نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
طلب ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ استقلال از تیم سابق فرهاد مجیدی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند طلب ۶۴ هزار دلاری خود از باشگاه الوصل امارات را دریافت کنند، اما هنوز موفق به این کار نشده‌اند.

تیم فوتبال استقلال چند فصل پیش در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان بازی کرد، دیداری که به میزبانی استقلال در امارات برگزار شد. استقلال طبق درخواست کادرفنی، اردویی چند روزه در کمپ باشگاه الوصل امارات برگزار کرد و پیش از بازی با الهلال در دیداری دوستانه نیز به میدان رفت.

قرارداد استقلال با باشگاه الوصل برای میزبانی از بازی با الهلال، ۲۵۰ هزار دلار بود که شامل هزینه هتل و پذیرایی از تیم الهلال، هزینه اجاره ورزشگاه الوصل جهت برگزاری مسابقه و تمرینات دو تیم در روز قبل از بازی و ... می‌شد. این هزینه در زمان خودش سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی گفته شد پای نهادهای نظارتی به این ماجرا باز شده است.

باشگاه استقلال مبلغ ۶۴ هزار دلار به‌عنوان پیش‌قسط به حساب باشگاه الوصل واریز و سپس با رایزنی از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست می‌کند که از مطالباتش در AFC، هزینه میزبانی از الهلال عربستان را به الوصل امارات پرداخت کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست استقلال را می‌پذیرد و مبلغ فوق به حساب الوصل واریز می‌شود. باشگاه استقلال ۶۴ هزار دلار پیش‌قسط پرداخت کرده بود که این پول به حساب باشگاه برگشت داده نشد. علی خطیر مدیرعامل استقلال در سفر اخیر خود به امارات پیگیر این پول شد و زمانی که مدیران الوصل ماجرا را شنیدند از اتفاق رخ داده تعجب کردند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد در آن مقطع، باشگاه الوصل ۶۴ هزار دلار را به حساب فردی ایرانی که در باشگاه الوصل فعالیت می‌کرد واریز کرده است، با این تصور که استقلال با فرد ایرانی توافق کرده که پول به حساب او واریز شود. باشگاه استقلال از فرد ایرانی خواسته بود این پول را به حساب باشگاه بازگرداند، اما او مدعی می‌شود ۳۴ هزار دلار هزینه کرده است و تنها می‌تواند ۳۰ هزار دلار آن را بازگرداند. با توجه به اظهارات این فرد، مدیران استقلال وکیلی اماراتی به خدمت گرفته‌اند تا تکلیف ۶۴ هزار دلار را مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی؛ برنامه بازی مرحله یک شانزدهم اعلام شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • جعفر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    ان پول هم دست حاج فتیل افتاده شایدخخخخخ
  • ع ق QA ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    نمیشه ندهند حتما داده اند و آقایان جعال قدیمی یا جدید هاپولی کرده اند و مدارک دریافت را نابود کرده اند بزودی گند اینم در می اد سمیعی را بگیرید که اگه باقی در رفتند این دم دست باشه
    • پیرولینگ(کلنگلیس) IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      چندبارگفتم شمالنگیها ازجعل حرف نزنین شماخودتان استاد تمام جاعلان خاورمیانه یعنی بابامسعود وزیر وکیل ومدیرتون بود پس لطفا وزن جعلیات لنگ رو باوزن ۴تا مزخرفیات امثال خانی رو برابر نکن که به عقلت شک میکنم داداش🍅🍅🍅🍅🍅💫

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی