نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کلوب| تیم ملی، امیر قلعه‌نویی و زمزمه‌های یک رویای ۴۸ ساله!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی کشورمان، تنها تیم تاریخ جام ملت‌های آسیا است که توانسته سه بار پشت سر هم و به صورت متوالی، به قهرمانی این تورنمنت دست پیدا کند.

هر سه قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا به قبل از انقلاب مربوط می شود و بعد از انقلاب، تا به حال موفق به کسب جام نشده ایم. حالا با گذشت ۴۸ سال، زمزمه های یک رویا بیدار مانده و هنوز نفس می کشد و این فرصت بهترین موقعیت برای نسل فعلی است؛ در واقع، همه نگاه ها به ساق های پای بازیکنان تیم ملی و البته تفکر و اندیشه های قلعه نویی دوخته شده است.

امیر قلعه نویی در کارنامه مربیگری خود به همه عناوین در عرصه باشگاهی رسیده؛ از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تا حضور در چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا و از افتخارات بی شمار او نباید به سادگی گذر کرد. حالا تنها کمبود کارنامه امیر در دوران مربیگری، همین تیم ملی و خلأ و آرزوی دستیابی به جایگاهی والا و بالا در عالی ترین رقابت های ملی است. از طرفی با اتمام این تورنمنت احتمال دارد که چند چهره کلیدی و البته پا به سن گذاشته را دیگر در لباس تیم ملی نبینیم.

پوست اندازی و تغییر نسل، ضروری ترین اقدامی است که باید هرچه زودتر بعد از پایان هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به وقوع بپیوندد. پس آنها هم می خواهند با افتخار و تاریخ سازی بروند، شرایط مهیا و فراهم است برای طلسم شکنی و پایان دادن به بزرگ ترین حسرت چند دهه اخیر!

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایران قهرمان میشه .... IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    .... خدا میدونه که حقشه . به لطف یزدان و بچه ها .. ایران قرمان میشه ..ایران قهرمان میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی