عکس| درخشش لژیونر ایرانی جواب داد/ ستاره تیم ملی انتخاب شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسلم اولادقباد از درخششی که در دیدار برابر سانتاکولوما داشت و موفق به ثمر رساندن دو گل شد، در ترکیب منتخب هفته شانزدهم لیگا قرار گرفت.

تیم مایورکا پالما اسپانیا در دیدار گذشته خود مقابل سانتاکولوما که آخرین مصاف این تیم در سال ۲۰۲۳ میلادی به شمار می‌رفت، با درخشش مسلم اولادقباد به پیروزی رسید تا با کسب این سه امتیاز، در رده پنجم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا جای بگیرد. پالما پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان به بارسلونا و سایر رقبای خود ثابت کرد که همچنان یکی از بخت‌های اصلی فتح لیگ در این فصل است. اولادقباد، ستاره ایرانی پالما، نیز در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و عنوان بهترین بازیکن میدان را تصاحب کرد.

مسلم در این مسابقه آغازگر روند گلزنی‌های تیمش بود و در همان دقایق ابتدایی موفق به زدن دو گل شد تا سریع‌ترین دبلِ فصل را به نامش اختصاص دهد. مرد سال فوتسال آسیا، به بورخا پوئرتا دروازه‌بان حریف که از بهترین‌های فصل بوده است، اجازه خودنمایی نداد و در دقایق ۲ و ۳، دوبار قاب توری او را فرو ریخت.

به غیر از مسلم اولادقباد، در ترکیب منتخب هفته شانزدهم لیگا اسپانیا، بازیکنانی حضور دارند که از بهترین‌های اروپا و دنیا شناخته می‌شوند.

عکس| درخشش لژیونر ایرانی جواب داد/ ستاره تیم ملی انتخاب شد

دروازه‌بان: الکس گونزالس، تیم والده پنیاس.

عقب‌گیر: آرتم نیازف، تیم الپوزومورسیا. بازیکنی که در دیدار دوستانه اخیر تیم‌های ملی ایران و روسیه به میدان رفت و گل فوق العاده‌ای را در مصاف با شاگردان شمسایی به ثمر رساند.

فلنگ چپ: پیتو، تیم بارسلونا. ستاره برزیلی که از بهترین‌های دنیا به شمار می‌رود.

فلنگ راست: مسلم اولادقباد، تیم پالما اسپانیا.

رأس: پابلو رامیرس، تیم کارتاخنا

این سومین بار است که اولادقباد در ترکیب منتخب رقابت‌های لیگا ناسیونال اسپانیا انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:‌ وحید شمسایی نامزد بهترین مربی فوتسال جهان شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی