان IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    کمیته که هیچ اصلا اون فدراسیونی که این اقای معلوم الحال عضوش باشه رو فقط و فقط باید درش رو گل گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی