تکرار یک اشتباه بزرگ در فوتبال ایران/ آزموده را آزمودن خطاست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در تلاش است مجوز حضور تیم پیکان تهران در مشهد را بگیرد!

احسان اصولی یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی خبر حضور احتمالی تیم پیکان در مشهد را تایید کرد.

قرار است اشتباه بزرگ در فوتبال ایران تکرار شود و به نظر در فوتبال ایران هیچ گاه تجربه برای تصمیم گیرندگان درس نمی‌شود.

سرنوشت صبا بعد از انتقال به شهر قم منتقل شد چه شد؟ جز اینکه این تیم امروز وجود خارجی ندارد! سرنوشت پاس تهران آخرین تیم ایرانی که در فوتبال باشگاهی آسیایی قهرمان شد بعد از انتقال به همدان چه شد؟ جز اینکه این تیم در لیگ 2 حاضر است و در این لیگ نیز مدعی صعود نیست؟

بنگاه‌های اقتصادی برای چرخاندن پیکان در مشهد اگر به فکر فوتبال بودند اجازه نمی‌دادند تیم تاریخی ابومسلم نابود شود. یا دست کم به پدیده می‌رسیدند یا دست سیاه جامگان مشهد را می‌گرفتند.

البته که شهر مشهد از نظر اقتصادی شرایط خوبی دارد و به راحتی بنگاه‌های اقتصادی این شهر می‌توانند یک تیم لیگ برتری را اداره کنند اما بهتر است به جای انتقال پیکان از تهران به مشهد  یک تیم مشهدی را حمایت کنند تا گام به گام به لیگ برتر صعود کند. همانند اتفاقی که برای تیم شمس آذر رخ داد و امروز شاهد این هستیم که شمس آذر در لیگ برتر هم همانند دوران حضور در لیگ یک تیم قابل احترامی‌است.

فوتبال مشهد پیکان را پس خواهد زد به این خاطر که این تیم برای شهر مشهد نیست. هویت این تیم به شهر تهران اختصاص داد و بدون شک نمی‌تواند نزد مردم مهربان و فوتبالدوست مشهد جا باز کند. و این تصمیم از همه بدتر منجر به نابودی پیکان می‌شود. پیکان شاید در لیگ برتر و در شهر تهران طرفدار نداشته باشد اما معرف جوانان خوبی به فوتبال باشگاهی و ملی است.

سوال ویژه از تصمیم گیرندگان فوتبال این است که یک اشتباه تلخ قرار است چند بار تکرار شود و چرا تصمیماتی می‌گیریم که به ضرر فوتبال است؟ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • داود IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    نیمه پر لیوان: استادیوم بی نظیر و امکانات عالی و آشتی تدریجی مردم با این طفل سرراهی ممکنه نوید روزهای خوبی رو بده
    • سنگ پا IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      گذشته ها ثابت کرده که مردم مشهد فقط ابومسلم رو قبول دادن و هبچ تیمی دیگه در مشهد موفق نمیشه ،
    • حمید IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      اگه بحث شادی و نشاط مردم مشهده من یک پیشنهاد توپ دارم. یک بنده خدایی تو مشهد هست که اگه از مشهد بره ، نه تنها مردم مشهد که کل مردم و جانداران خراسان شمالی و جنوبی و رضوی غرق شادی و نشاط میشن . اصلا بعنوان شادترین مردم دنیا انتخاب میشن
  • حمید IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    ابومسلم حیف شد
  • جهان IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    باید ببینید چقدر براشون منافع داره این کار . استان به این بزرگی برید از دست دوم و اول سرمایه گذاری کنید بیارید لیگ برتر . یک شبه ره صد ساله میخوان برن !!!!!نمیشه داداش
  • reza IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    امثال این آدمهای غیر اصولی فوتبال رو نابود کردن با تصمیمات احمقانه شون !!!
  • Amir IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    موافق با نگارنده مطلب ، این روش قبلا هم امتحان داده و بی نتیجه بوده ، مگر اینکه نزدیک انتخابات هست و این حرکت دلایل دیگر داشته باشد که به احتمال بالا همچون سایر تیم ها که این اتفاق برایشان افتاد بانی نابودی این تیم خواهد شد.
  • متوهم IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    باید دید حضرت ! علم ال هدی چه فتوایی صادر میکنند شاید از نظر فقهی ایراد بگیرند
  • الیاس IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    اصولی یا غیر اصولی هیچ کس حق نداره این کار رو بکنه تیم باید ریشه دار خود اون شهر یا استان باشه می خواهی پیکان رو هم نابود کنید ؟؟؟؟ ابومسلم کو ؟؟؟پیام مشهد کجاست؟؟؟ شهر خوردو چی ؟؟؟؟ مدیران فوتبال مشهد انسانهای بی وجودی هستند که فقط و فقط دنبال نابود کردن هستن پس هون بهتر که خراسان بزرگ هیچ تیمی نداشته باشه
  • وحید IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    ههه حکومتی ک حتی اب خوردنش سیاسیه ب دردی نمیخوره...باید در این فوتبال کلا کشور رو گل بگیرن
  • جواد چکش IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    سلام چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی اولا قبلا هم پیکان 1سال رفت قزوین اما این حس وحالب را که حالا مردم این شهر با تیم شمس آذر دارن با پیکان نداشتن دوما مردم خراسان هم اون حس وحالب که با ابومسلم و پدیده داشتن را با پیکان ندارن سوم اینکه اگرمدیران این استان عرضه تیمداری داشتن قبلا این فرصت را داشتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی