دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
۵ |
۰
متمول‌های خنثی از استقلال می‌روند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت مدیره استقلال در تعطیلی لیگ احتمالا دست خوش تغییرات می‌شود.

اختلاف در هیئت مدیره استقلال کار را به شکایت و شکایت‌کشی رسانده تا جایی که اتهام اعضای هیئت مدیره علیه هم به رسانه‌ها هم بکشد.

در این رابطه شنیده می‌شود تغییرات در هیئت مدیره استقلال به زودی انجام می‌شود و وزارت ورزش قصد دارد افراد جدیدی را وارد چارت مدیریتی استقلال کند.

از خروجی‌های هیئت مدیره استقلال می‌توان به افراد اقتصادی اشاره کرد که قرار بود به حل مشکلات مالی این باشگاه کمک کنند اما کمترین دستاورد مالی را در هیئت مدیره استقلال داشته‌اند. شنیده می‌شود بر خلاف دو سال اخیر که ورود افراد اقتصادی بدون رزومه ورزشی به هیئت مدیره استقلال مرسوم شده بوده این بار نگاه وزیر ورزش به حضور چهره‌های باتجربه ورزشی در هیئت مدیره این باشگاه است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید تغییرات در چارت مدیریتی استقلال چه زمانی اعمال می‌شود؟ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سنگ پا IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    در سیرک مدیریتی چه میگذرد؟ طرف مدیر دولتیه و بهش میگن عضو اقتصادی حالا کار اقتصادیش چی بوده ؟!!! با چند تا از مدیرکل ها و مدیرعاملهای دولتی سلام و علیک داره و قراره ازشون پول بگیره برای تیمش خرج کنه. اون پولا مال کیه ؟ پولای یک سازمان یا شرکت دولتیه یعنی پول دولته !!! چرا وزیر دستور نمیده اون شرکت مستقیم پول بده ؟ چون این وسط دوستان هم باید یک سهمی بگیرن و اگه مستقیم بده حق مشاوره و کمیسیون‌ رفقا داده نمیشه ؟ حالا اگه عضو اقتصادی بره چی میشه؟ هیچی یک نفر دیگه رو میاریم و به اون مدیرعاملها میگیم باهاش رفیق بشن و پول بدن و .....
  • کلنگلیس IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    افرادی مثل خانی👹 روبرای چی وارد مدیریت استقلال💙 کردن اینها دست نشانده ی قربانزاده 👺هستن من اگر میگم خطیر👹هم خائن هست بخاطرهمینه چون خطیر 👹روهم قربانزاده 👺وارد باشگاه 💙کرد تانقشه هاشروجلوببره ولی مدیریت نکونام 💙💙وفشارهوادار 💙💙وحمایت هوادار💙💙 از نکونام 💙نقشه های خطیر🍅 روخراب کرده ولی خطیر هرگز کاری برای تیم نخواهد کرد وتاخطیر🍅 باشه فرقی نمیکنه خانی 👹باشه یانباشه هرکسی بیاد استقلال💙 بامدیریت خطیر 🍅سروسامان نمیگیره بااین همه اسپانسر چراتاحالا پرداختی نداشتیم 😡چون تیم بره توحاشیه ولی نکونام 💙تااینجا تیمو جمع کرده ولی شک نکنید خطیر🍅 بمونه نیم فصل دوم تیم نابود میشه😠😡😠😡
  • وزیر محترم ورزش حمایت حمایت IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    حضور آقای قربانزاده و آمدن این آقایان به استقلال در فصل پیش فقط لطمه به تیم و گرفتن قهرمانی از استقلالِ ساپینتو بود حتی اگر هدف نهایی وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی ، بهسازی اوضاع مالی استقلال بوده باشد این بازسازی مالی نباید موجب لطمه به تیم فوتبال استقلال میشد که این مسئله شک و شبهه هواداران را نسبت به این آقایان در جهت کمک به مافیای سرخ فوتبال بیشتر کرد ضمن اینکه اصلا دلیلی برای بهم زدن اوضاع تا آن حد به بهانه خصوصی سازی آنهم فقط برای استقلال وجود نداشت ، به هر جهت از وزیر محترم ورزش آقای هاشمی درخواست داریم مدیرانی متعهد ، کاردان و واقعا دوستدار استقلال برای تیم انتخاب نمایند تا کارها را بخوبی پیش ببرند نه اینکه خودشان با طرح شکایت و ... از همدیگر موجب ضربه به تیم شوند .
  • ع ق QA ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    جالبه ها. آخه هم بازیکنان هم هم فنی ها هم مدیریت همه خنثی هستند
  • عدالت خواه IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    متمول فقط، متمول تیم پیروزی تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی