بلانکو با استقلال تمرین نکرد/ مربی خارجی هم نیامد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین تمرین استقلال برای دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر در حالی برگزار شد که حاشیه‌های خاصی داشت.

استقلال در حالی برای نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم استارت زد که اولین تمرینش حاشیه‌های خاصی داشت. همانطور که در روزهای گذشته نوشته بودیم، یوسو سسما مربی اسپانیایی استقلال که وظیفه بدنسازی بازیکنان را بر عهده دارد، به ایران نیامد و روز یکشنبه در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت.

از قرار معلوم این مربی به خاطر عدم ثبت قراردادش و همچنین دریافت نکردن به موقع مطالبات خود عصبانی شده و به ایران نیامده است. همچنین نکته دیگر اینکه گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی مد نظر استقلالی‌ها که از اواسط نیم فصل اول به جمع آبی پوشان اضافه شده بود نیز روز یکشنبه در تمرین حضور نداشت.

مشخص نیست او با هماهنگی جواد نکونام می‌خواهد دیرتر وارد ایران شود یا اینکه به دلایل دیگری در تمرینات حضور پیدا نکرده است؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این عرصه رخ می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    بلانکو ازسه شنبه اضافه میشه
  • امیرحسن . IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    خبر موثق : دکتر خطیر با چند بازیکن خارجی به سلیقه خودش و بانظر نهایی جواد ، داره مذاکره میکنه . گفته شده بازیکنای باکیفیتی هم هستن😊
  • عدالت خواه IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    حسین قربان زاده لنگی است، و باید از کار برکنار و دادگاهی شود...✌🗝🇻🇳
  • S.S قهرمانه IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    رسانه محترم و وزین خبر ورزشی اتفاقاتی که در این چند وقت اخیر برای تیم لنگ افتاده ما در طول زندگیمان ندیده ایم!! تیم لنگ در اول فصل با آن نتایج ضعیفش که اگر داوران محترم نبودن معلوم نبود کجای لیگ میبودند و نیز حذف از جام باشگاها که همه میدانن چه اتفاقاتی برای لیگ برترمان و ضر و زیان تیمهای دیگر لیگ بنام فیفا دی و تیم ملی البته بکام تیم لنگ و در آخر هم اخراج گلممد از تیم لنگ بوسیله خودش اصلا اتفاقات کمی نبوده و نیست و ما ندیده ایم تاکنون!! پس چجور است که تمام اتفاقات بد و اخبار ناگوار برای تیم استقلال میباشد تیمی که در اول فصل کمتر کسی فکرش را نمیکرد در نیم فصل در صدر جدول باشد؟ با تمامی مشکلات عدیده ای که تیم لنگ باید با آن دست پنجه نرم کند که هنوز نکرده در نیم فصل بعد ما یک خبر حتی یک خبر بد و ناگوار و حتی یک خبری که در جهت اتفاقات بالا باشد در هیچ رسانه ای ندیدیم!! حالا اگر و اگر تیم استقلال بود بازهم اینطور بود؟؟ اول فصل و عناوین اخبارتان را یادمان نرفته و نمیرود هرگز که چه بی مهریهایی مانند همین ایام از همه شما رسانه ها در مورد تیم استقلال سر نزده است،طرفداری از تیم لنگ به چه قیمتی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی