نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیروزی سخت ایران با درخشش عجیب کوناته/ استقبال تیم ملی از جام ملت‌ها با گلزنی جانشین نوراللهی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه مقابل بورکینافاسو به پیروزی رسید.

تیم ملی فوتبال ایران قبل از اعزام به قطر برای بازی در جام ملت‌های آسیا در جزیره کیش و در دیداری تدارکاتی به مصاف بورکینافاسو رفت که این دیدار دوستانه با نتیجه ۲-۱ به پایان رسید.

محمد کوناته در دقیقه ۱۶ از اشتباه سامان قدوس استفاده کرد و موفق شد دروازه ایران را باز کند، اما مهدی طارمی در دقیقه ۴۲ گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با تساوی به پایان برسد. در نیمه دوم چهره تیم ملی به کل تغییر کرد و ۱۱ بازیکنی دیگر وارد زمین شدند که در این بین امید ابراهیمی مسن‌ترین بازیکن تیم در دقیقه ۷۱ روی دفع اشتباه دروازه‌بان بورکینافاسو دروازه این تیم را باز کرد و تیم ملی را به گل دوم رساند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، مجید حسینی، حسین کنعانی، میلاد محمدی، صادق محرمی، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، محمد محبی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و شهریار مغانلو.

پیروزی سخت ایران با درخشش عجیب کوناته/ استقبال تیم ملی از جام ملت‌ها با گلزنی جانشین نوراللهی

ترکیب بورکینافاسو: هیلیل کوناته، آسوفو دایو، آدامو ناگالو، استیو یاگو، رزاق گویبره، بلاتی توره، آداما گوییرا، عزیز کی، الکس بانگری، محمد کوناته و فیصل تاپسوبا.

پیروزی سخت ایران با درخشش عجیب کوناته/ استقبال تیم ملی از جام ملت‌ها با گلزنی جانشین نوراللهی

داور: یوسف سعید حسن از عراق.

در نیمه نخست تیم ملی فوتبال ایران بازی هجومی را به نمایش گذاشت و در دقیقه ۱۰ طارمی می‌توانست روی ارسال محمدی تیم ملی را به گل اول برساند ام سوت مهدی با واکنش هلیل کوناته راهی کرنر شد.

در دقیقه ۱۶ تیم بورکیافاسو روی یک ضدحمله در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که محمد کوناته با یک ضربه مهارنشدنی دروازه بیرانوند را باز کرد تا رقیب ایران با یک گل پیش بیفتد.

ضربه مهدی طارمی در دقیقه ۳۸ روی کرنر خطرناک سامان قدوس تیرک افقی دروازه بورکینافاسو برخورد کرد.

طارمی در دقیقه ۴۲ ریباند دو ضربه متوالی شهریار مغانلو را به گل اول تیم ملی تبدیل کرد تا همه چیز در پایان نیمه نخست به تساوی کشیده شود.

در نیمه دوم امیر قلعه‌نویی با چند تعویض سیمای تیم ملی را تغییر داد و با حضور بازیکنان جدید نمایش هجومی تیم ملی ادامه یافت.  

ضربه سر محمد کوناته در دقیقه ۵۵ ارسال بازیکنان بورکینافاسو در محوطه جریمه ایران به دست آریا یوسفی برخورد کرد اما داور عراقی اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

سانتر عجیب احسان حاج صفی در دقیقه ۵۸ از روی ضربه ایستگاهی در حال ورود به دروازه بود که هلیل کوناته توپ را گرفت.

مهدی قایدی در دقیقه ۶۱ روی ارسال یوسفی از جناح راست با کوناته تک به تک شد اما باز هم با درخشش گلر بورکینافاسو با ضربه مهاجم بوشهری راهی کرنر شد.

حملات تیم ملی بیشتر شد تا اینکه سرانجام امید ابراهیمی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود در دقیقه ۷۰ دروازه بورکینافاسو را برای بار دوم باز کرد.

در دقیقه ۷۰ امید ابراهیمی که با عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود موفق شد گل دوم ایران را به ثمر برساند.

سدریک بودولو در دقیقه ۸۲ با یک حرکت انفرادی به پشت محوطه جریمه ایران رسید و شوت این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دستان پیام نیازمند به بیرون رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    چرا قلعه نویی که خودشو استقلالی میدونه اینقدر با بازیکن های استقلال بده؟
    • میلاد IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      چون استقلالیها با پنالتی معیشتی روزگار میگذرونن و در جامملتها خبری از بسته های معیشتی نیست
    • بچه خوب IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      چون میدونه با با مسعود رفته تاج بابا آمده اون هم سه گانه میده ولی ستاره آسیایی حسرت ۱۰۳ ساله است
    • اشکان IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      ایران۲ بورکینافاسو ۱ ژاپن۴ آلمان ۱ بقیه داستان در جام ملت ها مشخص خواهد شد
  • بی انصاف نباشیم IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    الان پیروانی داد و هوار میکنه که این بازی و اتفاقات دیگر روی کره ی زمین، همه در راستای تضعیف تیم پیروزی است.
  • امیر IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    بازی های دوستانه طوری انتخاب می شوند که از قبل خاطر جمع اند تیم گروهبان قندلی آنها را شکست می دهد
    • سلطان جنگل IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      نه لابد سلطان جنگل شما خوبه؟؟ لنگی جان هر چی باشه از اون سلطان جنگل و شیر جنگل شما(البته از نوع پاکتیش) بهتر نتیجه گرفته و میگیرد!! توهین نکن لنگی بیکلاس همیشه بازنده و حق اینو اون خوران لیگ برتر!! که کلا با تبانی ناداوران و کارگروه کمکهای امدادی و غیبیه فدراسیون تا اینجای کار الکی و مفتکی از جیب تیمهای دیگر لیگ برتر اومدین بالا، یادتون باشه که ما شما لنگیان عزیز را در نیم فصل دوم خواهیم دید که دوباره میرید ته جدول و در اعماق غارهای لیگ برتر با این نتایج ضعیف و تیم درپیت و کلنگتون که فقط بلدین با کمک اینو اون تو لیگ امتیاز بگیرین!! اینو یادت باشه که استقلال کبیر و بزرگ همیشه قهرمان سرور و سالار هرچی لنگیه در جهان ✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • 748 IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    خداحافظ جام ملت‌ها تیم ملی با قلعه نویی به هیچ جا نمی‌رسد اینرا تاریخ ثابت کرده 2000 لبنان که بعد از جلال طالبی سرمربی تیم ملی شد با آن همه ستاره حذف شدیم و هم نظم کافی در اردوی تیم ملی برقرار نبود و آقای پ. ب دروازه بان تیم ملی نصف شب در لب دریای مدیترانه در حال خوشگذرانی در لب دریا و کلوپ های شبانه بوده‌ و چند بازیکن تیم ملی او را همراهی می‌کردند
    • سیدرضا IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      شما پاک از مرحله پرتی ، بعداز جلال طالبی ، بلازوویچ و برانکو اومدن تیمو نبردن جام جهانی ، بعد ش شاهرخی اومد ، بعدش دوباره برانکو که پرستاره تربن تیم تا یا ایرانو با نتابج مفتضحانه سال ۲۰۰۷ دادن به امیر ، هفت سال بعداز سواحل مدیترانه ،
  • فرید IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    من نمیدونم چرا بازیکنان در زمانی ک وسط زمین توپ لو میره چرا سریع مدافعان از هم حمایت نمی‌کنند وتیم باعث گل خوردن میشه.وبجای اینکه مدافعان بجلو بیایند وسد راه مهاجم بشن هی رو ب عقب حرکت میکنند و باعث گل اول مشین
    • ا IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      کادر فنی ضعیفه
  • ع ق QA ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    کلا بازیش تعریفی نداشت توپی آمد و فرصت یه شوط شد و بس اون ملق زنده که اگه من بودم چوبی می گرفتم بیرونش می کردم
    • عقده ای قرمز IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      دوباره تئوری توهم و دوباره تئوری ماست و پنیر و دوغ و کشک در ماست بندی لنگیان عقده ای قرمز دست بکار شد و با بقول خودشون ماست مالی کردن همچی به عرصه میدان میآید و محفل ما را هر بیشتر گرم و گرمتر میکند!! الان در حال حاضر بعلت وضعیت خراب لنگیان عقده ای قرمز و نتایج خیلی ضعیفشان در لیگ برتر، تمام لنگیان عقده ای قرمز در همه امور فعلا دارن گریه و اشک تمساح میریزند و خودزنی میکنن در مورد هر چیزی که در فوتبال کشور رخ میدهد... آره بابا شما لنگیان عقده ای قرمز راست میگین؟ شما بالا؟ هر چی شما بگین؟ ما هم اگه با کمک داوران و ابر و باد و مه خودشید میومدیم بالا اینجوری حرف میزدیم و رجز میخوندیم و به عالم و آدم گیر میدادیم و گریه میکردیم... عشق است استقلال بزرگ محبوب همه دلها بکوری همه لنگیان عقده ای قرمز حق این و اون خور ✌✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • 4444 IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    تیم ملی نبایدهم بجایی برسد چون فوتبال این تیم مربوط به حداقل ده سال پیش هست با تعدادی پیرمرد محافظه کار ، درمقابل بقیه تیمهای آسیا مخصوصاً ژاپن کره و استرالیا فوتبال روز دنیا را هم جا گذاشتن ، سوای مربی وبازیکن ، رسانه و مدیریت هم در کشورشان مدرن و حرفه ای هست ، مدیریت فوتبال که نداریم ، رسانه ها هم تکلیفشون معلومه ، همگی ارگان رسمی تیم خاص فدراسیون و وزارت ورزش هستن و اصلأ دغدغه پیشرفت فوتبال ملی ندارن ، تیتر همین جریده دریده خبرورزشی (جانشین نوراللهی)برای تیم ملی گل زد . وقتی نشریه ای که ادعای فرهنگی بودن دارد، اما تعصب رنگی باعث کوری مطلق او شده چطور میخواد راهگشای حرکت به سمت فوتبال روز دنیا شود . بقیه هم که گفتن ندارن.
  • احمد IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    میانه میدان و توپ سازی و میدان داری و سرعت عمل هیچ بازیکنی به پای احمد نوراللهی نخواهد رسید و اینکه بازی با توپ امید ابراهیمی کند و سبک بازیش سرعتی نیست بخصوص وقتی مالک توپ است هیچوقت به پشت سرش نگاه نمیکند و اکثرا حریف توپ را ازایشان گرفته و ضعف بزرگ امید ابراهیمی شش دانگ‌ نبودنش است.
  • علی GB ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    قائدی بر چه اساسی دعوت شده .
  • David US ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    teame meli Iran bad bazy mikonad band bazy hast maselan chera Ansaryfard, Moheby va chand nafare digar bayad bazy konand, in team ham mesleh perspolis bad bazy mikonad be fekre ayande in team bashid na inke chand ta pirpuzy
    • S.S قهرمانه IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      David Jan Salam!! Shoma Khoodeshoo Narahat Nakoon, Chon Alan Doobare YAYA Goolmamad GOOLABY Ghahr Mikone Va Ashk TEMSAH Mirize...Rasty Daivd Jan Chi Shod Akhar? Salame Ma Ra Be Teramp Longi Resandi Ya Na? Daivd Jan Yadet Bashe Ke ESSTEGHLAL GHAHRAMA HAAMISHE SARVAROO SALAR HARCHI LOONGIEH DAR JAAHANE...Ino Hamishe Yadet Bashe...m✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1بیشتر بازیکنان خوب بورکینافاسو نبودندو این تیم دومش بود2ایران همیشه مدعی قهرمانی جام ملتها بوده است در این دوره هم بهترین بازیکنان آسیا را دارد فدراسیون بیشترین بازیهای تدارکاتی را برگذار کرد و رسانه ها و اهالی فوتبال بیشترین حمایتها را از تیم ملی و قلعه نویی کردند بنابراین انتظار قهرمانی طبیعی است3اگرچه قلعه نویی به دلیل شکست در جام ملتهای2006ونداشتن هیچ سابقه موفقیت بین المللی نباید مربی تیم ملی میشداما امیدواریم ایران قهرمان جام ملتها گردد
  • ایرانی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    یعنی مربی که حزباوی و نوراللهی رو نبره و یه مشت پیر و پاتال مثل ابراهیمی و چشمی و حاج صفی و خلیل زاده رو ببره به جرات میشه گفت که هیچی از فوتبال نمیفهمه
  • احسان IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    این تیمی که من دیدم هیچ حرفی برای گفتن نداره ، تعداد پاس به ۵ تا هم نمیرسید، هر کسی میگه این تیم شانس قهرمانیه واقعا ... ، حتی جز هشت تا هم نمیره ، یه مهدی طارمی داره که چهارچوب شناسه که اونم توپو بهش نرسو نند تعطیله، گوش چپ و راست نه قابلیت عبور داره نه ارسال درست با چشم باز ، کادر فنی هم به جای اینکه بازی رو با ذره بین رسد کنه دنبال حاشیه وعشق حاله خودشه و ...
  • د IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    بورکینافاسو که بازیکن اصلیاشو نیاورده بود کاش میاوردشون بینم اون موقع چطور بازی میکردیم هرچند همینا رو هم بزور بردیم
  • مجتبی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    با کمال تاسف عرض میکنم . در این تیم ملی هیچ اثاری از هماهنگی ،کار تیمی و مدیریت کادر فنی به چشم نمیخورد ،یک تعداد بازیکن مسن بی انگیزه که عمدتا در باشگاه ها درجه 2 و3 به اسم لژیونر به تیم ملی اورده اند ،هیچ اثری از نبوغ کادر فنی به چشم نمیخورد، ایا سوال پیش نمیاید که بهترین تیم های باشگاهی وملی دنیا مثل سیتی و اسپانیاو... چرا میانگین سنی انها از 23 سال تجاوز نمیکند،اگر قرار بود با شانس واما واگر قهرمان شد ،43 سال گذشته با تیم های به مراتب منسجم تر و با انگیزه تر از این تیم ملی قهرمان میشدیم. مردم را گول نزنید و بیش از این اعتنماد مردم را خرج نکنید وسرمایه های کشور را بدست این مدیریت های فشل به باد ندهد.
  • ایرونی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    تا کی باید با تیم هایی بازی کنیم که به زور تو نقشه می تونیم پیداشون کنیم 😎😎😎

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی