نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
مهم‌ترین مشکل فعلی تیم ملی؛ نظر قلعه‌نویی با کارشناسان یکی نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌ها باید در فاز دفاعی قوی‌تر عمل کند و اگر بر این ضعف چیره نشود، نمی‌تواند جام قهرمانی را لمس کند.

تیم ملی ایران در مصاف دوستانه با بورکینافاسو، با نتیجه دو بر یک پیروز شد. برخی کارشناسان ضعف تیم ملی را در خط هافبک می‌دانند اما سرمربی تیم ملی عقیده دیگری دارد.

به باور امیر قلعه‌نویی تیم ملی تا کنون در بازی‌های انجام‌داده به خصوص مقابل بورکینافاسو، فرصت‌های زیادی از دست داده و این مهمترین ضعف تیم ملی است. به واقع از نظر سرمربی تیم ملی ضعف اصلی در خط حمله است که قدر موقعیت‌ها را نمی‌داند. به گفته قلعه‌نویی اگر موقعیت‌هایی که ایران ایجاد می‌کند به ثمر بنشینند خط هافبک و خط دفاع فشار زیادی را تحمل نخواهند کرد و گل‌هایی که ایران دریافت می‌کند به چشم نمی‌آیند.

امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای که بعد از بازی با بورکینافاسو داشت بازی تیم ملی را این گونه تحلیل کرد: تیم ملی از نظر فنی خوب بود یکی دو جوان را هم امتحان کردیم که آن‌ها ما را خیلی خیلی امیدوار کردند. اما یک ایراد داشتیم: موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما از آن‌ها به نحو احسن استفاده نکردیم این یک مسئله بسیار خطرناک است.

کارشناسان زیادی هم بعد از بازی‌های تیم ملی، به ضعف تیم ملی در خط دفاعی اشاره کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    مهمترین مسأله اینجا ست که تیم ملی واقعاً با هیچ حریف قدری محک نخورده بجز بازی با ازبکستان و تا حدی اردن
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1ایران خط حمله پرقدرت و فراتر از آسیا و خط دفاع معمولی دارد.اما ترکیب اینها بازهم از ایران تیم قدرتمندی میسازد2اما بزرگترین ضعف ایران سرمربیش است.تیم بزرگ مربی بزرگ میخواهد.مربی بزرگ کیست؟کسی که قبلا با تیمهای دیگر قهرمان مسابقات بزرگ بین المللی شده باشد.مثل رنار تروسیه شفر لیپی.مربی ما قبلا در جام ملتهای2006شکست خورد و حذف شدیکبار هم به فینال باشگاههای اسیا نرفت.الان هم ایران آشفته و بدون کارگروهی منظم بازی میکند.فقط حملات پرتعداد و بازی فیزیکی مثل تیمهای چند دهه قبل3در این بازیهایی دوستانه دوره قلعه که اکثرا با پیروزی ایران همراه بود فقط روسیه و بورکینافاسو کمی در رنکینگ فیفا به ایران نزدیک بودند.ولی اینها هم با تیم اصلی به ایران نیامدند.البته محک اصلی در بازیهای رسمی می باشدکه آنجا ایران یک برد و یک تساوی بدست آورده است4قلعه یکبار گفت در مورد دلایل باخت رفیقش عنایتی به مالزی تاجیکستان(منظور در بحث امتیازشماری) و هنگ کنگ صحبت خواهد کرد ولی تا الان توضیحی نداده.شاید میخواهد بعد پیروزی در جام ملتها جواب معترضین را بدهدما منتظریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی