نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شماره ۱۰ لیونل مسی به بازیکن جنجالی منچستریونایتد می‌رسد؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه بارسلونا در تلاش است تا با ارائه پیراهن شماره ۱۰ لیونل مسی، میسون گرین‌وود را به نوکمپ بکشاند.

بارسلونا آماده است تا پیراهن نمادین شماره ۱۰ لیونل مسی را در قرارداد تابستانی ۴۰ میلیون پوندی به میسون گرین‌وود ارائه دهد. گرین‌وود، مهاجم ۲۲ ساله منچستریونایتد، پس از انتقال قرضی‌اش به ختافه توجه فوتبال اسپانیا را به خود جلب کرده و با ۵ گل و ۴ پاس گل در تمامی رقابت‌ها به آنها کمک کرده تا به رده هشتم جدول صعود کنند. ختافه می‌خواهد او را برای همیشه بخرد، اما بارسا در حال برنامه‌ریزی برای پیشنهادی ۴۰ میلیون پوندی است که شامل پیراهن افسانه‌ای شماره ۱۰ نیز می‌شود.

مسی ۳۶ ساله، قهرمان آرژانتینی جام‌جهانی و برنده ۸ توپ طلا، در آگوست ۲۰۲۱ بارسا را ترک کرد و شماره او به آنسو فاتی داده شد اما از زمانی که فاتی در سپتامبر امسال به طور قرضی به برایتون نقل مکان کرد، این پیراهن مالکی نداشت. حالا بارسلونا می‌خواهد از آن برای جذب گرین‌وود به نوکمپ استفاده کند و یک ترکیب جدید و خیره‌کننده را تشکیل دهد.

گرین‌وود پس از موافقت با جدایی از یونایتد در حال احیای حرفه خود است. در ماه فوریه اتهامات تجاوز جنسی او توسط دادستانی لغو شد. یونایتد نیز به نوبه خود در این مورد تحقیق کرد و آماده بود تا از بازگشت او به تیم استقبال کند اما تصمیم یونایتد باعث واکنش شدید هواداران شد و این تیم در نهایت با انتقال قرضی او به ختافه موافقت کرد. گرین‌وود هنوز امیدوار است که روزی به یونایتد بازگردد، اما بعید است که این اتفاق به این زودی‌ها رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی