نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
۱ |
۴
مشکل بزرگ لوکادیا برای بازگشت به پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس، مدت‌ها در هیچ بازی رسمی به میدان نرفته است.

با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی بازهم شایعات مربوط به بازگشت یورگن لوکادیا به پرسپولیس قوت گرفته است. این بار یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس هم به این شایعات واکنش نشان دادند و همگی از بازگشت لوکادیا استقبال کردند. حتی باشگاه پرسپولیس مدعی شد به این بازیکن پیشنهاد بازگشت داده است.

لوکادیا محکوم به پرداخت جریمه به پرسپولیس است و می تواند با بازگشت به این تیم این جریمه را پرداخت نکند و به نوعی با پرسپولیسی‌ها وارد صلح شود. اتفاقی که هم به نفع لوکادیا است و هم به نفع باشگاه پرسپولیس. مدافع عنوان قهرمانی در این فصل از نداشتن یک مهاجم کلاس بالا و ششدانگ ضربه خورده و به همین دلیل بازگشت یورگن می تواند مشکلات خط حمله این تیم را حل کند. با این حال لوکادیا با یک مشکل بزرگ مواجه است.

این بازیکن که در لیگ چین حضور داشت، مدت‌هاست بعد از پایان لیگ چین بدون تیم است و چند ماه است که در هیچ بازی رسمی شرکت نکرده است. همین موضوع تردیدها را در خصوص آمادگی این بازیکن زیاد می کند. پرسپولیس به یک لوکادیای سرحال و آماده نیاز دارد و اگر او شرایط بدنی خوبی نداشته باشد، قطعا نمی تواند به این تیم کمک کند. فعلا ماجرای بازگشت لوکادیا در حد حرف و گمانه زنی باقی مانده و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی