بعد از تبرئه استقلال؛ آبی‌پوشان تشویق می‌شوند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال از اتهام عبور از سقف قرارداد توسط سازمان لیگ تبرئه شد.

تیم های مختلفی از جمله تیم پرسپولیس از تیم استقلال به دلیل عبور از سقف قرارداد شکایت کردند اما کمیته انضباطی بعد از بررسی مدارک تیم استقلال اعلام کرد آبی پوشان سقف قرارداد را رعایت کرده اند و مستحق جریمه نقدی نیستند.

باشگاه استقلال بعد از رای کمیته انضباطی مبنی بر بازگشت امتیازات کسر شده از تیم های سپاهان و پرسپولیس اعلام کرد از این پس خود را مکلف به قوانین وضع شده از سوی سازمان لیگ نمی داند.

حالا اما سازمان لیگ تصمیم گرفته است تیم استقلال را به بهانه رعایت سقف قرارداد تشویق کند و سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال توصیه کرده است جرایم نقدی در نظر گرفته شده برای تیم هایی که از سقف قرارداد عبور کرده اند را در مناطق محروم هزینه کند.

باشگاه استقلال به بهانه رعایت سقف قرارداد از بازیکنان درخواست کرد مبالغ قرارداد خود را کاهش دهند که خیلی از بازیکنان و هم چنین جواد نکونام این کار را انجام دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پرسپولیس IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    سیرک برتر اینجاست.جاودانی کیسه کش کارش خوب بلده.
  • علی محمدی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    😂😂😂.واقعا باید به حال این فوتبال تاسف خورد.تو روز روشن چگونه به هوادار توهین میکنند و چگونه با شعور همه بازی میکنند.همه چیز را ماست مالی کردن رفت.
  • کیسه پاره IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    بیچاره گل گهر !دوباره قراره کیسه رو تشویق کنند .😂😂😂حالا اسم جدید میزارید یا همون معشیتی سابقه.😃😃😃
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    دقیقا به همین دلیل امتیازات پرسپولیس و سپاهان را برگرداندند . اگر استقلال سقف را رد کرده بود قطعا به جای اینکه امتیازهای این دو تیم را برگردانند از استقلال امتیاز کم میکردند و چون میدانستند که خلافکاران به تبرئه استقلال واکنش منفی نشان میدهند و تا آخر فصل دست از لجن پراکنی بر نمیدارند ، امتیاز آنها را برگرداندند
  • منطق اث‌دق لالی IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    در دنیای پیشرو متمدن و آزاد خبرنگارها نماینده افکار عمومی هستند وخودشون رؤ موظف می دونن که پاسخ سوالهایی که در نزد افكار عمومی مطرح هست رو بگیرند و پرواضح است حرمتی هم که برای خبرنگار های حرفه ای قایل هستند نشات گرفته ازین دیدگآه می باشد. مسئله اصلی این سوال است ک چگونه‌ست همتاهائ وطنیه صنف مورد اشاره کوچک ترین وقعی به رسالت واقعیه حرفه خود نمی نهند و تحریریه یکی از مهمترین جراید ورزشیه کشور هماهنگ با اربابان زور و زر سیاهه ای چنیین مهوع و ب غایت شنیع می سراید تا به خیال خود بر ذهن ها متبادر کند بازیکنی که فصل پیش بیش از. ده میلیارد دستمزد گرفته هم اکنون ودر فصل جاری ب ۱۵۰میلیون رضایت داده ومستحق دریافت پاداش است. شرم_بر_شرم
  • عادل IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    چه تشویقی کدام تشویق شماهاجیب ما را نزنید تشویق پیشکش اگر راست می گویید ۱۰۰میلیارد بلاعوض به استقلال پرداخت کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی