نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
مدیر آکادمی دیناموزاگرب: خیلی خوشحال می‌شوم با استقلال و پرسپولیس همکاری کنم/ تعویض اسکوچیچ بزرگترین اشتباه ایران بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرآکادمی باشگاه دینامو زاگرب در یک نشست خبری در ایران صحبت‌های جالبی را برای همکاری با تیم‌های پرسپولیس و استقلا ل مطرح کرد.

مدیرآکادمی باشگاه دیناموزاگرب و مدرس یوفا در نشستی خبری در ایران صحبت‌های جالبی را درخصوص اخراج اسکوچیچ از تیم ملی فوتبال ایران و همکاری با باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.

به نقل از فارس، برانیسلاو اسلادویچ ملقب به برانکو درخصوص حضور مربیان کروات در فوتبال ایران گفت: بلاژوویچ فوت کرده و اشتیماتس، سرمربی هند است. لایسنس‌هایی که داریم هرسال باید تمدید شود. هرسال با ایوانکوویچ در این مورد صحبت می‌کنیم. مربیانی مانند استانکو مربی فوتبال بزرگسال بودند. او را می‌شناسم اما من مربی فوتبال پایه هستم.

مدیر آکادمی دیناموزاگرب در مورد همکاری با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: خیلی همکاری نداشتیم ولی وقتی ایووانکوویچ بود، سرتن چوک در تیم او حضور داشت‌. قرار بود او مدیریت آکادمی پرسپولیس را برعهده بگیرد ولی نشد. از نزدیک می‌رفتیم ببینیم ولی همکاری نزدیک نداشتیم. خیلی خوشحال می‌شویم اگر فرصتی برای دیدن آکادمی این دو باشگاه و نحوه کارشان را ببینیم. امیدوارم بتوانیم همکاری کنیم.

بزرگترین اشتباه شما، تعویض اسکوچیچ بود

مدیر آکادمی دیناموزاگرب درمورد شرایط تیم ملی ایران گفت: نه به این خاطر که هموطن من است ولی بزرگترین اشتباه شما این بود که سرمربی تیم ملی‌تان(اسکوچیچ) را عوض کردید. او توانست به تیم ملی شما انسجام بدهد. نتایج خوبی هم داشت ولی مثل جاهای دیگر که فردی که کار را به سرانجام می‌رساند، او را عوض کردند!

وی در مورد اینکه چرا لقبش برانکو است، گفت: درکشورمان وقتی اسم شما برانیسلاو باشد مخفف آن را برانکو می‌گویند! 

بیشتر بخوانید: شوک بزرگ فدراسیون به پرسپولیس/ بازگشت برانکو به سد محکم خورد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • David US ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    kamelan dorost migoyad nabayad Eskochich ra avaz mikaradand yek eshtebahe bozrge boud
  • سجاد IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    اینم ی نوع دلال
  • تارا IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    حرفش درسته ؛برکناری اسکوچیچ واقعاًکار زشت واشتباهی بودچون بنده خداایکوچیچ خیلی زحمت کشید و ایران روکه امیدچندانی به صعود نداشت به جام جهانی رساند حقش نبودکه اینطور درحقش ظلم کردن آهش گریبان تیم ملی رو گرفت ودرجام جهانی قطرهم نتایج خیلی بدی برای تیم ملی رقم خورد.
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    تاج فاسد با سوءاستفاده از طارمی و همکاری فردوسی پور همه چیز را خراب کرد.اول برای تیم ملی حاشیه درست کردن و بعد ضربه کاری را به اسکوچیچ زدن.البته دولت و مجلس با تاج همکاری کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی