آمار قابل توجه امیری در فصل جاری/ چرا یحیی از شرایط جدید وحید ناراحت است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با گذشت بیش از سه ماه از مصدومیت مهره ملی پوش پرسپولیس هنوز مشخص نیست این بازیکن چه زمانی قادر به بازی است!

یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم پرسپولیس که در ماه‌های اخیر غیبتش در ترکیب این تیم به وضوح به چشم آمده هنوز در شرایط مسابقه قرار نگرفته است.

وحید امیری که پیش از رسیدن به جام جهانی دچار مشکل عمل جراحی کمر شد در سکوت خبری خودش را به جام جهانی رساند و گرچه نتوانست در رقابت‌های ۲۰۲۲ قطر بازی کند(در هر سه مسابقه در دوحه نیمکت نشین بود) اما در ترکیب تیم پرسپولیس فصل پیش یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم برای رسیدن به هر سه جام فصل گذشته بود.

نکته قابل توجه در ارتباط با تأثیرگذاری این بازیکن در ترکیب تیم پرسپولیس و حسابی که یحیی روی او باز کرده از حضورش در ترکیب این تیم تا پیش از مصدومیت مشخص می شود.

امیری تا پیش از آسیب دیدگی در دقیقه ۹۰ دیدار با النصر، در هر ۴ مسابقه ابتدایی این فصل ۳۶۰ دقیقه در ترکیب ثابت تیمش حضور داشته و در همه دیدارها مقابل آلومینیوم، ذوب آهن، فولاد خوزستان و تراکتور ۹۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است.

این بازیکن که در اواخر دیدار پرسپولیس مقابل النصر دچار مصدومیت شد الان ماه‌ها است که از میادین دور است.

آمار قابل توجه امیری در فصل جاری/ چرا یحیی از شرایط جدید وحید ناراحت است؟
لحظه مصدومیت وحید امیری مقابل النصر که این ستاره پرسپولیس از ترکیب تیمش دور کرد

دیدار تیم پرسپولیس و النصر در تاریخ ۲۸ شهریور برگزار شد و از آن زمان تاکنون بیش از سه ماه سپری شده که اگر وحید امیری از ناحیه مینیسک زانو دچار کشیدگی شدید شده بود تاکنون قادر به حضور دوباره در میادین بود اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست وضعیت مصدومیت این بازیکن به چه ترتیب است و چرا هنوز نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند.

البته یحیی گل محمدی در نشست خبری آخرین بازی پرسپولیس اعلام کرد که وحید امیری به زودی و در دور برگشت به ترکیب تیم اضافه می‌شود اماهمچنان موضوع مصدومیت این بازیکن و طولانی مدت شدن آن یکی از رازهای سر به مهر پرسپولیس در طول ماه‌های اخیر بوده و از آن پرده‌برداری نشده است.

آمار قابل توجه امیری در فصل جاری/ چرا یحیی از شرایط جدید وحید ناراحت است؟
جدول دقایق حضور وحید امیری در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا

یادآور می شود؛ در این حدفاصل وحید امیری در یک مسابقه مقابل استقلال تاجیکستان(دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا) ۱۱ دقیقه به زمین برگشت و بازی کرد ولی ظاهرا (به اعتقاد گل محمدی) برای برگشتن به میادین عجله کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی