نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
تاج در بازگشت امتیاز پرسپولیس و سپاهان دخالت داشت؟/ پرده‌برداری عضو کمیته استیناف از رای جنجالی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به شائبه دخالت مهدی تاج در صدور رأی مبنی بر بازگرداندن امتیازات سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

مهدی دادرس بعد از اعلام رأی کمیته استیناف و بازگشت امتیازات پرسپولیس و سپاهان گفت: من مجبور بودم تا زمان انتشار حکم از سوی سایت فدراسیون حرف دیگری بزنم و این به معنای بی اطلاعی از حکم نبود. انشای حکم از صدور حکم هم حتی مهم‌تر است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا فشاری از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون و سایر ارکان این مجموعه برای تغییر حکم وارد شد تصریح کرد: سوگند می‌خورم در هیچ پرونده‌ای چنین اتفاقی نیفتاده است. این بار هم اصلاً ورود نشده است. شأن مرجع قضائی در فدراسیون همیشه حفظ شده است.

دادرس درباره اینکه آیا پرونده شکایت سازمان لیگ و چند باشگاه لیگ برتری از استقلال نیز با این حکم خاتمه پیدا می‌کند ادامه داد: باید منتظر حکم انضباطی بود و سپس ما به این موضوع ورود پیدا کنیم. پرسپولیس و سپاهان تخلف کردند که خیلی هم بزرگ بود و جریمه‌های قابل توجهی هم تأیید کردیم اما حسب کسر امتیاز تصمیم دیگری اتخاذ کردیم.

او درباره عبور از قوانین وضع شده نقل و انتقالات ابتدای فصل که توسط گارگروه تعیین سقف بودجه در نظر گرفته شده بود، گفت: اصلاً آن را زیر سوال نبردیم. با همان قوانین هم جریمه‌هایی را جاری کردیم.

بیشتر بخوانید: جدول لیگ برتر پس از بازگشت امتیازهای کسر شده سپاهان و پرسپولیس/ استقلال از صدر افتاد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ساوالان IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    جلسات تاج با نکونام و خظیر هست... و اما با بخشیدن این کسر امتیاز جرایم استقلال را لاپوشانی کردند. 10 امتیاز باید از استقلال کسر می شد. و اقایان نگذاشتند..
  • گاجی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    یک امتیازهیچ سودی برای پرسپولیس نداره ففط باعث میشه سپاهان قهرمان بشه
  • ناشناس IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    آقای دادرس امتیازات شمس آذر کجا رفت ؟ چرا اونا رو برنگردوندید مگه یه بام هست و دو هوا
  • حاج ۳لسچ IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    جناب دادرس شما با اون همه سابقه در مدیریت باشگاهی و هیت فوتبال حرفت سند و نیازی به قسم و سوگند نداری! قطعا جناب تاج روی کمیته استیناف فشاری وارد نکردن فقط یه مختصر امر به فعل کردن"!🤣🤣
  • هو من US ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    بحث یکپارچگی را یک گوگولی مطرح کرد که فکر می کرد با خواندن ترجمه قانون فیفا ، کارشناس حقوقی فوتبال شده. همین فصل قبل در ایتالیا ۱۰ امتیاز از یوونتوس به دلیل عدم رعایت فیر پلی کم کردند. جدول هم یک پارچه ماند. همه جای دنیا ، از تیم متخلف امتیاز کم می کنند ، آب هم از آب تکان نمی خورد . تازه اول از یوونتوس ۹ امتیاز کم کرده بودند ، استیناف کردش ۱۰ امتیاز. پس آدرس غلط ندهید . بگویید زور سپاهان چربید ، قانون من دراوردی شما را کامل دور زد. والسلام ، شما هم در حکم خیار چنبر تصدیق فرمودید. اصلا برای همین از ریاست کمیته انظباطی و استیناف تکان داده نمی شوید .راستی چند نفر در کمیته استیناف حقوق دان هستند ؟
  • محمد IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    آقای دادرس اگر شما ذره ای صداقت دارید، ابتدا صبر می کردید حکم سنگین استقلال بیاید و بعد این حکم را می دادید. نه ابتدا در عرض چند روز حکم سپاهان و پرسپولیس را دادند، بعد که نوبت حکم استقلال رسید، این همه صبر کردند تا اینکه شما کلا کسر امتیاز ها را ملغی کردید. وجدان داشته باشید.اینطوری آیا آنها دیگر حکم سنگین استقلال را اعلام خواهند کرد؟ یا همه چیز ماست مالی می شود؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی