نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
عکس| نکونام چشم از این بازیکنش برنداشت/ مهمترین سوژه نخستین دورهمی آبی‌پوشان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از گذشت بیش از دو ماه از دوری مدافع استقلال، سرانجام این بازیکن روز گذشته پابه‌توپ شد.

لابه‌لای تصاویر منتشرشده از تمرین استقلال چهره محمدحسین مرادمند بیش از سایر نفرات جلب توجه می‌کرد.

محمدحسین مرادمند مدافع ثابت استقلال در ترکیب اصلی این تیم که به دلیل مصدومیت در دقیقه ۴۰ بازی مقابل تراکتور در تاریخ بیستم آبان ماه، مدت‌ها از مسابقات استقلال دور بود ظرف این مدت مشغول فیزیوتراپی و آب‌درمانی شد تا بتواند هرچه سریع‌تر به مسابقات برگردد.

اخبار رسیده از اردوی استقلال حاکی از آن بود که این بازیکن حتی با شرایط ریسکی می‌توانست در دربی هم به میدان برود اما با تاکید و توصیه جواد نکونام باز هم به تمرینات بدنسازی و فیزیوتراپی ادامه داد تا در دور برگشت با قدرت به تمرینات و مسابقات برگردد. شاید نکونام پیش‌بینی می‌کرد که استقلال پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته می‌شود که فکر این روزها را کرده بود!

مرادمند در تمرین استقلال

مرادمند دیروز و با شروع دور جدید تمرینات استقلال با پوشش کاملا زمستانیِ دستکش و کلاه آبی در فوتبال درون‌تیمی حضور پیدا کرد و با پوشیدن کاور نارنجی پابه‌پای دیگر بازیکنان یک فوتبال سفت و سخت را پشت سر گذاشت.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد با توجه به احتمال نیامدن سیلوا به دلیل بسته شدن پنجره باشگاه، جواد نکونام و همراهانش چشم از این بازیکن برنمی‌داشتند و به دقت بازی مرادمند را زیر نظر داشتند تا وضعیت او را در بازگشت به تمرینات جدی و مسابقات لیگ مشاهده کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    سلطان مرادمند لنگ پاره کن 😯💙💙💙راستی جعلپلیسی هاصداشون درنمیاد چرا پرونده جعل استقلال که توهمات لنگیابود ولی گویا پرونده جعل لنگ رفته فیفا😆🤣😂🤣🍅🤫🍅🤫🍅🤫🍅🤫
  • لاله لادن تاجججی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    مرادمند عزیز قوی و مستحکم در دفاع و قهار در گلزنی منتظرتیم 😍

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی