قلعه‌نویی با تماشای بازی استقلال غریبه است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرینات تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها از ۱۲ دی در تهران آغاز می‌شود و تیم ملی پیش از رویارویی با اولین حریف رسمی بازی دوستانه در برابر اندونزی برگزار خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها از ۱۲ دی در تهران آغاز می‌شود و تیم ملی پیش از رویارویی با اولین حریف رسمی بازی دوستانه در برابر اندونزی برگزار خواهد کرد.

کادر فنی تیم ملی برنامه‌ریزی کرده بود ایران پیش از حضور در جام ملت‌ها مصاف دوستانه‌ای با تیم ملی مصر هم داشته باشد که برگزاری این بازی دوستانه از دستور کار تیم ملی خارج شد. به این خاطر که مصری ها با برگزاری این بازی دوستانه موافقت نکرده‌اند.

نکته جالب در مورد تیم ملی اینکه امیر قلعه‌نویی در دور رفت بازی‌های لیگ برتر هیچ‌یک از بازی‌های استقلال را از نزدیک تماشا نکرده که این نکته در نوع خود جالب توجه است. امیر قلعه‌نویی پیش از حضور در جام ملت‌ها یکی دو بازی از نساجی را از نزدیک دیده است اما همان‌طور که اشاره شد در دور رفت بازی‌ها برای تماشای بازی‌های استقلال از نزدیک برنامه‌ریزی نکرده است. البته او به طور حتم برای انتخاب مهره‌هایش بازی‌های استقلال را از تلویزیون تماشا کرده است.

البته به دفعات دیده شد که دستیاران امیر قلعه‌نویی برای تماشای بازی‌های تیم آبی وارد استادیوم آزادی شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    حتی دربی هم نیومد استادیوم که کار خوبی کرد. چون هوادارا ممکنه بود شعار رنگی بدن و فضای تیم ملی قبل جام ملت ها بیشتر از این بره تو کری خونی های قرمز و آبی حتی الهویی رو برای بازی های استقلال نمیفرسته تیموریان رو میفرسته که یه وقت طرفدارا شروع به شعار نکنند.
  • هرمزان IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    بهترین کار ممکن انجام داده چون فرهنگ هواداری تو کشور ما متاسفانه جوریکه تماشگران نمیتونن بین طرفداری باشگاهی و منافع ملی که تیم ملی میشه تمیز قائل بشن و امکان داشت فضای تیم ملی رو بهم بریزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی