نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
طرح زوج و فرد در پرسپولیس/ گل محمدی هم رقیب برانکو شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی 10 گزینه خارجی دارد که اکثر هواداران این تیم برانکو را می خواهند و در عین حال نگران نقل و انتقالات تیمشان هم هستند.

در پرسپولیس یک روز می‌گویند لوکادیا را می‌خواهیم و یک روز یادشان می‌آید که او پارسال همه را سر کار گذاشته بود. یک روز می‌گویند گل‌محمدی دیگر نمی‌آید و فردایش می‌گویند حاضریم دوباره با یحیی کار کنیم. یک روز می‌گویند گزینه محبوب هواداران را می‌آوریم و روز دیگر می‌گویند ۱۰ گزینه خارجی داریم با شانس مساوی! خب عزیزان، شما دقیقاً با خودتان چند چندید؟ مگر می‌شود لوکادیا با آن استوری‌هایی که گذاشت برگردد؟ چطور امکان دارد ۱۰ گزینه خارجی! شانس مساوی داشته باشند؟ چرا دارید خاطرات دوران مصطفوی و محمدحسن انصاری‌فرد را زنده می‌کنید؟ به هر حال مردم این مصاحبه را می‌خوانند و تحلیل می‌کنند. شما اگر می‌خواهید با آوردن اسم ۱۰ مربی خارجی جلوی دلال‌ها را بگیرید که این راهش نیست اما اگر می‌خواهید به رسانه‌ها خوراک بدهید خدا پدرتان را بیامرزد و دست‌تان درد نکند اما محض رضای خدا دوباره زمان را از دست ندهید. راستش با انتخاب نبیل باهویی برای خط حمله آدم نگران می‌شود که نکند برای نیمکت مربیگری هم گزینه‌های‌تان در همان حد باشد! پرسپولیس مربی بزرگ خارجی می‌خواهد و محال است مربی بزرگ‌تر از برانکو به ایران بیاید پس نتیجه می‌گیریم که ۹ گزینه دیگر فقط برای ردگم‌کنی است و البته مردم هم خوب این چیزها را می‌دانند، بقیه حرف‌ها هم فقط حرف است؛ حالا اگر نتوانید همان برانکو را هم بیاورید که دیگر پاداش دارید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • 😁😁😁 IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    فعلا که استقلالیا از اومدن برانکو حسابی ترسیدن. میخوایید بهتون ثابت بشه برید سایت برترینها و مطلب "سندی که نشان می‌دهد استقلالی‌ها از بازگشت برانکو ترسیده‌اند" رو مطالعه کنید.
  • ناشناس IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    یحیی گلمحمدی از همه بهتره حتی اگر این فصل قهرمان نشه فوتباله مگه قراره همیشه در فوتبال برنده بود فوتبال برد داره باخت داره چن فصل قهرمان شده با پرسپولیس اگر این فصل حتی قهرمان نشه از ارزشهای ایشون کم نمیشه رفتن یحیی به ضرر پرسپولیسه
  • جهان GB ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    من هنوز هم اتفاقات را سیاه بازی میدانم و در دقیقه نود یحیی باز خواهد گشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی