نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نیمکت استقلال فعلا برای من زود است/ نکونام در استقلال باج نداد و موفق شد/ گفتند چند جای خالی در لیست تیمت بگذار تا ما با بازیکنان خودمان پر کنیم!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

ملی پوش محبوب دهه‌های ۷۰ و ۸۰ استقلال معتقد است این تیم با وجود عدم حمایت کادر مدیریتی به سرمربی‌اش، نتایج بسیار خوبی گرفت.

علیرضا نیکبخت واحدی اگرچه از سطح اول فوتبال کشورمان فاصله گرفته ولی هنوز چهره‌ای محبوب میان اهالی فوتبال به ویژه استقلالی‌ها محسوب می‌شود. با این ملی‌پوش اسبق دقایقی پیرامون استقلال همکلام شدیم.

از پایان نیم فصل شروع کنیم. کمتر کسی انتظار داشت استقلال با توجه به مشکلات آغاز فصل به این خوبی نتیجه بگیرد.
واقعا باید به جواد نکونام و همه بازیکنان استقلال بابت این نتایج خوب و ارزشمند تبریک بگویم. استقلال در طول نیم فصل اول فقط یک شکست را متحمل شد و در تمام دیدارهای خانگی خودش امتیاز گرفت و موفق به گشودن دروازه رقبا شد. این تیم قدم به قدم جلو رفت و کادر فنی و بازیکنانش به معنای واقعی کلمه از جان مایه گذاشتند اما در نهایت استقلالی‌ها به نوعی ضرر کردند.

چرا؟
چون دلم برای بازیکنان استقلال می‌سوزد که برای رعایت سقف بودجه قراردادشان را کم کردند اما باشگاه‌هایی که این سقف را رعایت نکرده بودند، دچار هیچ مشکلی نشدند! این نشان می‌دهد فوتبال ما زیر ساخت حرفه‌ای ندارد. این نشان می‌دهد موارد سر جای خودشان نیست. همان زمان که گفتند امتیازات سپاهان و پرسپولیس کم شده است من مطمئن بودم که این امتیازات به آنها برمی‌گردد. شک نداشتم که چنین اتفاقی می‌افتد و همه این موارد به بحث‌های مدیریتی در فوتبال ما برمی‌گردد.

با همه این موارد که شما به آن اشاره کردید ولی استقلال توانست نتایج ارزشمندی بگیرد و موفق شود.
بله. حتی خوشبین‌ترین طرفدار استقلال هم فکر نمی‌کرد استقلال با توجه به شرایطی که داشت موفق به کسب چنین نتایج خوبی شود. استقلال در حالی موفق شد که کادر مدیریت این باشگاه در نیم فصل اول کمکی به جواد نکونام نکردند اما سرمربی استقلال باج نداد و موفق شد.

باج نداد؟ به چه کسانی باج نداد؟
به همان افرادی که این روزها در فوتبال ما قدرت فراوانی دارند. شما ببینید یک مربی در تیم x نتیجه نمی‌گیرد اما بلافاصله زمینه برای حضورش در تیم y فراهم می‌شود! اگر قرار است مربیان به لطف مدیر برنامه‌ها جابجا شوند دیگر برگزاری کلاس‌های مربیگری برای مربیان جوان چه معنایی دارد؟ خیلی خوشحالم که بدون مدیر برنامه از لیگ ۳ مربیگری را آغاز کردم و اصلاً برایم مهم نیست که چه زمانی به لیگ برتر برسم. مهم این است که پله‌های ترقی و روش‌های اصولی مربیگری را به طور درست و قدم به قدم طی می‌کنم.

در این رابطه به شما هم پیشنهادات خاص داده بودند؟
بله. به من پیشنهاد داده بودند چند نفر از لیست تیمم را خالی بگذارم و چند نفر از بازیکنان آن فهرست را به آقایان واگذار کنم تا هر بازیکنی که خودشان دلشان می‌خواهد را وارد فهرست کنند و.... اما نیکبخت واحدی اهل چنین کارهایی نیست و دلش نمی‌خواهد اینطوری در مربیگری پیشرفت کند. یکی از دلایلی که استقلال موفق شد هم دقیقاً همین است. جواد نکونام نیز به چنین افرادی باج نداد و خوشبختانه موفق شد.

به مربیگری در استقلال و نیمکت این تیم فکر می‌کنی؟
عشق من استقلال است و دلم می‌خواهد همیشه موفق شود. مربیگری را هم به صورت اصولی آغاز کرده‌ام و جلو می‌روم اما در مورد نیمکت استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم، معتقدم فعلاً برایم زود است.

نیمکت استقلال فعلا برای من زود است/ نکونام در استقلال باج نداد و موفق شد/ گفتند چند جای خالی در لیست تیمت بگذار تا ما با بازیکنان خودمان پر کنیم!

به خط فوروارد استقلال گاهی اوقات انتقاد وارد می‌شود و گروهی از هواداران معتقدند مهاجمان این تیم قدرت تمام کنندگی لازم را ندارند و اگر بیشتر فرصت طلب بودند شرایط استقلال الان قطعاً بهتر بود.
بلانکو بازیکن فوق العاده خوبی است که در امر موقعیت سازی واقعاً به استقلال کمک می‌کند ارسلان هم مهاجم خوبی است. کلا معتقدم استقلال مهاجمان خوبی دارد اما باید به آنها زمان داده شود. همانطور که گفتم خیلی ارزشمند است که استقلال توانست در تمام بازی‌های خانگی خودش امتیاز بگیرد و گل بزند.

این روزها شایعات زیادی در مورد احتمال استقلالی شدن سعید عزت اللهی مطرح است. به نظر شما او می‌تواند به استقلال کمک کند؟
در این مورد نظر سرمربی محترم تیم فوق العاده مهم است. اگر آقای عزت اللهی مد نظر جواد نکونام باشد، می‌تواند به استقلال کمک کند.

شما با یحیی گل محمدی هم سال‌ها در تیم ملی همبازی بودید. عملکرد پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
پرسپولیس و یحیی گل محمدی؟ در این مورد نظری ندارم

بسیاری از هواداران استقلال معتقدند این تیم با توجه به نتایجی که در نیم فصل اول گرفت، باید تعداد ملی‌پوشان بیشتری در جام ملت‌ها داشت اما حالا فقط دو استقلالی به قطر می‌روند.
به عنوان یک ایرانی برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم اما باید قبول کنیم که از ژاپن و کره جنوبی خیلی عقب‌تر هستیم. پیرامون سوال شما هم باید بگویم این نظر سرمربی تیم ملی بوده است. به هر حال ملی پوشان با نظر سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شوند و او پیرامون شاگردانش تصمیم می‌گیرد.

و به عنوان سوال آخر، وقتی شما فوتبال بازی می‌کردی مرتب این بحث مطرح بود که نیکبخت حاشیه دارد اما الان از برخی فوتبالیست‌ها رفتارهایی را می‌بینیم که هرگز از نیکبخت واحدی سر نمی‌زد.
من اگر در زندگی حاشیه هم داشتم، هرگز برای تیمم کم نمی‌گذاشتم و ضعیف بازی نمی‌کردم. در دوره ما اصلاً فضای مجازی وجود نداشت اما حالا گاهی اوقات می‌بینیم که متاسفانه حضور برخی فوتبالیست‌ها در فضای مجازی از فضای خود فوتبال بیشتر است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • کلنگلیس IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    دوستان استقلالی💙💙💙💙💫💫بخداقسم الان ناراحت ترین فرد دربدنه ی استقلال 💙💙💙💙💫💫علی خطیر🍅 هست که تمام کارشکنیهاروانجام دادتا نکونام 💫💙💫نتونه نتیجه بگیره اما بااتحاد بچه ها💙 وحمایت هواداران💫💫 استقلال💙 کبیر وقدرت مدیریت جواد💫 استقلال💙 بهترین نتیجه رو گرفت باورکنین خطیر🍅 دلسوز استقلال💙 نیست ونیم فصل دوم اگر بمونه کاملاخودشروودشمنیشروبانکونام 💫بانخریدن بازیکن نشان خواهد داد همانطور که جواد💫گفت من لیست دادم به باشگاه خطیر 🍅گفت نکونام💫 لیستی نداده بارها گفتم بازهم میگم مدیری که بانظر مستقیم قربانزاده 👹وارد استقلال 💙شده دلسوز استقلال 💙نخواهد بود از کسر وبازگشت امتیاز رقبا🍅🐣وبهانه های خرید نکردن این مدیر🍅 همه چیز مثل روز روشنه که خطیر🍅 دوست استقلال🍅 نیست😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
    • Ga DE ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      اتفاقا اگه خطیر نبود با وجود این همه مشکلات استقلال الان دهم جدول بود یک مدیر کاربلد و جوان و حرفه ای هست بیخودی برا استقلال حاشیه نساز دم خطیر ونکونام گرم که با همدلی باعث شدن استقلال صدر باشه
  • پیمان IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    فعلآ نَ ،نیمکتِ استقلال کلآ جای تو نیست
  • پادشاه فوتبال ایران IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    متاسفانه لیگ امسال با تبانی و جعل و فساد کیسه و تاج و زدو بند کیسه با کمیته انضباطی و کمیته داوران فضای رقابت سالم رو از بین برده
    • کلنگلیس IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      حرفات چقدر بوی بابامسعودت رومیده گوجه قرمزی🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅
  • بهنام طارمی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    دوستان عزیز پرسپولیسی من به نظر من یه خورده با متانت رفتار کنید که اذیت نشید جه لزومی داره همیشه با بی احترامی به تیم مقابل خودتون رو خراب کنید
    • استیصال IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      اونی که همیشه جلوی پرسپولیس خودشو خراب میکنه بازیکنا و طرفدارای اس دق لاله کیسه کشه
  • متوهم IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    تو برو دنبال خوشگذرونی و عیاشیت آخه تورو چه به نیمکت فرقی هم نمیکنه چه تیمی باشه حالا اگه خیلی عقده داری برو بشین رو نیمکت پارک
  • وحید IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    هر وقت استقلال نتیجه میگیره ،اونم با دست خالی ها پاره میشن مخصوصا لنگی جماعت 🤣🤣🤣🤣
  • شش تایی ها IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    تو دربی دروازه کیسه را گشاد کردی.حالا هم برو نیمکتش رو تنگ کن
  • میم IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    بازی دیروز با مس و دیدید یکم خجالت بکشید لونگی ا ل
  • داود IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    آقای شرکت واحدی سعی نکن خودت را به استقلال بچسبونی
  • ارزو تاااجی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    اقای دکتر خطیر باید بازیکنان مدنطر سرمربی رو جذب کنی خلاصه راضیش کنی . دیگه خودتم دیدی سرمون بدجور کلاه رفت توی نقل و انتقالات. بهانه بی بهانه. ۴۰ میلیون استقلالی این فصل قهرمانی میخواد💙
  • بهرام IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    این چه سوالی بود ازش پرسیدین؟ خب معلومه همچین آدمی درمورد آقا یحیی نمیتووووونه نظربده. یحیی با اون سابقه پرافتخارش کجا وایشون با فعالیت مدلینگش !!! البته بنده خدا خودش حدّ شو دونسته همچین جوابی داده.بهمین خاطر یه لایک داااااره👍
  • حاج ۳لسچ IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    نیکی 😉راست میگه دلیل موفقیت ش اینه که تو زندگی شخصی اصلا حاشیه نداشته! البته اونی که پای مجاهد خذیراوی تو اون داستانا کشید والتر زنگا بود و ۴ بار ازدواج هم عمل به سنت و اسمش حاشیه نیست متن ه 🤣😉

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی