نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال ۵ سال قبل در بیستم دی ماه سال ۱۳۹۷ اتفاق خاص و عجیبی را به چشم دید.

استقلال لیگ هجدهم را در حالی استارت زد که تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان کلیدی خود را از دست داده بود. دیگر نه خبری از سیدمجید حسینی بود و نه اثری از امید ابراهیمی. مامه تیام هم رفته بود و بازیکنانی که به جای این سه نفر جذب شدند، اصلا نتوانستند در نیم‌فصل اول انتظارات را برآورده سازند. از طرف دیگر حذف شدن از گردونه لیگ قهرمانان آسیا هم مزید بر علت شد تا انتقادات از وینفرد شفر زیاد شود و پس از کنار رفتن استقلال از جام حذفی، این نقدها به اوج خود برسد.

در چنین شرایطی لیگ برتر به نیم‌فصل رسید و در خلال تعطیلات مسابقات هنگامی که استقلالی‌ها می‌خواستند چمدان‌های خودشان برای سفر به آنتالیا جهت اردوی زمستانی ببندند، ناگهان امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال با یک چهره سرشناس سر تمرین حاضر شد و او را به بازیکنان معرفی کرد. فردی که البته احتیاج به معرفی نداشت. فرهاد مجیدی به عنوان دستیار اول وینفرد شفر به استقلالی‌ها معرفی شد و از بیستم دی سال ۱۳۹۷ یعنی دقیقا ۵ سال قبل کارش را استارت زد.

مجیدی چند ماه بعد ارتقاء مقام یافت و پس از برکناری شفر، به عنوان سرمربی موقت استقلال روی نیمکت نشست و اتفاقا نتایج خوبی هم گرفت. البته نکته این‌جاست که سرمربی آلمانی استقلال چند سال بعد در مورد اتفاقاتی که منجر به مراسم معارفه روز ۲۰ دی ماه سال ۹۷ شد، ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرد و طی مصاحبه‌ای در خارج از ایران گفت: آن روزها همه چیز در استقلال عجیب و غیرمنتظره پیش می‌رفت. برای مثال من تاکید داشتم که مجتبی جباری دستیارم در تیم شود و به ما کمک کند اما ناگهان دیدم فرهاد مجیدی را آوردند و گفتند او به عنوان مربی کنار دستت می‌نشیند! تعجب من وقتی بیشتر شد که از باشگاه درخواست اردوی زمستانی در قطر کردم ولی در فرودگاه متوجه شدم به جای دوحه راهی آنتالیا ترکیه می‌شویم!

خبرورزشی‌گردی| بازگشت جنجالی فرهاد مجیدی به استقلال/ وینفرد شفر: من مجتبی جباری را می‌خواستم اما ناگهان مجیدی را آوردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    درهرصورت💙 وهر کجا 💙وهرمکان 💙وهرکشور💙وهر تیمی 💙که باشه مجیدی 💙💙💙💙💫💫سرور لنگیاست🍅🍅🍅🍅🍅🍅💫
  • کلنگلیس IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    ببین مجیدی 💙💙💙💙💫💫باگوجه ها🍅🍅💫چیکارکرده که رفته هم دارن میسوزن🤣😂🤣😂🍅✋
  • ع ق QA ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    راست می گه این بازیکن در حد فوتبال ما نبود و بدرد تیم ملی نخورد وقتی اومد تو تیم ملی هم معلوم شد سه بار رفته امارات دوپینگ تعویض خون کرده برای همین شبانه از تیم ملی بیرونش کردند ازنبی بپرسید
    • کلنگلیس IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      فکرکنم خواجه امیری👺 روباشاه فرهاد💙💙💙💙💫💫 اشتباه گرفتی🤫🍅🤫
  • محسن IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    حیف اون تیممون که سال ۹۶از هم پاشوندن مافیای کثیفی که یکی یکیه اون بازیکنارو فروختن خیلی تابلو بود که ما از خودی داشتیم می‌خوردیم و قرار بر این بود که تو آسیا جامی نبریم مسأله کاملا مشخص بود .... لطفاً انکار نکنید...
  • م استقلالی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    💙✌شاه فرهاد....سرت سلامت رنجرrenjer✌💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی