یک زن بین پرسپولیس و برانکو قرار گرفت!/ بازگشت سرمربی کروات منتفی می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حاکی از آن است که همسر برانکو ایوانکوویچ مخالف بازگشت این مربی به ایران است.

با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل محمدی از این تیم، رزومه ۱۰ مربی برای نشستن روی نیمکت سرخ پوشان درحال بررسی است و قرار است طی چند روز آینده سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شود. برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران که در حال حاضر هدایت عمان را برعهده دارد، جدی‌ترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس است و اگر دو طرف به توافق برسند، شاهد بازگشت این مربی پرافتخار به پرسپولیس خواهیم بود.

پرسپولیس برای مالیات برانکو هنوز بدهی دارد و در صورتی که مدیران این باشگاه بخواهند برانکو را برگردانند ابتدا باید مالیات او را پرداخت کنند. به غیر از مسئله مالیات، برانکو درگیر جام ملت‌های آسیا است و تا زمانیکه عمان در این رقابت‌ها باقی بماند، نمی‌تواند هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد.

اما مشکل اصلی برانکو برای بازگشت به پرسپولیس چیز دیگری است. شنیده‌های ما حاکی از آن است که همسر برانکو به شدت مخالف بازگشت او به فوتبال ایران است. همسر برانکو معتقد است او در سال‌های اخیر همیشه از خانواده‌اش دور بوده و حالا وقت این است که برانکو در کنار آن‌ها وقت بگذراند. او اصلا دوست ندارد همسرش در ایران و سایر کشورهای آسیایی کار کند و علاقه‌مند است که برانکو یا به کرواسی برگردد و یا اینکه در یکی از کشورهای اروپایی مشغول به کار شود.

حال باید دید که برانکو از پس همسرش برمی‌آید و می‌تواند مانع از پرسپولیسی شدن او شود و یا اینکه شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید درباره زندگی برانکو ایوانکوویچ در عمان بدانید/ از زندگی در کاخ و دستمزد ۴۰هزار یورویی تا لکسوس قرمزرنگ!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    همسر برانکو خیلی خودخواهه !!! بابا این پول یامفتی که برانکو درمیاره ۵۰ هزار سال توی کرواسی درنمیاد فوروارد نایب قهرمان ۲۰۱۸ جام جهانی(نیکولا کالینیچ ) که حالا ۳۵ ساله شده با قرارداد یک یورویی بعد از ۶ ماه برگشته به فوتبال!!!! یعنی اگه مصدوم بشه خرج دوا درمونشو خودش باید از جیب بده!! ضمنا برانکو داره از امکانات و زندگی لاکچری کشورهای عربی و از هواداران جان برکف ایرانی لذت میبره!! برانکو داره حالشو میبره زنش میگه بیا در سن ۶۹ سالگی( ۵۰ روز دیگه میشه ۷۰ ساله) دست منو بگیر بریم توی خیابونهای واراژدین دور دور منم به همه پز بدم شوهرم همه پیشنهادهای داخلی و خارجی رو واسه خاطر من رد کرده!!!! خدایی چه دنیای مسخره ای شده همه دنبال جذب مخاطبن حتی زن برانکو!
    • کاجی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      کیسه کش عزیز با تشکر از نظر شما امیدوارم دیگه زیر خبرهای مربوط به سرورت کامنت نذاری و کمتر تو اخبار سرورت دخالت کنی❤
    • محمد صادق🚩 IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      کاجی جان از قدیم گفتند ترک عادت موجب مرض میشه 🤣🤣🤣🚳🚳🚳
  • کاربر جدید IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    امپراطور یحیی :برای پرسپولیس هیچ‌کس بهتر از برانکو نیست و اگر بدانم او امشب می‌آید، تیم را تحویل می‌دهم تا از فردا مربیگری کند. هیچ مشکلی از این بابت ندارم. برخی‌ها نام برانکو را می‌آورند و فکر می‌کنند ناراحت می‌شوم. برانکو استاد من بوده و ما خیلی از موفقیت‌های تیم در سال‌های اخیر را مدیون او هستیم. او بهترین مربی‌ای است که می‌تواند برای پرسپولیس انتخاب شود. این حرف استادی است که وقتی کارش با کارشکنی همراه دید، نه یک بار بلکه هفت بار مردانه پای استعفا رفت و وقتی الان میرود یعنی آسیبهایی وجود دارد که اگر هرکول هم بیاید این کوه مشکلات را جا بجا نتوان کرد وکارشکنان را نباید در پشت برانکو رها کرد که مترسد این در باغ سبز برای ماندن وراندن فرصت میدانند خدا شرشان را به خودشان برگرداند ویحیی آگاه از این است که با اظهار نظر صادقانه مطلب فوق را به ما هوادارن و کارگزارن این تیم اعلام میکند خدار او را از شر دروغ تا آخر عمر در امان بدارد و حقش را به پرسپولیسیان حلال کند .این دعا است نه خدا حافظی ،موانع از جلوی این "دلال کش "برداشته شود او امپراطور این تیم بزرگ است.
  • هوادار قرمز IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    انقدر پیام میدم تا بزاری سایت مردمی
  • لنگی حمومی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    برانکو تاریخ انقضاش تموم شده خیلی وقته. ضمنا بابامسعود نبود عمرا جام میاورد . تمام ایران دارن میگن این حرفمو😊
  • محمدرضا IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    صدرصد برانکو به پرسپولیس تهران خواهدامد ۹۹درصداحتمال دارد برگردد به پرسپولیس تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی