نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیشکسوت پرسپولیس: نکونام را خیلی قبول دارم/ ۷ بار استعفا کافی است، یحیی باید برود!/ تارتار گزینه مناسب‌تری نسبت به برانکوست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: نکونام توانسته است با مدیریت خود در کنار تاکتیک درست و اصولی با بازیکنانی که اغلب ستاره هم نیستند خوب نتیجه بگیرد.

جمشید شاه‌محمدی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره استعفای یحیی گل محمدی و اتفاقات اخیر اظهار داشت:«من یکی که اصلا شوکه نشدم چون برای هفتمین بار است که یحیی گل محمدی استعفا می‌دهد و این حرف‌ها را می‌زند، بس است دیگر! من متوجه نمی‌شوم که چرا رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس با استعفای او بلافاصله مخالفت کردند؟ مطمئن باشید اگر مخالفت کنند باز هم یحیی گل محمدی در ادامه فصل به بهانه دیگری استعفا خواهد داد!».

وی ادامه داد: «به نظر من خود یحیی هم خسته شده است. گاهی مربیان بزرگ هم دچار این معضل می‌شوند که تصور می‌کنند دیگر کارآیی سابق را ندارند. روش‌های تمرینی و تاکتیکی آنها با یک تیم به بن بست می‌خورد و مجبور به ترک آن تیم و جدایی می‌شوند. مگر گواردیولا از بارسا نرفت؟ او طی ۴ فصل توانست ۱۴ جام بگیرد اما وقتی دید به بن بست رسیده، از تیم محبوبش جدا شد».

بازیکن قدیمی‌پرسپولیس گفت: «زین الدین زیدان هم با وجود کسب سه گانه و قهرمانی‌های رؤیایی در لیگ قهرمانان، ناگهان از رئال مادرید جدا شد و رفت. یحیی گل محمدی یا هرمربی دیگری هم از این قاعده مستثنی نیستند. او امروز خسته است و خیلی هم خسته است. شاید بهتر بود بعد از لیگ بیست و سوم همان طور که خداحافظی کرد، می‌رفت و استراحت می‌کرد. باشگاه پرسپولیس نباید خیلی یحیی را تحت فشار بگذارد و باید اجازه دهد او تصمیم درستی بگیرد».

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی اخیر این تیم برابر مس رفسنجان نیز خاطرنشان کرد: «من مصاحبه علیرضا بیرانوند را خواندم که مدعی بود پرسپولیس باید ۴ بریک بازی را می‌باخت. پرسپولیس هفته‌هاست بد بازی می‌کند و نتیجه نمی‌گیرد. این تیم مدافع عنوان قهرمانی است اما کوچک ترین شباهتی به تیم مدعی قهرمانی نداشته و ندارد. چه بسا اگر شاگردان ساکت الهامی کمی باتجربه و اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کردند نتیجه بازی شگفت انگیز می‌شد».

جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی

جمشید شاه‌محمدی در مورد گزینه‌های مناسب برای جانشینی یحیی گل محمدی، تصریح کرد: «من نمی‌دانم گزینه‌های باشگاه پرسپولیس چه کسی است اما از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اسم برانکو و مهدی تارتار را شنیده ام. اگر به من باشد می‌گویم مهدی تارتار گزینه مناسب تری نسبت به برانکو برای پرسپولیس است. مهدی تارتار در تیم ملوان انزلی با یک مشت بازیکن بی ادعا و گمنام نتایج فوق العاده ای گرفته است. او سپاهان کهکشانی را با تمام ستاره‌هایش در اصفهان شکست داد و می‌تواند گزینه مناسب تری باشد. البته پرسپولیس مدیر - مربی می‌خواهد و یک مربی صرفا با توانایی‌های فنی نمی‌تواند در این تیم موفق باشد».

وی همچنین ادامه می‌دهد: «زمانی که ما در پرسپولیس بازی می‌کردیم علی پروین با مدیریت خاص خودش تیم را جلو می‌برد و قهرمان می‌کرد. همین الان در استقلال جواد نکونام که از لحاظ فنی هم به شخصه خیلی قبولش دارم، یک مدیرذاتی است. او توانسته است با مدیریت خود در کنار تاکتیک درست و اصولی با بازیکنانی که اغلب ستاره هم نیستند خوب نتیجه بگیرد. امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه یک تصمیم درست بگیرند که بیشتر از هر شخص و فردی به سود تیم پرسپولیس و هوادارانش باشد».

بیشتر بخوانید: گزینه جانشینی گل‌محمدی در ترکیه/ سرمربی پدیده لیگ راهی پرسپولیس می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • زیگزاگ IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    اگه حرکت سروش رفیعی بعد از تعویض و حرفهای بیرانوند و ماجرای کنعانی رو کنار هم بذاریم متوجه میشیم یحیا با نیمکت هم به مشکل خورده.
    • کلنگلیس IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      اصلا مشکل تیم گوجه🍅 خوداین گوجه 🍅هست🍅🍅🍅🍅💫
    • میلاد IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      چیزی که من از صحبتهای همه پیشکسوتهای فوتبال متوجه شدم اینه که درک فنی چندانی ندارن و نقش مربی رو در حد یک مبصر کلاس میدونن، و چپ و راست از دیسیپلین پروین و پورحیدری و حجازی و.... میگن ، تا بحال کسی شنیده که پیشکسوتهای پرسپولیس و استقلال (بجز پیروز قربانی) یک تحلیل فنی درست و بدرد بخور گفته باشن
  • رضا IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    تاتار پارسال از ذوب اخراج شد شده گزینه پرسپولیس خنده داره .. تو ایران فنی بالاتراز یحیی نیست
    • ع ق QA ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      من فکر می کنم باید به امثال تارتار فرصت داد و یک زیر دست خوب برایشان فراهم کرد بعلاوه آقا کریم و آقا سید جلال
  • حصارک ،،کرج IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    اصلا از این بحث ها نداریم یحیی رفت خوش رفت دمشم گرم تا اینجا بود و موند ولی حالا که استعفا داده چرا تارتار که جام نداره بعداز یحیی،، فقط خارجی و شاید هم برانکو مناسبتر باشه
  • فرامرز IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    برانکو رابطه بسیار نزدیکی با تماشاگر پرسپولیسی دارد و همین مقبولیت به او کمک می کند با آرامش کارش را انجام دهد جناب تارتار از چنین مزیتی برخوردار نیست . پیشینه تارتار که همواره مربی تیم های پایین جدولی و نهایتاً میانه جدولی بوده هم هست یعنی روح برتری طلبی حاصل از جام های زیادی که برده هم برتری دیگر برانکو بر تارتار است یادمان نرود که پرسپولیس باید همیشه مدعی قهرمانی باشد و مربی هم باید از چنین پیشینه ای برخوردار باشد مگر این که بگوییم مربی جوان است و تشنه پیشرفت مثل نمونه ناگلزمن که البته تارتار هم مربی جوانی نیست پس این برتری را هم ندارد.
  • عروس العین IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    بهتر از یحیی تو ایران نیست. واونهایی که امتیاز میگیرن جلو یحیی اتوبوس دوطبقه جلو دروازه پارک میکنن. از جمله همین مهدی تارتار این که نشد هنر مربیگری
  • دامون IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    هر هفته با این مصاحبه کنید تحت عنوان پیشکسوت تا یحیی رو بکوبه. اگه مصاحبه های پیاپی و تعمدی با امثال این نبود هیچوقت یادمون نمیومد کی بوده. خبر ورزشی حلقه ای از زنجیره رسانه های ورزشی کیسه.
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    این نظر آقای جمشید شاه محمدی نیست نظر خود مدنی و کیسه هست پرسپولیسیهای عزیز هوشیار و بیدار باشید آقا یحیی امپراطور بینظیره
  • ممد اس اس IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    مدنی من چه چیز بدی گفته بودم که کامنتم رو گذاشتی غیر قابل انتشار.؟ منتشر کن بقیه قضاوت کنن
  • علی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    تارتار گزینه خوبی در سطح پرسپولیس نیست.چونکه همیشه به استقلال باخته است و مربی است که همواره در برابر استقلال تسلیم زوده است.
  • 40c IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    ناظر خبر ورزشی لنگی تمام عیاره هرچی خبر از طرف استقلالیها باشه از بیستا یکیشو قبول میکنه ولی لنگی هر اراجیوی که دلش میخواد میفرسته و تاییدم میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی