نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جنجال برادران عبدولی در انتخابی تیم ملی با یک جمله زشت؛ تف به ذات همه شما!/ دعوا و درگیری مسابقات را به هم ریخت
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک پس از باخت برادر خود در انتخابی تیم ملی عمل ناشایست انجام داد و به داوران و خبرنگاران توهین کرد.

در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، در جریان دیدارهای مهم امیر عبدی دارنده مدال های برنز جوانان و امیدهای جهان در یک چهارم وزن ۷۷ کیلوگرم به مصاف علیرضا عبدولی یکی از برادران سعید عبدولی ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک رفت و با نتیجه سنگین ۸ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

پس از این باخت، سعید عبدولی چهره شاخص کشتی ایران که به عنوان مربی برادرش را هدایت می کرد بار دیگر دست به حاشیه سازی زد و شدیدا جو سالن را به هم ریخت.

عبدولی به همراه کرامت عبدولی برادرش به سمت میز داوران هجوم بردند و با الفاظ زشت به آنها اعتراض کردند. در این هنگام ماموران نیروی انتظامی و دیگر عوامل اجرایی وارد این معرکه شدند و جلوی برادران عبدولی را گرفتند. با این وجود آنها همچنان دست بردار نبودند بارها به سمت داوران برگشتند و با الفاظ ناشایست اعتراض کردند.

در این هنگام سعید عبدولی به خبرنگارانی که در حال گرفتن عکس و فیلمبرداری از این اتفاقات بودند هجوم برد و به آنها گفت تلفن همراه‌تان را به من بدهید اما وقتی با مخالفت آنها رو برو شد با به کار بردن الفاظ رکیک خطاب به آنها گفت: تف به ذات همه شما!

تماشاگران و کادرفنی تیم ملی نیز شدیدا از اتفاقات بوجودآمده ابراز گلایه و تاسف کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرداد صالحی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    ایرانی ایییییم دیگه.
  • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    بی شخصیت، هتاک و بی فرهنگ.... این همه با آدمهای باشخصیت وبزرگ کشتی نشست وبرخاست داشته اما همون خری که بوده، هنوزم هست. هیچی عوض نشده. لجوج وبی منطق وبی ادب. همیشه حق به جانب. واقعأ حیفه که یه بی خانواده ای مثل این عبدولی جزئی از خانواده کشتی باشه. همون بهتر برگرده دهات وچوپونی کنه
  • ارش IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    کشتی اندیمشک بزرگان زیادی داره این آقای عبدولی نباید با آبروی اندیمشک ببره
  • علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    من خودم دیروزکشتی هارودیدم بنظرم حق خیلی ازشهرستانیهارو خوردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی