نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۰
هدایت گزینه استقلال و فرهاد مجیدی به درب خروجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی هال سیتی تکلیف آینده اللهیار صیادمنش را مشخص کرد.

با اعلام سایت «Hull Live»، اللهیار صیادمنش به جدایی از تیم هال سیتی نزدیک شده است و انتظار می‌رود این اتفاق طی یکی دو روز آینده محقق شود.

لیام روزنیور سرمربی هال سیتی درباره این مسئله به سایت «Hull Live» گفت: اللهیار به جدایی قرضی از هال سیتی نزدیک است و ما با قرض دادن این بازیکن به باشگاهی دیگر موافقت کرده‌ایم. فکر می‌کنم او به (زمان کافی برای) بازی کردن همیشگی نیاز دارد تا اعتمادبه‌نفس خود را مجدداً پیدا کند. ما در نقل‌وانتقالات زمستانی برای جذب جایگزین صیادمنش اقدام می‌کنیم.

در روزهای اخیر و پس از مطرح شدن اسامی مختلفی برای اضافه شدن به استقلال در نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات نام اللهیار صیادمنش هم بر سر زبان‌ها افتاد. همچنین گفته می‌شود فرهاد مجیدی به دنبال جذب این بازیکن است.

بیشتر بخوانید: آخرین خبر از لیست فروش زمستانی استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ممد IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    ما باید مث کره و ژاپن لژیونر داشته باشیم 🤡 دو روز بعد: نه بازیکن مائه باید بیاد لیگ ایران
  • لنگی سووووووووز IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    هه جای تاسفه ! مالیات برانکو رو که چهارساله ازش فرار کرده! یکروزه اقای درویش میره پرداخت میکنه ! کجان مسعولان نظارتی !!! فقط دنبال استقلال هستید تا نابودش کنید!!!!!؟؟؟؟،😏😏😏😏
  • لاله لادن اس اس IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    این مسعولان که هی دم از قانون میزنن خب ؟؟؟ چرا برای چی باید مالیات برانکو رو پیزوری پرداخت کنه !!؟؟؟؟ مگه قانون نذاشتید باشگاهها حق ندارن مالیات مربی و بازیکناشونو پرداخت کنن !
    • ع ق QA ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      دو کامنت با مسعولان؟ با یک معنی؟! خوب پس کی پرداخت کنه پس؟! چه ربطی به باشگاه جعل داره پولهای شما را ( دو هزار میلیارد تومان ) در دو سال مدیرانتان ( برای اینکه بهت برنخوره) فقط می گم حیف و میل کردند هزار میلیارد هم امسال جعالان خرج بازیکنانی چند قرار دادی کردند بعدش تو اومدی از مالیاتی که مال سالهای قبله و اگه ندیدی بزور می گیرند حرف می زنی؟؟!!!
    • سامان IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      مگه مجبورین بدون مطالعه بیان کامنت بزارین؟استاد این قرارداد مال چند سال پیشه،و این قانونی که میگی مال امساله.یعنی باشگاه به تعهدش اونم برا چند سال پیش عمل کنه چه ربطی به نهادهای نظارتی داره؟
  • امیران آبی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    تمام صداوسیما و ارکان مملکت دنبال اوردنه برانکو هستن 😐 هرکانال رسانه لنگی رو میزنی دارن رو برانکو زوم میکنن😐 بیت المال ملتو بالاکشید با شکایت درفیفا مالیاتشم که دادن ! بازم دنبالشن با چاپلوسی 😐
  • هشت تایی و بولینگی و بیانیه و در حسرت ستاره آسیا IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    پیزوری = تیم حکومتی مالیات این اجنبی رو از بین المال دادید؟ من که حلال نمی کنم نهادهای نظارتی خواب هستن یا خودشونو زدن به خواب ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی