نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| واکنش متفاوت به استعفای گل‌محمدی؛ به این دلیل از ریشه زدنت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس با انتشار یک استوری در فضای مجازی به استعفای یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.

استعفای یحیی گل‌محمدی پس از تساوی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در آخرین بازی نیم‌فصل اول بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از پیشکسوتان پرسپولیس نیز به این موضوع واکنش‌های متفاوتی نشان داده‌اند.

ناصر محمدخانی ستاره سال‌های دور سرخ‌ها نیز با انتشار تصویری از یحیی به همراه هوادار خاص پرسپولیس در صفحه شخصی اینستاگرامش به موضوع استعفای گل‌محمدی واکنش نشان داد و نوشت: «سالم که کار کنی از ریشه میزننت».

محمدخانی با این پیام به حمایت تمام‌قد از یحیی گل‌محمدی پرداخته است.

گفتنی است هیات مدیره پرسپولیس استعفای یحیی گل‌محمدی را قبول نکرده اما تا این لحظه مدیرعامل سرخ‌ها موفق به برقراری ارتباط با گل‌محمدی نشده تا جدایی این مربی از پرسپولیس قوت بیشتری به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اولین واکنش علی پروین به استعفای یحیی گل‌محمدی/ این یک چیز من‌درآوردی است!

عکس| واکنش متفاوت به استعفای گل‌محمدی؛ به این دلیل از ریشه زدنت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پیشکسوت فسیل پرمدعا: IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    این اسمش حمایت نیست، حماقته. این آدم اگه ریشه داشت اوضاع پرسپولیس اینطوری قمر در عقرب نمیشد. این آدم اگه ریشه داشت تیمهای ته جدولی ازش امتیاز نمیگرفتن و لوله‌اش نمیکردن. این آدم اگه ریشه داشت این همه به تفکرات غلطش اصرار نداشت. حمایت مال وقتیه که یارو مقصر نباشه نه این بابا که دینامیت انداخته تو تیم و فرستادش هوا. خدایی پرسپولیسی ذلیلتر از پرسپولیس یحیی دیده بودی؟!
  • David US ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    badbakhthy footble ma hamin afrade bisavady mesleh hamin Mohamadlkhanyhaye bisavad hastand ke bekhatere namafe khodeshan in moraby ra support mikonand, yeky az in agha beporse aya perspolis dar in 4 sale pishrafthy dashte? ya na
  • لونگ بر باد رفته IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    کلر از فکاهی و طنز هم گذشته واقعا حرف از سلامت زدت بعد از این همه فساد های برملا شده لونگ اونهم توسط اسطوره معلوم الحال فقط جای گریه داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی