نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ستاره پرسپولیس پیام داد؛ مطمئن هستم گل‌محمدی برمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پرسپولیس با انتشار پیامی در فضای مجازی به کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی از هدایت سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.

کناره‌گیری غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس در نیم‌فصل با واکنش بسیاری از چهره‌های سابق این تیم همراه شد و پس از اینکه یحیی تصمیم خود را برای جدایی از سرخ‌ها قطعی کرد بازیکنان پرسپولیس پیام‌هایی احساسی برای وی ارسال کردند.

سعید صادقی هافبک پرسپولیس نیز با انتشار تصویری از خودش در کنار یحیی گل‌محمدی برای این سرمربی نوشت: « تقدیر و تشکر از کسی که پیش از اینکه یک مربی باشد معلم اخلاق بوده و هست و خواهد بود... آقای گل‌محمدی مربی موفق و با دانش بدون شک نام شما در تاریخ پرسپولیس بزرگ به نیکی و محبوبیت ثبت شده و افتخاراتی که کسب کردید فراموش نخواهد شد... از اینکه در این چند سال در کنارتان بودم به خودم می‌بالم و همیشه رفتار و منش و دانش شما را برای همه مثال می‌زنم و مطمئن هستم دوباره روزی شما را روی نیمکت ارتش سرخ می بینم... با آرزوی بهترین‌ها برای شما مرد بزرگ فوتبال ایران».

بیشتر بخوانید: خداحافظی کاپیتان پرسپولیس با گل‌محمدی/ امید احساساتی شد

ستاره پرسپولیس پیام داد؛ مطمئن هستم گل‌محمدی برمی‌گردد

ستاره پرسپولیس پیام داد؛ مطمئن هستم گل‌محمدی برمی‌گردد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زهرا IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • المیرا ساناز رزا تااااجی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    خخخخ پرسپولیس خیلی مقدسه اره !😂 پنجسال با سربریدنه تیمهای بی حامی توسط بابامسعود جامهای الوده به حق الناس بهش دادن. اره خیلی مقدسه . ! تمام ایران و همسایه میدونن و فهمیدن ‌.
    • امیر IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      همه میدونن غیر از این حرفا چیزی دیگه ای ازتون بر نمیاد. امیدوارم حداقل با این حرفا یک ذره از بار فشاری که تحمل میکنید کم شه. با این که در حد ما نیستین اما درکتون میکنیم.
    • هادی IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      این حرف ها رو می‌زنید که یادتون بره که بی عرضه هستید و بدون کمک وزیر و رئیس هیچی نیستید بدبخت برو تمام بازیهاتون رو تو این چند سال بین تیمهایی رو بدون کمک داور بردید که شعبه دوم خودتون بوده تیمهایی که شعبه دوم شما نبودن مثل پرسپولیس یا سپاهان رو یا باختید یا به زور پنالتی معیشتی از طرف کمیته امداد افشاریان یا بازی باختتون رو مساوی در آوردن تا وقتی اینجوری نتیجه میگیرید یکسری بدهی خارجی میتراشید و پرداخت نمی‌کنید که از آسیا حذف بشید مثل استرا که سه مرتبه از طرف دولت پول پرداخت شد به باشگاه که مرتبه سوم رو خود دولت مستقیم پرداخت کرد و به باشگاه پول رو نداد، چون اونجا کسی نیست کمکتون کنه بدبختای بی عرضه
  • اکبر IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    منظور سعید صادقی این بوده که هر مربی به پرسپولیس بیاید با خرابکاری زمینش میزنیم تا یحیی برگردد .
  • وطن IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    یعنی یه استقلالی ندیدم نام بابامسعودبکارنبرده باشد.حالم بهم می خوره ازاین الفاظ.بیسوادهای فوتبالی...
  • پرسپولیس IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    نه دیگه برگشتش به صلاح نیست.تازه از شرش راحت شدیم.
  • ابوالفضل صالحی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    سلام از این که گل محمدی دوست نداره عیسی بیاد خیلی بدم میاد. عیسی برگرده عالی
  • علی پویان FR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    یحیی یک بازیکن و مربی محبوب، اسطوره و امپراطور فوتبال ایران است فوتبال برد و باخت دارد وقتی در بازی الدحیل و بعد از باخت حرفای رکیک بعضی از هواداران مصنوعی را در استادیوم شنیدم پیش خود گفتم آیا فرگوس مربی نامدارمنچستر که از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۳ به مدت ۲۸ سال مربی منچستر بوده و دراین مدت درلیگ برتر۱۳ قهرمانی داشته و ۱۵ جام را باخته درحذفی ۵ قهرمانی و ۲۳جام را باخته!درسوپر کاپ ۱۰ قهرمانی یعنی ۱۸ جام را واگذار کرده لیگ قهرمانان اروپا ۲ قهرمانی و ۲۶ جام باخته و باختهای فرگوسن در مدت مربیگری در منچستر بیشتر از بردهایش هست آیا طرفداران منچستر در مواقع باخت به فرگوسن فحش ناموس دادند؟! بازیکنهایش و همکارانش فحش ناموس شنیدند؟! خیر!بر عکس تشویق کردند و حمایتش کردند در نتیجه بهترین مربی فوتبال انتخاب شد ولی ما یحیی را در این چهار سال علی رغم کمبود بازیکن در پستهای مختلف و نبود امکانات و عدم مدیریت صحیح باشگاه وضعف آشکار آنها دررفع مشکلات، همش جام درو کرده و تا فینال آسیا پیش رفته بود پاسخ زحمات و قهرمانیهای پی در پی اورا با یک باخت مهمان بافحش و ناسزاب چندهوادارنمای نادان دادیم! این کجا و آن کجا؟!
  • علی پویان FR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    ادامه این کجاو آن کجا؟! انگلیس واروپاییان با فرهنگ ومنطق تشویق و حمایت،فوتبال ومربیانشون رابه دنیا صادرمیکنندما هم باداشتن تمدن و فرهنگ غنی که امپراطوران ایران به اروپاییان درس زندگی میدادند،فرهنگ ایرانی و اخلاقمداری خودرا کنار گذاشته ودراستادیوم،مربی بادانشو موفق،ماخوذبه حیا، متین،صاحب سبک وشریف و بزرگوارخود رابا مجموعه اش به خاطر یک باخت به فحش و ناسزای چن هوادارنا آگاه مهمان میکنیم، این چه فرهنگ و رفتاریه!مدیریت هم توان و عرضه حل مشکلات رانداردخروجی اش کناره گیری یک مربی بزرگ و آگاه ومردمی ازصحنه فوتبال است!بایدبه دنبال یک مربی بیکاربگردیم وتاآنراهم پیدا کنیم تیم بی صاحب میمونه و تازه مربی هم بیاد و بابازیکناش آشنا بشه زمان میبره وتیم ازهم میپاشه و فصل هم تموم میشه بی نتیجه و بی اهمیت!؟آن موقع بعضی هواداران هتاک به کی فحش ناموس خواهندداد؟!دوستان، هواداران فهیم،شریف و واقعی و پیشکسوتان دلسوز یحیی را مفت ازدست ندهیم، مثل یحیی درایران پیدانخواهیم کرددست به دست هم بدیم وبا ایجادحلقه وحدت،یحیی رابه هرطریق ممکن حتی با بست نشینن درمقابل منزلش برگردانیم.سلطان پروین پا پیش بزار. یاحق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی