نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
جام را به تیمی که خودشان می‌خواهند بدهند و استقلال را خسته نکنند/ دیگر کسی توقع نداشته باشد استقلال سالم کار کند/ هنوز جایزه بهترین گلزن استقلال را نداده‌اند!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حکم صادرشده توسط کمیته استیناف در مورد پرسپولیس و سپاهان کاپیتان اسبق استقلال را به‌شدت عصبانی کرد.

شاهرخ بیانی قاطعانه معتقد است اگر قرار بر اتخاذ چنین تصمیم‌هایی در فوتبال ایران باشد که سقف بودجه رعایت نشود و کسی هم کاری به کار تیم‌ها نداشته باشد، اصلا بهتر که مسابقات برگزار نشود و جام را به هر تیمی که دلشان می‌خواهد بدهند!

حکم کمیته استیناف مبنی بر برگرداندن امتیازات سپاهان و پرسپولیس سر و صدای بسیار زیادی راه انداخته است.
این نشان می‌دهد قوانینی که در فوتبال ما مدنظر قرار گرفته‌اند عملا آبکی بوده و گاهی اوقات همان قواعد هم رعایت نمی‌شوند. در ابتدای فصل گفتند هرکس علیه داوری صحبت کند محروم خواهد شد و در هفته‌های آغازین هم قضیه را جدی گرفتند و خیلی‌ها حساب کار دستشان آمد اما کم‌کم ماجرا فراموش شد و دوباره همان آش شد و همان کاسه. در داستان حکم پرسپولیس و سپاهان هم قضیه به همین شکل است حالا دیگر کسی نباید توقع داشته باشد استقلال سالم کار کند.

چطور؟
چند ماه قبل وقتی با آقای خطیر و آقای نکونام ملاقات کردم، هر دو نفر تاکید داشتند که دستشان از بابت خرید بازیکن جدید بسته است چون سقف بودجه چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نمی‌دهد ولی الان به وضوح داریم می‌بینیم که برخی تیم‌ها سقف بودجه را رعایت نکردند و هیچ اتفاقی هم برایشان به وقوع نپیوست. خب اصلا چه کاریه که ما لیگ برگزار کنیم؟ اصلا چرا به خودمان زحمت انجام چنین مسابقاتی را بدهیم؟ جام را به هر تیمی که خودشان می‌خواهند بدهند و استقلال را این‌قدر خسته نکنند. همه تیم‌ها برایم محترم هستند من کوچک‌ترین مشکلی با پرسپولیس و سپاهان و هواداران آن‌ها ندارم اما مگر مسئولان فدراسیون فوتبال نمی‌گفتند قانون قاطعانه و به صورت یکسان در مورد همه تیم‌ها اجرا می‌شود؟ پس چرا حالا چنین صحنه‌هایی را شاهد هستیم؟ خود آقای علیرضا بیرانوند به تلویزیون آمد و در مورد رقم قراردادش صحبت کرد. مگر می‌شود این مسائل را کتمان کرد و نادیده گرفت. البته اتفاقات عجیب و غریب دیگری هم در مورد استقلال طی سالیان اخیر رخ داده است.

مثلا چه اتفاقاتی؟
مثلا همین بنده خدا شیخ دیاباته. این بازیکن در لیگ نوزدهم آقای گل شد اما هنوز هم که هنوز است کفش طلایی بهترین گلزن آن فصل استقلال و لیگ برتر کشورمان را به او نداده‌اند! اگر این بنده خدا ایرانی بود، جای توجیه داشت چون می‌گفتیم شرایط فوتبال ما را درک می‌کند و علیه خودمان حرف نمی‌زند اما دیاباته قطعا دوست داشت کفش طلایی را یادگاری نگه دارد و به دوستانش نشان بدهد که در ایران برای آقای گل مسابقاتشان ارزش قائل هستند. کلا فوتبالی که ساختار درستی نداشته باشد، همین است. من جوانی خودم را در استقلال گذاشتم اما حالا از این باشگاه حتی یک ریال حقوق بازنشستگی نمی‌گیرم. اصلا حقوق بازنشستگی من به کنار، ما پیشکسوتانی داریم که سال‌ها برای استقلال بازی کردند ولی حالا با وجود این‌که برای گذران زندگی خودشان مشکل دارند، به بازی گرفته نمی‌شوند. یعنی واقعا نمی‌توان از وجود آن‌ها در آکادمی باشگاه استفاده کرد؟ الان من برای تماشای بازی استقلال حتی یک صندلی در ورزشگاه آزادی ندارم. پیشکسوتان اگر به استادیوم بروند، واقعا نمی‌دانند کجا باید بنشینند! مگر همین چند سال قبل نبود که آقای حسن روشن با آن همه افتخار را در مبدا ورودی ورزشگاه آزادی نشناختند و او را راه ندادند؟ واقعا تدوین یک ساختار برای این‌که پیشکسوتان ما حداقل بازی‌های تیم خودشان را به راحتی تماشا کنند تا این حد سخت است؟

با این حکم شرایط استقلال برای قهرمانی دشوارتر شد. درست است؟
شرایط استقلال دشوار بود. شما به مشکلات مالی این باشگاه نگاه کنید؛ حق پخش که نمی‌دهند، بلیت‌فروشی و تبلیغات دور زمین هم که داستان‌های خودش را دارد. این وسط فقط می‌ماند اسپانسرهایی که علی خطیر برای فصل جاری گرفته است. آقایان در گذشته یک بدهی نجومی را برای این باشگاه به یادگار گذاشته‌اند و پولی که قرار بود از طریق فرابورس صرف حل مشکلات استقلال شود هیچ مشکلی را حل نکرد و اصلا معلوم نشد کجا رفت! یکی گفت من اگر بودم مطالبات را می‌دادم، دیگری آمد و بدهی ۵میلیاردی خودش را گرفت، آن یکی گفت با طلبکاران قبلی تسویه حساب کردم و... حالا چیزی که ما می‌بینیم بدهی‌های چندصدمیلیاردی استقلال و به گرو گذاشتن ورزشگاه مرغوبکار است.

و سوال آخر: جدا از بحث سپاهان، به نظر شما برگرداندن یک امتیاز به پرسپولیس هم به این تیم کمک می‌کند؟
بله حتماً کمک می‌کند. این یک امتیاز خیلی کمک‌کننده است و در آینده خودش را نشان می‌دهد. مگر همین فصل قبل ندیدیم که قهرمانی به هفته آخر کشیده شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۶
  • گاجی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    شماجعل کردی اگرقانون میخاست اجراع بشه که شمابایدهفت امتیازازتون کم میشدبااین کاربزرگترین لطف درحق شماکردن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      از جناب سمیعی در باشگاه استقلال و قوه قضاییه تقاضا می کنم به این قضیه ورود کنند - بعد از برگرداندن 4 امتیاز باشگاه سپاهان، باشگاه استقلال اعلام کرد از این به بعد بر اساس قوانین فیفا عمل می کند اما سازمان لیگ به باشگاه استقلال اعلام کرد قراردادهایی که منجر به عبور از سقف قرارداد شود را ثبت نخواهد کرد و عبور از سقف قرارداد اصلا امکان پذیر نیست. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که پس چگونه قرارداد بازیکنان باشگاه سپاهان که سقف بودجه را رد کردند ثبت شدند و این بازیکنان 13 هفته برای سپاهان به میدان رفتند و 31 امتیاز برای سپاهان امیتاز جمع کردند و حالا بعد از 13 هفته کمیته انضباطی اعلام کرد که 6 بازیکن سپاهان به علت اینکه قراردادهایشان غیر قانونی بوده محروم هستند تا قراردادهایشان را اصلاح کنند. پس نتیجه می گیریم که باشگاه سپاهان از سقف بودجه تعیین شده عبور کرد و بازیکنان این تیمف 13 هفته غیر قانونی بازی کردند و حالا بعد از کسب 31 امتیاز و در پایان نیم فصل اول به آن ها گفته شده قرارداد های خود را اصلاح نمایند. پس کسر 4 امتیاز از سپاهان اشتباه بوده بلکه باید باشگاه سپاهان به علت تخلف و بازی دادن به بازیکنان غیر قانونی، تمامی امتیازاتش گرفته شود و بازی هایش 3 بر صفر شود و امتیازها به رقبای این تیم داده شود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      از کمیته انضباطی و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید پرسید چگونه قرارداد این 6 بازیکن سپاهان که باعث شد از سقف بودجه تعیین شده فراتر بروند ثبت شدند و تا هفته 13 همه آن ها بازی کردند و نه فدراسیون و نه سازمان لیگ هیچگونه صحبتی در این مورد نکردند و گذاشتند که این بازیکنان سپاهان به صورت غیر قانونی در همه مسابقات بازی کنند. علیرضا صالحی در کمیته استیناف و مهدی تاج به عنوان رئیس کودتاگر فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      پرسپولیس فصل پیش با یک امتیاز بیشتر قهرمان شد. پس یک امتیاز می تواند عامل قهرمانی یک تیم باشد چه برسد به 4 امتیازی که به سپاهانی ها دادند.
    • سبحان IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      من بعنوان یک پرسپلیسی نظر خودم رو میدم دوستان سرخابی الکی وبیخود اعصاب خودتونو خراب نکنین وبی خود به همدیگه توهین نکنین چون هرقانونی که فعلا توی لیگ گذاشته شده ومیشه فقط وفقط بخاطر تیم سپاهان هست همونطور که چندین ساله که میخوان به زور قهرمانش کنن ولی خدا جای حق نشسته وپرسپلیس واستقلال نزاشتن که تیم سپاهان قهرمان بشه نه پرسپلیس ونه استقلال حکومتی نیستند این تیم سپاهان هست که حکومتی هست وچراغ خاموش جولو میره واز دعوای تیم‌های سرخابی سو استفاده می‌کنند انشالله که این فصل هم خدا بزرگ هست وانشالله که یا استقلال یا پرسپلیس قهرمان بشن همه قانون‌ها بخاطر سپاهان وبه نفع سپاهان هست اونوقت سرخابی ها باهم دعوا می‌کنند امید ما بخدا هست بزار هرچی میتونن ناحقی کنند
    • حسین IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      بی منطق ترین آدمهای روی زمین طرفدار های لنگپولیس هستند
    • کیان US ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      جعل سند به نتایج تیم کاری ندارد یک خلاف اتفاق افتاده و در دادگاه صالحه قوه قضائیه باید رسیدگی شود و جرم ثابت شود مجازات سنگینی برای جعل کننده تعیین میشود ولی کاری به نتایج تیم ندارد چون در نتایج تیم تاثیری نگذاشته است حال شما لنگی ها چطور به کسر هفت امتیاز رسیده این حتما باید اون مواد صنعتی که زده آید اثر کرده باشد توهم زده و دارید دق می کنید که نه تنها استقلال تخلفی در ثقف قرارداد نکرده بلکه به خاطر رعایت سقف نتوانسته خود را تقویت کند و با همان تیم نیم بند سال قبل در لیگ شرکت کرده و نتایجی گرفته که همه جای شما لنگ ی ها را می سوزاند پس بسوزید که لیاقت شما سوختن است
    • گاج کُمار لنگی IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      برادر گاج کُمار هندی و لنگی انگار فیلم هندی زیاد میبینی ها؟؟ هر وقت مدیر عامل با شرفتون برادر درویش جبار سینگ لنگی اومد درباره فیش واریزی جعلی که به کنفدراسیون آسیا فرستاد واسه خاطر دروازبان قبلیتون بعد بیا از آبیها ادعای ارث و میراث کن!! خودتون میدونین اگه به کسر امتیاز باشه باید واسه تمام گلهای آفسایدتون حداقل ۱۲ امتیاز از تیم لنگ کم بشه (گل منقاروند و گل گهر که هیچ) بجان جبار سینگتون آقای درویش..... حالا یه آهنگ هندی میخونم براتون گاج کُمار هندی لنگی و درویش جبارسینگ لنگی توش میرقصند که نگو و نپرس و کف کنین::::: اینچیکدانای اینچیکدانای هی هی هی....... لنگ میره ته جدول، غاز میچرونه هی هی هی... اینچیکدانای اینچیکدانای هی هی هی...... یایا اشک میریزه، درویش خوشحاله هی هی هی...( البته اشک تمساح هی هی هی) آقای گاج کُمار لنگی این هزارمین اسمی هست که روخودت گذاشتی ها؟ با چندتا اسم میای لنگی جان؟ گاج کُمار لنگی هوادار دو آتیشه جبار سینگ درویش لنگ 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
  • ایرانی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    مردم فهم و شعور دارند به فهم و شعور مردم توهین نکنید دیگر آن پنالتی کذایی برای استقلال در دربی و پنالتی در دیدارگل گوهر را همه مردم ایران دیدند و فهمیدند اما شما که ادعای فوتبالیست بودن دارید دارید حرفهای نادرست می زنید بس است بخدا معلوم است کدام تیم دارد منفعت می برد و آقایان جام را به کدامین نیم می خواهند بدهند بس است هوچیگری؟؟؟!!!
    • مافیای سرخ IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      لونگ جان عموجان بس کن دیگه همه عالم هم بگن درست بوده پنتلتای استقلال ولی شماها به عمد دوست دارین دروغ بگین چونکه امسال و همه سال با کلی گل آفساید و خطا پیروزی کسب کردین
    • وقاحت در حد لیگ برتر IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      از عصطغلال انتظار نداشته باشید سالم کار کند!😂😂😂😂😂😂آی دزد را بگیرید !😂😂😂😂😂😂
    • جاوید هاشمی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      شما لنگیات دیگه تورو خداصحبت از کمک به استقلال نکنید که اگر وار ازاول فصل بود الان ۶یا۷ جدول بودید
  • حسین IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    شاهرخ خان این گرگ سالهاست که با گله آشناست اینها سالهاست که استقلال را رنج داده اند
    • اشنا IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      میگه هر کس علیه داوری حرف زد جریمه کردن شیتیل بگیر را شماها رواج دادید یا دیگران . بهتره استقلالیها بازی خودشون را بکنند با گلگهر پنالتی بهتون دادند شدند شیتیل بگیر خیلی رو دارید
    • عبدالهادی اژدری IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      یعنی نباید یک آدم منطقی توی تیم جعلی باشه ؟ تیمی که لیاقت قهرمانی داشته باشه میتونه حتی با کسر ۶ امتیاز هم قهرمان بشه و این را پرسپولیس به همه نشان داد نمیخواد برای یک امتیاز اینقدر جو گیر بشید اگر قانون مسخره اجرا میشد باید الان دو استقلال خوزستان و تهران اون ته جدول جا خوش میکردن ، حرف مفت زدن کاری نداره که هوچیگرانتون دارن انجام میدن
  • حمید IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    امتیاز خودش بوده نه امتیاز اهدایی،راستی چه خبر از جعل امضاها
    • مهرداد IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      جعل کردن از نظر این جماعت متوهم مشکل نداره فدراسیون بیشترین لطف را به کیسه کزده چون با تخلفاتی که داشتن باید ۶ ۷ امتیاز ازشون کم میشد اما دیدن تیم جماران بهم میریزه گفتن از تیم جماران امتیاز کم نکنیم به جاش امتیازات کسر شده از تیم‌های دیگه را برگردونیم که کسی به تیم جماران گیر نده
  • ملابرادر IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    ظلم بود در حق باقی تیم ها پیروزی خطا کرده بود اما هوایش را دارند
  • امانی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    البته جناب بیانی نمیفهمند یا نمی‌خواهند بفهمند که برگرداندن یک امتیاز پرسپولیس و۴امتیاز سپاهان نتیحه زد وبند مدیرعامل محترم استقلال که معاون رئیس فدراسیون جناب تاج که یک سپاهانی تمام عیار هست بخاطر همین حکم جدید کمیته انضباطی درمورد استقلال ورفع تمام اتهامات هست که اگز چنین نبود مجبور بودند از استقلال هم حداقل سه الی۴امتیاز کار کنند اما مدیرعامل استقلال که سمت معاونت ریاست فدراسیون را هم دارند وخودش یکی از ارکان اصلی این قانون بوده اینچنین شاهکاری را مدیریت کردند مثلا پرسپولیس اگر یک امتیازش را بر نمیگردوندند با یک بازی کمتر واحتمال پیروزی دربازی عقب افتاده همان یک امتیاز اختلاف را با استقلال داشت که براساس عقل ومنطق وشعور حداقل فوتبالی ها تا پایان فصل امکان جیران آن بلکه بیشتر هم بود کما اینکه فصل قبل ۵امتیاز از سپاهان واستقلال کم داشت اما قهرمان لیگ وحذفی وسوپر جام شد بحث طرفداری از تیم خاصی نیست بحث اصلی همین نفهمی اکثریت پیشکسوتان استقلال هست که باید حداقل از پیشکسوتان پرسپولیس یاد بگیرند ودرست تجزیه وتحلیل کنند درسطح آسیا هرتیمی از ایران قهرمان بشه باعث شادی کل فوتبالدوستان هست
    • حسین IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      واقعا نمیدونم دوستان پرسپولیسی یا سپاهان چرا الکی حرف میزنن وقتی رئیس کمیته داوران میاد تو رسانه با قدرت میگه پرسپولیس با وجود من در راس کمیته داوران دو سال قهرمان شد دیگه چی دارید برای گفتن یا وقتی یحیی گل محمدی اونجوری تو فصل قبل داورو زد به سینش در عوض مربی استقلالو اخراج کرد داور آخرین بازیشون هم از برخورد توپ به دست ترابی گرفته تا خطاهای سختی که داور نمیگرفت براتون و دیگه دید اگه این خطای آخرو نگیره دیگه به سالم بودن چشماش شک میکنن پس خطارو اعلام کرد یا اون بازیش که توپ یه متر تو دروازه بود ولی داور گفت گل نشده به نفع پرسپولیس یا خیلی دیگه از خطاهای پرسپولیس سال گذشته هم اون نفر از کجا بود اومد فقط علیه استقلال حرف میزد وقتی درمورد پرسپولیس پرسیدند گفت اجازه ندارم حرف بزنم و خیلی مسائل دیگه که بخوام نام ببرم هنوز باید بنویسم و اما بر گشت این امتیازها نه بخاطر استقلال بوده نه پرسپولیس بلکه فقط و فقط به نفع سپاهان بوده و...
    • شاهین IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      درود بر شما لپ کلام رو گفتین از آقای بیانی بیشتر ازین انتظار داشتیم منطقی قضاوت میکردن دست پیش رو میگیرند پس نیفتن بیشترین لطف در حق استقلال و سپاهان کردن
  • رضا IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    اخه چکش هوچیگر بخاطر کیسه تخلفش ماست مالی شده اینکار کردن جعل امضا سقف قراداد شتیل بگیر دسته 3جات بود
  • دوستانه حسرت دولت وزیرو بابامسوت و هواداران پیروزی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    خاستن تیم پیروزی را از بحران خارج کنن
    • سبحان IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      آره تو راست میگی کیسه کش ما پرسپلیسیها همین قانون رو قبول داشتیم که یک امتیاز را بما ندهند وچهار امتیاز شله زرد رو هم بهش ندهند در حالی که هفته چهارم درویش توی برنامه لیگ برتر همین حرفها رو گفت که قرار هست از پرسپلیس یک امتیاز کم کنند تا پرسپلیس وقتی اعتراض کرد به همین بهانه وتخلفات امضاهای جعلی کیسه وجوادچکش که حداقل سه امتیاز باید ازشون کم میشد دوباره امتیازها را برگرداندند تا تیم کیسه این وسط ضرر نکنه این وسط همه شما خودتون ازهمه بهتر میدونین که با این بازگشت امتیازات وامتیاز کم نکردن از کیسه بیشترین ضرر رو تیم پرسپلیس متحول شد تا دوتیم کیسه وسپاهان رو بالا ببرن ولی ما پرسپلیسیها همیشه امیدمون بخدا بوده وهست وانشالله بازهم توی زمین فوتبال حقمونو از این دزدها واختلاصگرها میگیریم ماحتی همون یک امتیاز رو هم نمی‌خواهیم ببین چهار امتیاز برای سپاهان به صرفه تره وامتیاز کم نکردن از کیسه یا یک امتیازه پرسپلیس که حقش بوده رو برگردوندن خدا جای حق نشسته ومثل هر فصل جوجه رو آخره پاییز میشمورن پس بهتره فراره رو به جولو نکنین کیسه کشا وشله زردیها
    • ماسال IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      یک حرف فرارنگی در حرف های آقای بیانی نبود ، و بر اساس احساسات و علایق خودشان صحبت کردند که خوب خودشان را تا حد یک طرفدار چشم و گوش بسته پایین آوردند.
  • سهیل IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    جناب بیانی فکر میکردم آدم عاقلی هستی ت نمیدانی چرا امتیاز آن دو تیم برگشت بخاطر اینکه استقلال نرود دسته سه اینو بدون پس اینو آن پسر ۱۳ ساله هم متوجه شد چطور تو متوجه نشدی یا خودت میزنی به آن راه
    • سبحان IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      همین آقا که اومده پشت تیم بزرگه پرسپلیس حرف میزنه وبخاطر یک امتیاز که حقه پرسپلیس بوده وتخلفات رو تیم‌های کیسه وسپاهان انجام دادن وبخاطر اینکه از تیم کیسه امتیاز کم نشه چهار امتیازه شله زرد رو برگردوندن واین وسط باپارتی بازی با کیسه وجواد چکش وامضاهای جعلی وبخاطر اینکه ازش امتیاز کم نشه با برگردوندنه یک امتیازه خوده پرسپلیس این پرسپلیس بود که بیشترین ضرر رو کرد اونوقت این آقای بیانی یادش رفته که وقتی توی تیم کیسه بود کسی آدم حسابش نمی‌کرد ولی وقتی پرسپلیس آمد برای خودش اسمی در کرد نونه پرسپلیس رو خورد تخمش رو برای تیم کیسه میزاره نمک نشناس تووووف
  • آبی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    جعل برای طارمی چی شد هیچ .حالا فقط یک پاپوش برا استقلال درست کردن .خودشون هم خوب میدونن لنگ چه کثافت کاری کرده
    • سبحان IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      شما کیسه کشا عادت دارین وقتی کم میارین مثل دوتا ستاره امجدیه خودتون نبش قبر کنین اونم نبش قبری که اصلا صحت ودرستی نداره همینجوری ی چیزی از تکت میندازی بیرون
  • ع ق QA ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    قول داده بودند جام را بدون خستگی بهتون بدن مثل دو سال قبل ؟! چقدر خودتون را بمظلومیت می زنید لابد خطیر و مظلومی و ماجدی و افشاریان و سمیعی می خوان جام به تیمی دیگه بدن؟!!! شما که رایت می گید ؟؟؟؟؟؟؟
    • عقده ای قرمز IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      آخ که این عقده ایهای قرمز مثل همیشه با تئوریهای ماست و پنیر و دوغ کشکشان دلمان را برده اند و محفلمان را دوباره گرم کردن و همه چیو همیشه اینجوری بقول خودشون ماست مالی میکنند!! واخ که تَقش دراومده تو دربی بازیکن غیر مجاز داشتن و بازی باید سه هیچ بشه بنفع آبیها!! وای که با همه این ماست مالیها،، عقده ایهای قرمز آخرشم میرن ته جدول و جایگاه همیشگیشان.... آخ که عشق است استقلال همیشه قهرمان و سرور و سالار هرچی لنگی عقده ای قرمزه در جهان😅😅😅😅✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙
  • جهان PL ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    حرفهای این آقا درست است اما حق ندارد خودش را به تاج بچساباند،مردک من با پدرم در استادیوم بودم هنوز مشت‌های گره کرده تو مقابل هواداران تاج بعد از گلزنی با لباس لنگ کثیف هنوز جلوی چشمان من هست چطور جرات می‌کنی خودتو پیشکسوت تاج بدانی
  • ناصر IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    پنج سال پرسپولیس قهرمان شد انقدر غرغر کردید وزیر جدید اومد گفت نمیشه که هر سال یه تیم قهرمان بشه ،همون سال با باند بازی شما رو قهرمان کردن مجیدی هم متوجه شد جام هدیه بوده و سال بعد از جام خبری نیست پیچید رفت،باز پرسپولیس قهرمان شد ساکت با باند بازی با گردن کلفتا امسال تصمیم گرفت جام بره اصفهان که دیدید چجوری پرسپولیس رو با مبالغ بالا خلع سلاح کرد.امسالم جام میره اصفهان اما شک نکنید بدون باند بازی و‌جعل اسناد و بیانیه و ترسوندن داور هیچ‌کدوماتون به گرد پای پرسپولیسم نمیرسید
  • محسن IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    آقای شاهرخ بیانی تا همین جاش هم تیمتون سالم بازی نکرده تمام امتیازاتی رو هم که کسب کرده همگی به لطف داور پنالتیهای آبکی بوده یعنی اگه غیر این بود الان باید نیمه دوم جدول می‌شدید نمونه بارزش بازی با پرسپولیس وگل گهر نساجی هم که رحمتی از خودتون بود دروازه رو باز کرد بفرما زد یعنی شما مال 4تا گل زدند 4تا 6تا مختص تیم خودتونه داداش
    • ایرانی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      4تاازپیکان دریافت کردی اونارو فراموش کردی لنگی جون
  • کیسه کشای شش تایی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    جالبه که این اقای بیانی هیچکاره که یکروز با التماس امد پرسپولیس بازی کرد حالا شده کاسه داغتر از اش پرسپولیس حاضره یک امتیاز را بده ولی چهار امتیاز سپاهان را هم بگیرند استقلال با این رای کمیته استیناف از زیر بار جرایم وسقوط به دسته پائین تر فرار کرد قرار بود حکم تخلفات استقلال را پنجشنبه اعلام کنند اما با بخشیدن سپاهان وپرسپولیس احکام استقلال را هم ماست مالی کردند رفت حالا این کیسه کشا دارند دست پیش میگیرند واقعا با این همه بیعدالتی چطور میشه به این فوتبال دلخوش کرد اقایان کیسه کش نگاه کنید به چند ماه پیش که فتح الله زاده چه کارهایی که نکرد بعدش هم جعل واین همه حیف ومیل بیت المال برای بازیکنان ومربیان خارجی استقلال واقعا چقدر پر رو هستید شما کیسه کشا فقط این وسط حق پرسپولیس نابود شد هم سپاهان تخلف کرد هم استقلال اما فقط چوب لا چرخ پرسپولیس رفت همین
  • سبحان IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    این وسط فقط تیم کیسه بخاطره جعل امضاهای جوادچکش وسپاهان هم بخاطره صقف امتیاز شش بازیکنش هیچ ضرری نکردن جز تیم پرسپلیس که از همه بیشتر ضرر کرد این مسخره بازی‌های لیگ ایران الان حدود ده یازده ساله که به نفع کیسه وشله زرد هست وبه ضرره پرسپلیس ولی همیشه این پرسپلیس بوده که سالم وباقدرت توی زمین فوتبال حقشو گرفته این فصل هم دارن تمام زورشونو میزنن تا یا تیم سپاهان یا کیسه رو بزور قهرمان کنن که انشالله مثل هر فصل این پرسپلیسه که با قدرت وتلاش بازیکنان باغیرتش بازهم قهرمان میشه چون خدا همیشه با پرسپلیس هست وحقشو توی زمین فوتبال میگیره انشاالله واقعا خجالت هم چیزه خوبیه تووووف به روی شما خیانتکاران
  • چه خبر از دسته ۳ IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    جناب بیانی متاسفم که شماهم جز پیشکسوتان جهان بزرگ فوتبال هستی توهم زدی عزیزم یه کم فکر کن و نظر بدین
  • مسعود IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    نمک نشناس امتیاز پرسپولیس که مال خودش بود نه بهش دادن مثل لیگ توفصل قبل که از گل گهر کم کردند وبه استقلال هبه کردند نیست
  • !!! IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    عزیزم اون تیم شما هستید!!!. در ضمن این بازی برای این بود که ازتیم قشنگت امتیاز کسر نشه... بیخودی هم ادا نگیر
  • احمدرضا IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    این اقا که در زمان فوتبالش بازیکن ملی بوده،چندین سال هست در هوادار و مس رفسنجان دستیار ساکت الهامی بوده و هست،با این تعصب روی تیمش ایا در بازی های رودرو با استقلال ترکیب و تاکتیک و نقشه های تیمش را لو نمی دهد؟؟ فوتبال حرفه این نیست هر ساله مربیان و کمک مربیان و حتی سر مربیان افراطی روی نیمکت تیمهای لیگ برتر بنشینند در بازی های رودرروی استقلال وا بدهند ،کجای دنیا ؟؟
  • ميلاد IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    بنده خدا استقلالی ها این قدر متوهم و بی خرد شده اند که هز حرف نا مربوطی میزنن آقای پیشکسوت دوست داری جام رو بدون بازی به استقلال بدهند. بابا امتیاز مال خودشون بوده آقای فهیم
  • قرمزته IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    حداقل با یه ادم درست و حسابی مصاحبه میکردین نه با کسی که خانوادش هم قبولش ندارن
  • قاسم IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    بابا کوتاه بیا اگر جام راباجعل ودروغ وهوچی گری وبالاپریدنها ورقاصیهای آنچنینی وتوهم وبی اخلاقی وجاروجنجال به استقلال بدهند خوبه نه!!!!!
  • قدرت IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    استاد مگر به پرسپولیس که فصل پیش ۳ جام گرفت و قبل از آن ۵ فصل متوالی ریالی پاداش قهرمانی پرداخت شد؟ که حالا توقع پرداخت پاداش به آقای گل را دارید؟!من مانده ام چرا این افراد وقتی پا به سن می‌گذارند به جای منطقی صحبت کردن اینقدر سطحی و عامیانه صحبت می‌کنند!!
  • حاج ۳لسچ IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    شاهرخ خان حرفش سنده اون کسی هم که با فتوشاپ و جعل خونه مادر گرامی ایشون از چنگش درآورد اون آواره کرد و با عیال چهارمش رفت دنبال خوشبختی ش کسی نبود جز مافیای پشت پرده و دست های پنهان!😉
    • Ali IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      آقای فتوشاپ وشوآلیه هم فردی نیست جز مدیرعامل قبلی تیم استقلال ،پس یکی ازدرون خانواده استقلال یکی دیگر را تنبیه مالی کرده بهمین دلیل شاه رخ بیانی شکایت نکرد.
  • 666 DE ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    اس دق لال هر 10سال یه مرتبه از غار میومد بیرون و پیداش میشد کسی اس دق لال رو جز بازی نمیدونست و اونو نخودی میدونستد حالا چه فرقی میکنه کار کنه یا نه
  • بهرام IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    خوب خسته نباشید حالا اگه مثلا فهمیدید پس خودتون خودتونوخسته نکنید برید دنبال گردوبازی ودیگه لال شید ، اما شما آنقدروقیح هستید که ازفردادنبال بهانه های دیگه خواهید بود ، کیسه کشای علاف وحراف
  • سالار IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    این بنده خدا گویا خیلی درگیر خودش شده و اصلا تو باغ نیست چی به چیه. بابا بزن بیرون و یه سر بیا روی زمین تو آسمون هیچ خبری نیست.مرد حسابی دیگه خواجه حافظ هم فهمید استقلال چه رکبی به همه ارکان ورزشی و تیم های سپاهان و پرسپولیس زد و ... اونوقت تو اومدی میگی لیلی زن یا مرد.همه این بازیها بخاطر استقلال بود و ... تو حالا این وسط اومدی چی میگی؟؟!! ولی هر چی از نامردی که در حق پرسپولیس کردن و کلاه بزرگی که سرش گذاشتن ناراحتم بجاش صد برابر خوشحالم که صدر به سپاهان رسید و کیسه اومد پایین.هر چند جایگاه واقعی استقلال چهارم جدول به بعده ولی گاماس گاماس...
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    نامه جعلي که به فيفا زدین تکلیفش چی شد حتما اونم تقصیره پرسپولیس هست؟ میدونی چرا یک امتیازه پرسپولیس رابرگردوندن چونكه قراربودامروزدرباره تخلفات طویله کیسه حکم صادر کنن دیدن تخلفاتش زیاده مجبورشدن امتیاز پرسپولیس و سپاهان روبرگردونن که سوگلی حکومت بخاطره جعل و تخلف نره دسته سه یانمیفهمیدیاخودتون رازدین به‌ نفهمی شماکه واقعا حالیتون نیست ولي مردم میفهمن
  • پرسپولیس سلطان ایران IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    چطور اون موقع که امتیازهای گل گهر را ب ناحق ازش گرفتن و ۲ امتیازش رو ب شما تقدیم کردن حرفی نزدین همه چیز گل و بلبل بود حالا که برضررتان شده جر میزنین تا حالاش هم ب ناحق صدر بودین درضمن ای کاش امتیازها برنمی گشت ولی در مورد تخلف استقلال قانون و عدالت رعایت میشد تا خوش بینانه ترین حالتش میرفتین ته جدول واقعا رو که رو نیست تخلف کردن جعل اسناد کردن قراردادهای سوری داشتن ولی کاری باهاشان نکردن بازم طلبکارن قشنگ مشخصه بسیج شدن برای قهرمانی استقلال ولی پرسپولیس نمیزاره شاید زورشان به سپاهان برسه و حقش را بخورن ولی زورشان به پرسپولیس نمی‌رسه
  • عالیشاه IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    هوچی‌گری نکنید بازیکنی که پارسال هفت میلیارد گرفته امسال چهارصد تومن البته که به رنگش تعصب داره و دیگرانو چیزی فرض نکردن در ضمن شما درباره جعل حرف بزن بقیه رو ول کن
  • شهرام IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    حالا وقتشه ما هم تخلفات جعل و تقلب استقلال رو به فیفا گزارش بدیم تا بفهمن زیر آب زدن چه طعمی داره
  • تت IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    شاهرخ منکراتی تو دیگه چی میگی یادت رفته اسمت چی بود
  • مهدی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    آقای بیانی ازاین حکومت لنگی وفدراسیون لنگی توقعی بیش از این نیست،لنگیام که ماشالا پرو. وپرادعا
  • M IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    سلام آسیا هیچ قهرمانی ندارید آنجا دیگه فدراسیون و داورها و وزارت ورزش طرفداران نیستند
    • امیر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      عمو جون نکنه توام اروپایی که تلویزیون سیاه سفید بود و کیسه قهرمان شد رو میگی ای بابا الان فول اچ دی و فورکی اومده که شما رو راه نمیدن آسیا بخواب و خواب همون روزا رو ببین
  • حمید IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    کم کم به لحظات ملکوتی اینا نمی خوان ما قهرمان بشیم و وزیر پرسپولیسی داریم نزدیک می شویم.راستی جعل سوگلی جماران چی شد خبری ،حرفی، حدیثی ،.... دوباره ماست مالی شد مطابق معمول.راستی در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته که از تیم کیسه جماران امتیاز کسر شه ،فقط برا اطلاع عرض کردم
  • النادی الکیسة السعودیة ایمیلی 🇸🇦 IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    چی شد آقای بیانی تا چند روز پیش که می گفتین ما مشکلاتمون درون خانوادگی حل می کنیم مثل پرسپولیس نیستیم که رسانه ای م کنه حالا درون خانوادگی با تاج وخطیر حلش کنین
  • سید FR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    الان دوماه هست که میخوان از عصطغلال کسر امتیاز کنند موندند چه کار کنند ...احتمال سقوط کنه زیاده دارند این همه معچلی کردن برای چیست ... جمع کنید بروید ... چند سال پیش هم همینطور هی کسر امتیاز از طرف اف سی می آمد یکی اونجا بود تمام‌ نامه کسر امتیاز را پاره می کرد و زمانی بود برانکو ۱۳ بازیکن داشت بین ۳۲ تیم اومد فینال و یحیی ۱۵ بازیکن داشت بین ۳۴ تیم فینال اومد حالا شما هی به دوستانه ۴ جانبه بسازید الان بیست ساله آسیا حرفی برای گفتن ندارید اون کسر امتیاز ها اگر اعمال می شد سرنوشت تیمتان دست سوم بود الان ۶ امتیاز باید کسر بشه همه هاج و واج موندند احتمال رتبه ۱۳ هست ترسیدند
  • حسین IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    تیمی که هوادارش رو گول میزنه دیگه به درد نمیخوره همه چی خوب پیش میرفت ولی دیگه خجالت میکشیم بگیم استقلالی هستیم لعنت به همه تون به نکونام به کل کادرتون کاری کردین از استقلالی بودن مون خجالت بکشیم آخه جعل آخه
  • حمید IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    وقتی تیم استقلال قرارداد بازیکناش و جعل می کند و کمیته می ترسد با این تیم برخود انظباطی کند چون تیم باید بره دسته های پایین تر مجبور میشن امتیازات دو تیم مدعی را برگردانند و مسئله جعل و ماست مالی کنند وتمام اینه که قوانین تو ایران یک شبه است وگرنه با متخلف چه تیمی که سقف و رعایت نکرده وچه تیمی که بدتر از همه اومده سر کل تیم‌های لیگ کلاه گذاشته وقرارداد بازیکناش وجعل کرده به جد برخورد میشد این اتفاقات پیش نمی آمد
  • سید محمود IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    دوستان عزیز در کشوری که براحتی میتوان قانون دور زد از هیچ کسی نباید توقع داشت ...روزی همین مسائلی که امروز درگیر اون هستید تا یخ آشکار خواهد کرد....تا زمانی که آدمای با شخصیت و جنتلمن تو این فوتبال خانه نشین شده
  • علی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    کسب لمتیازدرزمین جوری که اقایون دوستدارن اینجوره که توهرچی بازیکن خوب داری بخر سقف رو سوراخ کن ولی تیم استقلال به زتیم پارسالش بازیکن تاثیرگذاری نتونست بگیره که هیچ قایدی ومحبیوغلامی سیلوا...... دادرفت بابت سقف. سوراخ. بعدهیچکساین سوالونمیپرسه بازیکنایی که خریدی بابازیکنایی استقلال خریده قابل قیاس نیست. ولی استقلال وبازیکناش چیزی بنام شرف وغیرت دارند که توشماهای پول پرست که حق وحقوقه فصل قبل روسروقت گرفایداین فصلم تقرییا 60هفتاددرصدگرفتید چقدپاداشو فلان کنار. درویش به دلال اعظم یحیی گفته بود10درصد کم میکنم بخاطر ریدن تواسیا که صدهزارباراستعفا داد وبازیکناهم مثل دلال اعظم اعتراض کردم دوباره برگشت همه چی تموم ولی باغیرتایه استقلال ازستمزد کمشون بازم کم کردن واسه ثبت قرارداد بلانکو اینه فرق ماباشماکه واسه پول قید تیمتو زدی اومدعبودی بااستقلال ببندی منقاروند انگار حسن یزدانی بایه پسربچه 10ساله کشتی بگیره به بگی نتیجه توزمین کسب میشه بازم بااین حرفاباتفاضل زیرشیذ ✍🏻حرف دل استقلالی باتعصب سیدهاشم موسوی
  • بهزاد پرسپولیس IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    آخر فصل یک امتیاز از ما کم کنید ولی به شرطی که قول بدید دیگه جعل نکنید🤣🤣🤣
  • امیر IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    آقای بیانی با اینکه دوستت دارم ولی فکر نمیکنی دیگه هوچی بازی جواب نمیده و مردم جماعت بیست سی سال پیش نیستن و خیلی چیزا رو متوجه میشن حتما خود شما هم میدونین که تا نوبت به تیم کیسه رسید این اتفاقات افتاد و واسه اینه فکر فوتبال دوستان بره یه یه جهت دیگه قضیه ای که حل شده بود رو دوباره همش زدن که این وسط خیلی ها از اصل موضوع که گند کاریای کیسه بود پرت کنن یه جای دیگه و تیم محجوب و بی کلک و خلاصه تیم سر به زیر لیگ که همون کیسه اس رو بزنن زمین هوا بره نمیدونی تا کجا می‌ره خواهشاً دیگه با این نوع حرف زدن خودتون رو کوچیکتر نکنین این حرفا فقط واسه هوادارای زیر ده سال کیسه قابل قبوله
  • ح م IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    چرا اینقدر بی منطق حرفی میزنی آقای بیانی، پرسپولیس نتونست حتی خط حمله خودشو نگه داره منظورم ال کثیره، پس چه از چه کمکی حرف می‌زنید، تنها تو سه بازی 6 امتیاز از پرسپولیس حق کشی کردن یکیش همون دربی بود.
  • علی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    آقای پیشکسوت خودت به اون راه نزن برگرداندن امتیازات دو تیم فقط بخاطر استقلال است از اول معلوم بود که امسال میخوان هرطور شده استقلال قهرمان بشه چون پارتیش گردن کلفته در ثانی یک امتیاز چیه که بخواد برگرده یا برنگرده
  • کارن IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    کلا استقلال پاک پاک دامن برید بابا جعل کردید پنالتی چندتا بازی معاون بابا سجادیتون تو برنامه زنده پترو ریخت رو آب ک زمین و زمون رو بسیج کردیم همکاری کردیم قهرمان سید الان آقا فرناز میگه همه دستمون رو خالی کردن سندش هست برید خدارو شکر همتون ادعای کارشناسی دارید بسه ...
  • ح IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    معنای سالم رو از فرهنگ لغت جستجو کن بعد به زبان بیار.. همین یک هفته نمیشه که مشخص کردن جعل امضا و سند برا فیفا فرستادین و اگر قرار باشه حکمی صادر کنن شما کلا از فوتبال ایران محو میشین ولی مگر مفسدین کیسه کش مملکتی فدراسیون میزارن سوگولی حکومت حذف بشه !!! پس لطفا دیگه شماها حرف از قانون و سالم بودن نزنین
  • سام IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    جالبه ، تیمی که جعل کرده دمداز قانون میزنه !! شما برو جعلتو بکن
  • راد IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    کمیته بی انظباطی هست وبس
  • پرسپولیس IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    اقایان بی منطق استقلالی چطور ممکنه که این را قبول کنیم که بازیکنی در استقلال حاضر شده باقراردادی صد وشصت میلیونی بازی کنه؟ ایا اصلا هم چون چیزی اصلا ممکنه؟ اونوقت اینقدر بی چشم و رو هستید ودارید تیمهای دیگر را زیر سئوال میبرید؟
  • فرج IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    تاج جام را اول مشخص کرده با داوری هم که شده جام را میدهد قانون برای خودش وضع میکنددرصورتیکه تیمی بالاترباشدباکسرامتیازبه هدفش میرسداعتراض کندباجریمه مواجه میشود واختلاس خوبی هم انجام میدهدبایک تیر چندین نشان جام.اختلاس وغیره
  • خسرو IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    بیا برو کناربذاربادبیاد
  • {………} IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    فقط منتظرن یکی بهشون زنگ بزنه و شروع کنن با مزخرف گفتن .آخه جناب پیشکسوت تیمی که جعل میکنه تیمی که قرارداد ۱۶ میلیاردی رو فقط ۱۶۰ میلیون تمن مینویسه دیگه این همه مظلوم نمایی چیه .بخدا در تاریخ بشریت از شماها هوچی گرتر و بیشرف تر فقط خودتون بودین .کیسه و چرک همیشه با هم بودن و هستند
  • Ebi IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    سلام و عرض ادب آخه یه کم عقلتون رو بکار بندازین و وجدانتون رو هم پیدا کنین بعد نظر بدین ، خوب امتیازی که مال خودشون بوده به ناحق ازشون گرفتن و دوباره بهشون دادن،آخه اگه نمیدادن که طبق قانون ۶شیش امتیاز از استقلال کم میشد،و بابت جعلشون بجز حبس خطیر ایمیل زن وطن فروش،۱۵پانزده امتیاز کسر میشه و دوباره به دسه ۳میروند،پس لطف به استقلال شده،خواهشا خزعبلات بلغور نکنین استقلالی ها
  • اس اس عشق است IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    در شأن من نیست با لنگی جماعت کل کل کنم چون در حدی نیستین هر
  • ایرانی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    آزادیم گفتن تعرفه بنداز حکومت کن خودشان بالا می‌خورند بیت‌المال راوطرفدارهای تیم‌ها راانداختن به جون هم بازیکن صدتا میگیره حرصشا مامیخوریم خیلی ملت ساده ای هستیم حیف وقت که برای این فوتبال بزاری
  • فرراد IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    بل احترام لطفا امتیازهای تیم های پرسپولیس و سپاهان را کم کنید که جناب آقای نکونام و مدیر محترم استقلال طلبکار نباشند به شرطی که به قراردادهای آقای مهری و آقای نکونام و آقای هاشمی نصب و بقیه تیم همچنین جعل امضا طبق اخبار موثق هم طبق قانون رسیدگی شود آیا باز هم اینچنین طلبکارانه صحبت می‌کنند که همه را به گرفتن شیتیل و امثالهم که از مصادیق محکم تهمت به کمیته داوران زحمتکش هم هست دیگر در رسانه ها نشنویم جالبه جایی که به نفعشان نیست در موردش صحبت نمی‌کنند اگر اینطور بود و می‌خواستند به تخلفات شما رسیدگی کنند که طبق قانون اینگونه تخلف که اگر به فیفا کشیده شود حداقل جریمه سقوط به دسته پایین و به مدت دو فصل از فعالیت ورزشی حداقل باید خداحافظی کنند لطفا دو طرفه مردم احمق نیستند اونی که مردم را فرض کردید خودتون هستید
  • سوری IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    اخی هرکاری می کنن شماقهرمان نمیشید چرا نمی فهمید به خاطر استقلال امتیازها را برگردوندند تا از شما امتیاز کسر نکنن درضمن جعل کسر امتیاز سنگینی دارد،چرا نمی فهمی
  • حسین IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    آقای بیانی، کلمه سالم را خوب اومدی،،، قراداد ۱۶۰ میلیونی بازیکن استقلال و ۵۰ میلیونی مربی استقلال خیلی سالمه، بازیکنی که دهها میلیارد پول میگیره، شده طنز جامعه فوتبال، شما دیگه همش نزن ....... بلند میشه
  • بنجامین IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    روی این جماعت الاستقلالی سعودی مزاج جمارانی مسلک اگر جلبک دریایی داشتن احتمالا می‌شد ازشون عسل 🍯 استخراج کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی