نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۳
درآمد نجومی فوتبالیست ایرانی؛ بیش از ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در هفته!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن ایرانی تیم فوتبال لخ پوزنان لهستان با درآمد نجومی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان در هفته سوژه رسانه‌های ورزشی شد.

علی قلی‌زاده وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان که در این فصل عضو باشگاه لخ پوزنان لهستان است به عنوان دومین بازیکن پردرآمد این تیم در فصل جاری فوتبال این کشور معرفی شد.

طبق اعلام سایت «olemagazyn» لهستان، این بازیکن پس از «میکائیل ایشاک» مهاجم سوئدی که هفته‌ای ۸۰ هزار و ۴۰۰ زلوتی (واحد پول لهستان) از باشگاه لخ پوزنان دریافت می‌کند، علی قلی‌زاده به همراه «بارتوش سالامون»، «آنتونیو میلیچ» و «آدریل با لوآ» با دریافت ۳۴ هزار ۸۴۰ زلوتی در مکان دوم قرار دارند.

هر زلوتی ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد و دریافتی قلی‌زاده در هفته ۴۴۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان از باشگاه لخ پوزنان خواهد بود. وینگر تیم ملی ایران در ابتدای فصل چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و حالا در اردوی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد و در مجموع ۴ بازی برای لخ پوزنان انجام داده و هنوز موفق به گلزنی نشده است.

بیشتر بخوانید: عکس| سورپرایز خلاقانه قطری‌ها برای ملی‌پوشان فوتبال ایران/ قلعه‌نویی و بازیکنان در اتاق‌های هتل غافلگیر شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سعید IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    تو لیگ ایران بیرانوند هم همین قدر می گیره
  • ماهیگیر IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    ما ایرانیها به روزی افتادیم که ذهنمون هم فقیر شده ، 400 میلیون تومن درهفته معادل 8000 دلاره و میشه ماهی 1 میلیارد و 600 میلیون معادل 32000 دلار ، در سال میشه 19 میلیارد و 200 میلیون معادل 400 هزار دلار، ولی قرارد پیام نیازمند سالی 80 میلیارده معادل 1 میلیون و 600 هزار دلار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی