نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
صدر جدول گلزنان تغییر نکرد/ دو گلزن در تعقیب دو ستاره سپاهان/ یک جعفری جانشین جعفری دیگر شد/ شهاب جای خودش را به شیمبا داد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تنها دو بازی از نیم فصل نخست لیگ برتر باقی مانده و علاوه بر تکلیف صدر جدول تکلیف جدول گلزنان هم مشخص است.

هفته پایانی دور رفت لیگ بیست و سوم با نتایج عجیب و غریبی همراه بود. در این هفته که امتیازات سپاهان و پرسپولیس برگشته بود، سپاهان در قزوین باخت و پرسپولیس در رفسنجان مساوی کرد تا استقلال با پیروزی برابر پیکان قهرمان نیم فصل اول شود. این هفته اما در صدر جدول گلزنان جابجایی رخ نداد. شهریار مغانلو و رضا اسدی دو ستاره سپاهان که به ترتیب با ۹ و ۸ گل زده در صدر جدول گلزنان هستند، هر دو در بازی برابر شمس آذر حضور داشتند ولی موفق به گلزنی نشدند. از آن طرف در رده سوم چند بازیکن پنج گله داشتیم که دو نفر آنها با زدن ششمین گل فصل خود را از سایرین جدا و به تنهایی در رتبه سوم نشستند. جالب اینکه دو بازیکن دیگر با زدن گل پنجم جای این دو را گرفتند.

این هفته رضا جعفری بعد از مدت‌ها دوباره برای ملوان گل زد که ششمین گل فصل او بود. جعفری از هفته نهم که برابر سپاهان دبل کرد، دیگر گل نزده بود. او شش گله شد و جای خود را در جمع پنج گله‌ها به یک جعفری دیگر داد! رحمان جعفری که برای شمس آذر پنجمین گل خود را زد، یک گل ۳ امتیازی برابر سپاهان که قهرمان نیم فصل را تغییر داد. اما شهاب زاهدی هم برای دومین مسابقه متوالی زننده تک گل پرسپولیس بود. شهاب با این گل ۶ گله شد، پنجشنبه گذشته دیدار معوقه از هفته یازدهم برابر نساجی را پرسپولیس با تک گل زاهدی در آزادی برد و به لحاظ زمانی دومین مسابقه متوالی هم زاهدی زننده تک گل قرمزها بود که این بار به برد تیم یحیی منجر نشد. جانشین زاهدی در جمع پنج گله‌ها نیز از همین مسابقه رفسنجان آمد! لوسیانو پریرا پنالتی را گل کرد تا پنج گله شود. پیرمرد ۴۰ ساله برزیلی که تازه از هفته ششم به تیمش برگشت و در ۱۰ مسابقه به آمار ۵ گل رسید.

حالا بعد از مغانلو، اسدی، زاهدی و رضا جعفری این بازیکنان با ۵ گل زده در کورس آقای گلی هستند؛ مهدی عبدی (تراکتور)، محمد جواد محمدی (ذوب آهن)، پوریا سرآبادانی و رحمان جعفری (شمس آذر) که از این جمع تنها محمد جواد محمدی شانس افزایش رکورد خود را در بازی چهارشنبه خواهد داشت.

نکته آخر اینکه به نظر شما این تعداد گل برای بهترین گلزن یک نیم فصل از لیگ حرفه‌ای ما کافی و آبرومندانه است؟ انگار باید به باشگاه‌ها حق داد که علاوه بر پرداخت میلیاردی به گلزنان برای انجام وظیفه سازمانی، مجبورند پاداشی جداگانه برای هر گل نیز در نظر بگیرند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی