بارسلونا در ریاض نابود شد؛ رئال‌مادرید با انتقام‌گیری جشن قهرمانی گرفت/ جام سیزدهم در خانه تیم رونالدو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برتری قاطع ۴-۱ رئال‌مادرید مقابل بارسلونا ضمن این که شکست در فینال سوپرجام سال قبل را جبران کرد، سیزدهمین جام قهرمانی کهکشانی‌ها در سوپرجام بود.

ورزشگاه الاول پارک یا ملک سعود شهر ریاض میزبان بازی فینال سوپرجام اسپانیا بود، نبردی بین رئال‌مادرید و بارسلونا که کهکشانی‌ها با برتری ۴-۱ در آن جشن قهرمانی گرفتند.

این بازی را رئال با درخشش وینیسیوس شروع کرد، ستاره برزیلی که پس از مدتی مصدومیت به تازگی به ترکیب کهکشانی‌ها بازگشته و در دقیقه ۷ و ۱۰ با ۲ گلی که زد تیمش را پیش انداخت. اما بارسا با وجود شروع بد ناامید نشد و موقعیت‌های خوبی خلق کرد تا این که شوت تماشایی روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۳۳ گل اول را برای آن‌ها به ارمغان آورد. با این حال وینیسیوس دست‌بردار نبود و در دقیقه ۳۹ پنالتی‌ای که خودش زده بود را تبدیل به گل کرد تا در یک نیمه هت‌ترک کرده باشد. نیمه نخست هم در نهایت با همین نتیجه ۳-۱ به پایان رسید.

در نیمه دوم با این که رئال حاشیه امنیت ۲ گل را داشت، اما باز هم موقعیت‌های خوبی به‌دست آورد تا این که در دقیقه ۶۴ شوت زمینی و مطمئن رودریگو تبدیل به گل چهارم برای تیم کارلتو شد. در دقیقه ۷۱ رونالد آرائوخو کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا کار برای بارسا سخت‌تر هم بشود. تیم ژاوی توانایی جبران شکست را نداشت و در نهایت مثل بازی رفت این فصل لالیگا شکست خورد.

رئال‌مادرید با پیروزی دوباره در ال‌کلاسیکوی این فصل، موفق شد شکست در سوپرجام فصل قبل مقابل بارسلونا را جبران کند و برای سیزدهمین مرتبه این جام را به خانه ببرد.

بارسلونا در ریاض نابود شد؛ رئال‌مادرید با انتقام‌گیری جشن قهرمانی گرفت/ جام سیزدهم در خانه تیم رونالدو!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهراد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    هیچی از ارزش های بارسلونا و شکوه این به معنای واقعی کلمه، تیم، کم نمیشه❤💙
  • امیر IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    ۶۲۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی