نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
۶ |
۳
پشت پرده شوک شبانه فیفا به باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به دلیل شکایات ۳ دستیار ساپینتو بسته شده است.

بعد از انتشار اخبار و شایعات مختلف در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال، حالا جزییات بیشتری از علت این اتفاق و تلاش‌های مدیریت برای حل موضوع مشخص شده است:

به این ترتیب با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که بسته شدن موقت پنجره نقل و انتقالات استقلال به واسطه شکایت دستیاران ساپینتو بسته شده است.

البته باشگاه استقلال مطالبات این دستیاران را از طریق فیفا پرداخت کرده و حتی جریمه دیرکرد هم پرداخت شده و به زودی، با تایید مدارک ارسالی باشگاه استقلال‌ به فیفا و اعلام رضایت وکلای دستیاران ساپینتو، پنجره نقل و انتقالات استقلال قبل از آغاز رسمی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر بیست و سوم باز می شود.

بیشتر بخوانید: شوک به لیگ برتر؛ پنجره پرسپولیس و استقلال بسته شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حاتمی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    🔵بسته بودن پنجره استقلال ارتباطی با پرونده های آمانوف ، سیلوا و ساپینتو ندارد ! سامانه فیفا علت بسته شدن پنجره استقلال را به احکام صادر شده در تاریخ ۶ و ۷ آذرماه اعلام کرده است . این در حالی است که حکم فیفا برای دادخواست ساپینتو و آمانوف در شهریور ماه صادر شده و استقلال هر دو پرونده را به CAS برده است. همچنین حکم مربوط به رافائل سیلوا در مهرماه صادر شده است . اگرچه استقلال با این بازیکن توافق کرده است . از این رو رای پنجره بسته استقلال مربوط به حکم آذرماه دستیاران ساپینتو (روی ماتا ، ژائو آبرائو و میگوئل دوس سانتوس ) می باشد که استقلال موظف شده جمعا حدود ۴۱ هزار یورو به آنان بپردازد . گفتنی است بنابر اخبار واصله استقلال این مبلغ را پرداخت کرده و حال معلوم نیست سامانه فیفا به روز رسانی نشده یا دستیاران ساپینتو پرداختی استقلال را هنوز به فیفا اعلام نکرده اند .
  • قدرت IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    اگر پرداخت شده بوده پس چرا اقدامی برای تاییدیه تسویه بدهی بعنوان نیامده بود که کار به محرومیت کشیده شود ؟ این کار بدیهی ترین اقدام در قبال تسویه بدهی است ! پس حقوقدانان این باشگاه که کم هم نیستن چکار میکردن؟!
  • ع ق QA ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    فیفا یک گروه ضد جعل و فتوشاپ را مسئول بررسی امضاها و اثر انگشت ها و همچنین مصدر پولهای پرداخت شده بکند دوستان آگاه به مسئله ورود کنند بهتر است سازمان ملل هم ورود کند
  • شهرام IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    مگه میزارن تیم سوگلی فدراسیون پنجره ش بسته بمونه.این پرسپولیس بود که از بس پنجره ش باز و بسته شد لولاش خراب شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی