نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
استقلال دست از سر صیادمنش برنمی‌دارد/ شاید یک هوادار پولدار به یاری باشگاه بیاید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اخبار روزهای گذشته مشخص شد جواد نکونام برنامه ویژه‌ای برای جذب لژیونرها دارد که البته تقریباً همه آنها فعلاً جواب رد به او داده‌اند.

با انتشار لیست احتمالی بازیکنان مورد نظر جواد نکونام برای حضور در این تیم برای شروع نیم فصل دوم مشخص شد سرمربی لالیگایی حساب ویژه‌ای روی تعدادی از بازیکنان لژیونر باز کرده است.

در خبرهای دیروز و امروز نیز داشتیم که بازیکنانی همچون علیرضا جهانبخش، اللهیار صیادمنش، علی کریمی و یا محمد محبی همگی از عدم احتمال حضورشان در تیم استقلال خبر داده بودند اما ظاهراً بین این چهار نفر یک گزینه هنوز در دایره احتمالات برای استقلالی شدن جای گرفته است.

در همین رابطه بخوانید: واکنش صریح صیادمنش به خبر بازگشت به استقلال/ هنوز هم دنبال پیشرفت هستم

اللهیار صیادمنش که فعلاً به صورت قطعی ۲ سال دیگر با تیم هال سیتی انگلیس قرارداد دارد این روزها در زمره بازیکنان خروجی این تیم قرار گرفته و این احتمال هست که به شکل قرضی به تیمی در چمپیونشیپ و یا لیگ‌های دیگر اروپایی منتقل شود.

از افراد نزدیک به این بازیکن در اروپا خبردار شدیم با وجود رقم نسبتاً قابل توجه در نظر گرفته شده برای انتقال قرضی صیادمنش مسئولان باشگاه استقلال هنوز از جذب این بازیکن قطع امید نکرده‌اند. ضمن اینکه با توجه به نداشتن یک تمام کننده شش دانگ در نوک خط حمله این گزینه در کنار محمد محبی جزو نفراتی بودند که نکونام روی آنها برنامه ویژه‌ای داشت. لذا افراد نزدیک به باشگاه استقلال از این موضوع خبر می‌دهند که شاید یک هوادار متمول استقلالی ساکن اروپا بخواهد هزینه این انتقال را تقبُّل کند.

از این رو شنیده می‌شود برخلاف تصور پرونده اللهیار صیادمنش برای استقلال هنوز بسته نشده است. دلیل اصلی این موضوع نیز شرایط انتقالی این بازیکن برای یک فصل و نیم تا پایان قراردادش با هال سیتی به یک تیم دیگر است. آنچه که مدیران باشگاه هال سیتی درصدد هستند تا به آن جامه عمل بپوشانند.

ناگفته نماند؛ اللهیار صیادمنش در فصل جدید چمپیونشیپ تنها ۵ بار در ترکیب تیم هال سیتی به میدان رفته که هر پنج مرتبه به عنوان بازیکن جانشین در دقایق پایانی مسابقات این تیم بوده است!

بیشترین دقایق حضور این بازیکن به بازی هفته آخر هال سیتی مقابل شفیلد ونزدی برمی‌گردد که تنها توانست ۲۹ دقیقه در ترکیب تیم خودش بازی کند و مشخص است سرمربی فعلی این تیم توجه و اعتقادی به او ندارد. صیادمنش این فصل گلی هم برای تیمش به ثمر نرسانده است.

جدول دقایق حضور صیادمنش در ترکیب تیم هال سیتی در فصل جاری را مشاهده می‌کنید:

استقلال دست از سر صیادمنش برنمی‌دارد/ شاید یک هوادار پولدار به یاری باشگاه بیاید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    چکش را ارزان کنید بخرید
    • کلنگلیس IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      حالا شما مالیات ۱۰۰میلیاردی کروات 👺مسعودی👹 روحاضرکنین که این 🍅بیت المال خورروبکشونیم ایران ازحلقومش بکشیم بیرون تادرباره ی قیمت چکش باشما🍅 تودربی حرفها خواهیم زد 🤫🍅🤫
  • امیران آبی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    دکتر خطیر دوستان قدرتمند و متمولی دور بر خودش داره که استقلالی متعصبن. خبرش میاد 😊
    • پرسپولیس همیشه قهرمان وسوزاننده کیسه حقیر IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      خطیرغیرازتاج هیچکس دیگری رونداره اگه داشت تاحالا به کمکش میومدن
  • پرسپولیس IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    شما که استاد جعل و تقلب هستید باز قراردادها را سوری بیارید پایین.و بعدش برید سراغ پول بیت المال برای ریخت و پاش.
    • کلنگلیس IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      کامنتت بوی لنگ میده بدجوری هم بوی لنگ میده .....افشین ....هدایتی .....زنجانی.....متمول اونورآبی ....طارمی ....بستن قرارداد۵بازیکن‌باپنجره بسته ...🍅🍅🍅🍅🍅🍅🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫..
  • رضا IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    تموم کنید این بازی و این مسخره بازیها رو.بچه اید یا بقیه رو بچه گرفتید.پول دارید؟سقف بودجه خالیه؟این بازیکنا علاقه ای دارن برگردن ایران؟این مسخره بازیا چیه آخه
  • Hamid IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    بیان چکار برنددسته سه با این شکایاتی که از استقلال شده فیفا اگه بخواهد ورود گنه
  • مقصود IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    قانون سازمان لیگ میگه انتقام لژیونرها بصورت قرضی امکان نداره باید قطعی بیاد که هال سیتی قبول نمیکنه
  • Mehdi6666 IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    عجب بازم هوادار قشنگ بگید فدارسیون بازی نکنیدباهوادار تیم سوگولی بالاخره بااین همه بریزبپاش یه جام هرجورشده بایدبهشون بدن دیگه🍌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی