نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نیمار
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار دو ماه پس از جدایی از نامزدش برونا بیانکاردی، در انتظار فرزند سوم است.

بر اساس گزارش رسانه‌های برزیل، نیمار قرار است برای سومین بار پدر شود. وبسایت نمایشی برزیلی لئودیاس می‌گوید که ژامیله آلیما مادر فرزند سوم نیمار سه ماهه باردار است. خبر بارداری این زن برای نیمار ۳۱ ساله که در حال حاضر دوران نقاهت پس از عمل جراحی زانو را سپری می‌کند، غافلگیرکننده بوده است.

وب‌سایت سرگرمی دیگری به نام Segue A Cami، جملاتی که گفته می‌شود توسط اینفلوئنسری به نام ژامیله آلیما نوشته شده را نشان می‌دهد. این زن در کنار تصویری از دختر ۶ هفته‌ای نیمار نوشت: «بچه زیبا. به زودی از بابا نِی صاحب یک برادر می‌شوی. فقط یک سال تفاوت سن وجود خواهد داشت.»

این اینفلوئنسر چنین ادعایی را در پست دومش تکذیب کرد، اما لئو دیاس، روزنامه‌نگار معروف شوبیز، خبر بارداری را تایید کرده است. سایت سرگرمی دیاس امروز در یک مقاله خبری فوری گفت: «نیمار برای سومین بار پدر می‌شود. مادر یک مدل برزیلی است که سه ماهه باردار است. در مورد سلامت مادر نوزاد نگرانی‌هایی وجود دارد و اخیراً مجبور به انجام برخی اقدامات درمانی شده است. بارداری غافلگیرکننده بود.»

هنوز هیچ واکنشی از سوی نیمار دریافت نشده است. برونا بیانکاردی نامزد سابق او تایید کرد که او و بازیکن ملی‌پوش برزیلی از پایان نوامبر دیگر با هم نیستند. فرزند نیمار و برونا «ماوی» در تاریخ ۶ اکتبر به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید:

نیمار برای سومین بار پدر می‌شود!/ این اینفلوئنسر مادر فرزند جدید ستاره برزیلی است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مبین IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    خیلی قشنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی